Marokkaanse (Arabische) dames

allbanger

Toogplakker
13 apr 2015
34
0
Iemand marok/arab/turkse dames dir bare doen? Ik zou graag eens willen bezoeken en recensie achteraf uiteraard

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Zeer juist,Chad0704,maar ze staan niet alle dagen op RL's.
Voor de prijs moet je het evenwel niet laten.
Vragen meestal rond de 120 voor 30 minuten.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Zou je de contact gegevens via pb willen delen?
Nee gaat ze niet willen en ikzelf ook niet.
Ze is ook zeeer moeilijk te bereiken. Probeer zelf weer al 3 dagen met haar af te spreken. Zal haar wel vragen of ze een dagje regio Antwerpen ziet zitten.

Ps: het gaat er mij niet om dat hun gegevens niet wil delen. Maar de 4 contacten die ik heb zijn super en ik ken elk van hun al meerdere jaren (tussen de 7-16j), ik heb er veel tijd, moeite en geld aan gespendeerd. Dus wat begrip dat ik hub gegevens niet zomaar aan wildvreemden geef.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Gevalletje iemand een worst voor houden en vervolgens mag hij niet happen.
Ik ken ook veel dames die van alles doen maar niet bekend willen worden.
Dan heeft het ook geen zin om dat te melden toch?
Niet rot bedoeld maar wat heb je dan aan zo`n post?
Leer lezen aub, ik deel geen contacten aangezien ik weet wat voor halve gares op dit forum zitten!
Wat ik wel schreef, is dat ik samen met haar dagje naar Antwerpen wil komen, als je de clue begrijpt.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Ik begrijp ze wel hoor,.... de mannen die achter Marokkaanse meiden aanjagen...

Een aantal jaren geleden waren er geregeld wel enkele Marokkaansen uit het Antwerpse te vinden in de Zuid-Nederlandse clubs in Nederlands Putte en zo... Soms best hete meiden...

Waarschijnlijk waren ze bang om in Antwerpen herkend te worden en werkten ze daarom in Nederland...
Zonder condoom was geen probleem op voorwaarde dat je tegen hun collegaatjes en tegen hun bazin je mond hield....

Die tijd ligt achter ons... ook voor mij...

Terug
Naar boven