Luderland - (FKK) Leverkusen

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Op het moment zijn daar wat weinig dames, het zal wel aan de vakantietijd liggen. Ik heb drie weken geleden nog een beurt met Laura(?) gehad, die zit op het bakje bij de drankjes automaat. Was best aardig mit cip, maar echte toppers zijn er op het moment niet, dat klopt.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Het aantal dames is op dit moment prima (10 tot 13) echter zoals eerder vermeld is het niet meer zo leuk. Er mag bijvoorbeeld ook niet meer buiten op het gras worden geneukt. Selena nam je nog wel eens mee naar de sauna. Het is kortstondig opwarmen, naar boven, pijpen, neuken en afdrukken. Jammer want zo hebben nieuwe dames geen herhalingsfactor.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Volgens Freiercafe, is Vanessa aanwezig. Is dit dezelfde Vanessa die altijd trio deed met Selena? Laatste keer dat ze hier werkte was een paar jaar geleden.

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Deze week even binnen geweest. Enkele nieuwe gezichten gezien.
Toch maar voor Maya gekozen die terug uit vakantie is. Blijft een lekker ding die echte GFE biedt.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Ik ga komende week maar eens kijken hoe het in LL is. Maya vroeg me de laatste keer om haar 4 keer op een dag te doen. Mooie uitdaging met die geile milf. Verder ben ik toch wel benieuwd naar de nieuwe namen. Echter val ik toch meestal terug op de oude bekende, Lori, Oana, Maya en Anita. Trio Anita en Maya is ook leuk.

Dietster

Toogplakker
28 feb 2022
38
60
Gisteren naar LL geweest.
Line up volgens Freiercafe want ik ken niet al die namen en beter goed gejat dan slecht verzonnen toch;)
BIANCA
ROSALIA
VERONICA
MAYA
ANITA
EMI
OANA
VANESSA
Oana als eerste mee op de kamer geweest, leuke dame doet haar best maar ze wel ruim en niet geheel mijn type.
Was voor mij op dat moment even de beste optie om de druk van de leiding te krijgen, want Emi was druk en ik had Vanessa nog niet gezien.
Na m'n pauze ging ik toch echt wel voor Emi, het rare was dat de gast die net naast haar zat opstond en bij Vanessa ging zitten.
Weet niet wat Emi heeft gezegd, maar ze was blij dat ik naast haar plaats nam:cool:.
Emi is nog steeds een heerlijk duiveltje, wat kan die pijpen, goed getrainde kutspieren en door haar petit figuur kun je qua standjes vele kanten op.
Duurde dan ook niet lang tot ze me uitgemolken had, blijft een lekker ding.
Naar haar eigen zeggen blijft ze nog wel een paar maandjes.
Ik had de pijp leeg en voldaan de file op de A3 ingedoken, maar denk ik er morgen weer naar LL ga.:p
Want Vanessa wil ik zeker ook nog eens mee kameren.;)

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Dietster, zo langzaam komen de dames weer terug van vakantie. Echter zou het wel wenselijk zijn als er eens wat nieuwe dames komen die ook langere tijd blijven. Helaas val je toch telkens weer terug op de oude garde. Maya geeft altijd een goede blowjob en neukt ook lekker. Bij dr jonge meiden is het vaak haastwerk. Overigens heb ik goede ervaringen met Oana. Meermaals trio met haar en Elisa gedaan en dat super.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag een snelle vroege pitstop gemaakt in LuLa. Ik had in de middag nog een afspraak te gaan. Om 10.00 naar binnen. Voldoende meiden, stuk of 10. Velen uit dezelfde mal, een beetje gezet. Één skinny, één next door, 6 medium en wat dikker.
Voldoende keus voor een snelle wip. Super schone mooie handdoeken, lekkere douches, sauna al warm en verder binnen een half uur al vele beren, waarvan de meesten in een uurtje weg waren.
Kamertje met girl next door gehad, Ana. Niet dik, niet dun, niet knap, niet lelijk. Ze wilde volgens mij snel snel. Haar op de rug gelegd en relaxed beginnen te verwennen, wat ook aansloeg. Daarna heerlijke sex gehad .
Even afgekoeld in de sauna en daarna wilde ik verder. Ware het niet dat ik een super knap koppie zag zitten. Shit, mijn afspraak maar wat later. Met de meid op kamer, Vanessa. Heerlijk lekker lang blazen. Daarna op de rug en het duurde lekker lang om klaar te komen. Ondertussen genoten van haar wonderschone blik uit de ogen. Ze liet zich lekker neuken. Ze heeft dezelfde knappe blik als Sarah uit de Grim. Die vraagt dus om veel zaad.
By the way, ik had de deur beneden open gelaten bij Vanessa. We hadden diverse kijkers en gluurders, lekker geil.
Daarna snel gedouched en verder Duitsland in.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Momenteel zijn er weer zo'n 12 dames dagelijks aanwezig, dus voldoende keus. Bij mijn staan Ana en Vanessa ook nog op mn wensenlijstje. Echter wordt ik bij binnenkomst vaak al gelijk door een ander geclaimd. Eerstvolgende keer zijn Ana en Vanessa aan de buurt.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
397
Welke recensent en tevens bezoeker van LL, kan mij vertellen of Tina, met haar strakke kutje, mmf doet

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Verleden week eindelijk de kans gekregen om Maya "vorbesamt" te neuken.
Ik kwam tegen 11:00 binnen, maar Mayas bankje was niet bezet. Doorgelopen naar de lockers en ik hoorde iets uit de bioscoop. Kijkje genomen en Maya zat daar op de bank en werd gebeft door een oudere duitser.
Du even snel onder de douche en plaats genomen of het bankje tegenover de bioscoop in de ongebruikte ruimte, zo dat ik hun nog kon zien.
Toen ze klaar was meteen even gesignaleerd, en ze vroeg me of ze zich moest wassen. Nee dus, en ik heb haar meteen mee genomen naar haar kamer boven en lekker in haar kletsnatte volgespoten kutje geneukt. Geil gevoel, en ik kwam snel klaar.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Ik heb Maya nog nooit vorbesammt genomen. Maya veegt eigenlijk altijd gelijk haar kutje schoon voordat ze gaat douchen. Lijkt met wel geil haar eens te laten schuimen….

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Ik verwacht het wel. Vorig jaar was zij er ook gelijk weer. Waarschijnlijk ook in Duitsland gebleven. Ik denk dat er maandag al wel 6 zullen zijn

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
397
Onzin, speculaties over wel of geen Emi, gewoon AWL lijst in de gaten houden Freiercafe

Laatst bewerkt:

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
…… anders kan het wel eens een rit voor niets worden. Echter heb ik helemaal niets met Emi. Dus veel llezier als ze er weer is…

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Emi is op de laatste dag dat de club open was, nog dezelfde avond naar Roemenië vertrokken. Kan prima dat ze er maandag weer is, want dat heb ik niet gevraagd, maar ze is in ieder geval wel terug naar huis gegaan.

Terug
Naar boven