Marokkaanse (Arabische) dames

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
Heeft er iemand een Marokkaanse(arabische) dame die nzc doet regio antwerpen-kempen? Buiten Meriam ken ik er geen indien je wat info kan geven of liever via privé bericht mag ook.
grtjs slim

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Er zijn niet veel Marokkaanse dames die NZC doen.
Ik ken er een die dit doet maar die zit niet in die regio.

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ben vorige week bij een Marokkaanse geweest die ontving in het Dreamhotel te Boom. Om privacy redenen kan ik je haar naam niet geven, doch wie de advertenties van vorige week doorloopt zal ze wel vinden. Ze was belangen na niet zo slank als op haar foto's, maar de nood was hoog en heb haar toch maar volgespoten.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb ooit het geluk gehad, een haar of 8 geleden te reageren op een advertentie. Marrokaanse die in Brussel zat!
Model looks, skinny en 18 jaar.
2 jaar kunnen genieten van haar lekker lijfje en deepthroat pijpkunsten.
Ongrlooflijk!
Werkt nu als stewardess voor een grote buitenlandse luchtvaartmaatschappij. Misschien hebben jullie ze zonder het te weten al eens tegen gekomen. Gelukkig heb ik mijn herinnering en ook wat beeldmateriaal.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
We zullen maar eens makkelijk beginnen https://www.kinky.nl/advertenties/3048173-dina

Deze doet voor €320 per uur alles vergeten ze adverteert er ook mee ook anaal zc

Haar kitje smaakt zoet als je haar klaar likt en ze komt diep en echt klasr

Jongens kijk die kont en dan houdt ze haar hoofddoekje op en daar trek ik dan aan als ik haar kutje of kontje volspuit ik kom hier zeker 12x per jaar

Nou hoe moeilijk kan het zijn.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
305
346
t kan je type niet zijn, maar dit woordgebruik vind ik best respectloos en een beetje sneu ook.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Mensen relaxd

Het is geen zeug het is gewoon een lekkere volle Marokkaanse neukerd die onze hobby uitoefent waar het zeer fijn in klaarkomen is thats it

@ hagelslag post anders ook een Marokkaanse

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
533
Nou dit is echt het type dame waar ik graag mijn lul in steek hoor het idee van haar afkomst de optie tot dragen van hoofddoek het klinkt allemaal heel geil wat een mooie vondst! Die ga ik zeker binnenkort eens afvullen dan maar een gat in mijn portemonnee 😂😂

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Meriam doet/deed geen NZC. Ik was enkele jaren geleden bij haar in een privéhuis (naast een "garage" voor technische autokeuring in Brecht? Schoten?), en toen weigerde ze zelfs pussysliding (tenzij met condoom). Ik was hier toen nog geen lid, denk ik.

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
Is niet dezelfde Meriam waarover jij het hebt Schompes. Deze is rond de 20, ze staat echt sporadisch maar online.

Terug
Naar boven