Luderland - (FKK) Leverkusen

Ron klaar

Toogplakker
18 jun 2023
27
22
Gisteren een bezoek gebracht, wel wat vertraging op de weg, half uurtje langer over gedaan op de heen weg terug weg 15 min.
Ging eigenlijk voor Emi die was aan wezig.
De eerste ontmoeting was gezellig op de bank een babbelthe en ze voelde ofhij erzin in had.
Toen kwam haddieen op naar haar 'eigen' kamer, zeheeft een prachtig lijf als de katoenen wikkel eraf is.
Pijpen was kort beetje spuug op het doosje ze en ze liet hem er zo in glijden.
Dit heeft ze vaker gedaan en reed me snel naareen lozing.
Tweede ronde ook voor Emi gekozen, andere dames waren niet aantrekklijk voormij.
Zelfde rondje maar voor mij is er te weinig beleving wilde ook geen massage of langere kamer, in de toekomst kies ik weer voor een club dichterbij of er moeten meer slanke dames zijn.
Opzich naar mijn zin gehad maar was wel een kille ontmoeting.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Inderdaad Ron, weinig beleving. Vandaag even binnen gewipt, was onderweg naar een goede kennis. Een 10 tal dames binnen. 1 skinny, Emi, 2 blonden en 7 andere dames uit dezelfde mal. De eerste twee uur bijna geen mannen, en de dames waren duidelijk aan het roddelen over de 2 a 3 aanwezige heren. Rond 12 uur werd het wat drukker. Ik zat op de bank naast de Emibank, de meid negeerde me totaal toen ze er ging zitten en kwam kapsones achtig over. Voor mij al meteen een rode vlag ondanks haar teeny body en mooie nagels. Antonia kwam wat relaxter over en met haar de eerste jamer gemaakt. Oana heeft me de tweede ronde leeg gemaakt. Het echte positieve punt vandaag was de lekkere sauna en de middelste douche kop.
Luderland gaat me voorlopig niet weerzien. Beter een tent met wat mindere meiden, maar met meer beleving.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Luderland al een tijd niet meer bezocht vanwege het vertrek van voor mij enkele toppers als Vanessa, Cleo, Joanna en Andrea en naar aanleiding van bovenstaande maakt een hernieuwde kennismaking aan Luderland weinig kans maar Andrea die ik erg aantrekkelijk vind is sinds kort weer terug en Selena mag er ook best wezen.

Helaas negeert mooie Tina met haar strakke kut mij volledig en Emi is ook niet gesteld op wat groter geschapen volgens Anita.

Raoul78

Snuffelaar
29 jan 2024
12
8
Ik moest afgelopen vrijdag in de buurt zijn voor werk dus na afloop een bezoekje gebracht. Ondanks de eerdere berichten kon ik het niet laten toch te gaan.

Totaal dame of 10 op ongeveer 5 heren. De dames waren met van alles en nog wat bezig maar deden niet echt moeite. 2x gekamerd maar ben namen al weer vergeten. Heel veel indruk heeft het niet gemaakt maar kon wel weer "leeg" mijn weg vervolgen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Raoul78

Volgende keer namen maar opschrijven van dames met wie je gekamerd hebt want zonder namen in een recensie worden we ook niet veel wijzer.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Zelfs met een ultrakort geheugen moet het toch mogelijk zijn om na de douche de naam snel even op je telefoontje te noteren in de locker....
Er is maar één ding erger dan een ultrakort geheugen, namelijk een ultrakort.....

pertje

Snuffelaar
26 jan 2018
18
5
Onlangs hier geweest. Veel dames, ook die er alleraardigst uit zagen. Vind Villa Venus toch relaxer qua prijsstelling en niet dat constante upselling.

Verder wel 2 goede kamergangen gehad, ben alleen de namen kwijt. 2e dame werkte er al 13jaar…

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ongelofelijk; op de AWL van freiercafe staan de namen van de dames vermeld en je vraagt toch naar de naam van de dame met wie je kamert of alweer iemand met een wel zeer kort termijngeheugen?

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
We vergeten toch allemaal wel eens een naam? Al was het alleen maar omdat je in sommige clubs elkaar nauwelijks kunt verstaan door de harde muziek. Dat bekritiseren van anderen komt de sfeer niet ten goede.

Ik ben meer benieuwd naar wat voor vormen van upselling de Luderland dames inmiddels hebben ontwikkeld.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Ben al 4 maanden niet meer in Luderland geweest. De enige die mij ooit upselling heeft aangeboden was Flori. Tegen een meerprijs mocht ik in haar mond spuiten. Kan best zijn dat verschillende dames (vooral de passanten) upselling aanbieden, maar met dames met wie ik al 6 a 7 jaar kamer zou het wel raar zijn als ze nu ineens meer voor dezelfde dienst gaan vragen.

pertje

Snuffelaar
26 jan 2018
18
5
Ik moest 20euro extra betalen, omdat ik mijn vingers in haar poesje had gehad. Zou ze van te voren gezegd hebben. En ik dacht dat die 20euro was als ze bij mij een prostaatmassage gaf…
Altzheimer Light; ik onthoud nooit namen, of ik moet vaker met ze gehamerd hebben.

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Ben afgelopen vrijdag bij Luderland geweest en het was erg rustig voor de dames, weinig heren ivm goede vrijdag
Lori als eerste en Emi als tweede doorgesmeerd, zijn toch wel m'n favorieten en vaste waarden.

Beide gaven ze aan dat Luderland komende vrijdag t/m zondag gesloten is ivm orthodox Pasen dus weinig dames.

FKK-clubliefhebber

Snuffelaar
1 feb 2024
1
0
Bij upselling in de RTC-kamers zeg ik eerst OK en doe ik niet moeilijk om de vibe erin te houden, maar ga ik na afloop en voor het betalen wel even langs de receptie.
Als ik dan vraag of het OK is dat het meisje voor 'service blablabla' een bepaald aantal euro's wil, zegt de teke dat ik enkel de standaardprijs moet betalen, waarna het meisje meestal van haar een uitbrander krijgt.
Maar ik heb wel eens voor anaal een meisje €100 betaald in plaats van €80 omdat ze dat vriendelijk had voorgesteld en ook wel verdiende.
In Globe (Schwerzenbach) ken ik toppers die voor anaal 500 Zwitserse frank (oftewel €550) extra vragen, met condoom!!
Maar zoveel heb ik er momenteel zeker niet voor over...

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
549
185
Ik wilde vandaag na een zeer Lange tijd weer eens naar Luderland gaan maar de hele tent was gesloten ivm met het othodoxe pasen begreep in op feiercafe nog even gebeld maar geen gehoor.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik was nog niet bevredigd gisteravond dus onderweg van Rheinbach naar Duisburg uitgestapt in Leverkusen Mitte. Ben dit jaar nog niet in Luderland geweest en was wel benieuwd hoe Andrea eruit zou zien want heb gelezen dat ze is aangekomen.

Ze zit nog steeds tegenover Lori en na een korte verkenning naast Andrea plaatsgenomen. Poos met haar gepraat en ik kan het goed vinden met haar wat wederzijds is. Schrok wel van haar buik want die is aanzienlijk in omvang toegenomen. Vond Andrea's lichaam altijd erg aantrekkelijk maar dat kan ik nu helaas niet meer zeggen.

Kamer was prima maar ze heeft wel een ruime kut maar uiteindelijk in plat doggy haar kutje toch vol weten te spuiten. Nee Andrea sla ik voorlopig over.

Na afloop in het zitgedeelte zei Andrea dat Antonia me graag wilde neuken maar ik was al laat want kwam rond 18.15 uur binnen. Ze zag er best leuk uit maar Vanessa die rechts van Oana zat op de bank van Selena, die nu afwezig is, vond ik echt wel leuk en toeval of niet eigenlijk alle Vanessa's die ik ken zijn aantrekkelijk en leveren prima service.

Terug
Naar boven