Mededeling: Aanpassingen forum komende periode

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.003
Toegegeven, ik richt mij op bepaalde regio's. Daarin zijn de ramen veruit het meest actief. Zonder die recensies zijn die regio's op sterven na dood.

Maar blijf vooral beweren dat er niets veranderd! De tijd (en pageviews) zal ons leren wie gelijk heeft.

Bezoekers uit Friesland. Dat zijn <1% van de pageviews. Dus al zou iedereen uit die provincie stoppen omdat we toevallig de ramen daar niet meer MOGEN bespreken. Impact valt mee

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.003
hopelijk zal de nieuwe eigenaar minder hard optreden tegenover meiden of koppels die zich hier aanbieden zoals bijvoorbeeld vroeger opgetreden werd tegen de communicatie door slubslut ivm haar activiteiten.
Was heel informatief.

Het zou heel goed kunnen dat deze dames hier een profiel kunnen maken (tegen kleine vergoeding). Staat niet op de roadmap maar is GDPR technisch volledig legaal

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Raambezoek op dit forum concentreert zich binnen België, Nederland en (een heel klein beetje) Duitsland.

Als we puur naar deze landen kijken, en de rest van de hoofd rubrieken (Algemeen, Reizen, etc) buiten beschouwing laten, dan heeft de rubriek 'raam/tippelen' een berichten aandeel van ongeveer...
17% voor België
15% voor Nederland
5% voor Duitsland
(15% voor BE/NL/DE gecombineerd, met andere woorden: 85% van de berichten in deze landen is 'niet raam' gerelateerd).

Op basis van het aantal topics is de verdeling...
16% voor België
8% voor Nederland
20% voor Duitsland
(13% voor BE/NL/DE gecombineerd, met andere woorden: 87% van de topics in deze landen is 'niet raam' gerelateerd).

Over het gehele forum berekend, veranderen deze percentages natuurlijk iets, maar de cijfers lijken me duidelijk.

Mijn conclusie:
Het schrappen van 'raam/tippelen' zal een (groot) gemis zijn voor voor diegenen die zich met name richten op raambezoek.
Het forum als geheel zal hierdoor echter niet ten onder gaan.

Doe ermee wat je wilt.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Bezoekers uit Friesland. Dat zijn <1% van de pageviews. Dus al zou iedereen uit die provincie stoppen omdat we toevallig de ramen daar niet meer MOGEN bespreken. Impact valt mee
Behalve foutief is je opmerking ook behoorlijk denigrerend richting de Friese leden. Alsof zij derderangs leden zijn. Los van de percentages, blijkbaar is niet iedereen even welkom.

Het gaat u allen goed! Los van dit forum blijft NZC natuurlijk gewoon bestaan en lekker om te doen.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
De enige oplossing voor mij is GR en dan de moraalridders daar te negeren. Ik zie nu al er een review op staan over een favoriete dame met de vermelding "bare seks" mogelijk erbij.
GR accepteert "bare" niet echt in recensies.
Ook omdat er druk is van overheden om deze info niet te geven. Kijk wat er in Duitsland en Frankrijk is gebeurd.
Het recht op vrije informatie neemt af en er zal meer en meer controle op burgers komen. Wat dacht je van prostitutie in combinatie met uitfaseren van contant geld?
Uiteindelijk gaan mensen wel weer een weg vinden. In Duitsland en op sommige swingersites ontstaan er gewoon nieuwe codewoorden voor "bare" en "condoomloos". Spermageil en ongeremd zijn voorbeelden.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Moderator soms moeten dingen veranderen en heb je geen keuze. Alle begrip daar voor en dank voor je toezicht de laatste periode. Ik ben zelf heel nieuwsgierig waarom er een nieuwe eigenaar komt en als deze meer de commerciele kant op gaat? NZC was voor zover ik het weet altijd non profit "organisatie" . Koste dit je veel tijd en hoe kwam je aan moderatoren voor dit forum? Ik hoop dat de nieuwe eigenaar het wat op dezelfde wijze kan voortzetten.

Veel succes met wat je nu gaat doen met al je vrije tijd? Nu heb je ook meer tijd voor onze hobby :)

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.003
Behalve foutief is je opmerking ook behoorlijk denigrerend richting de Friese leden. Alsof zij derderangs leden zijn. Los van de percentages, blijkbaar is niet iedereen even welkom.
Onzin. Jij schrijft in die regio dus puur even de pageviews bekeken.
Feit is dat bij elke verandering ergens (Niet alleen hier) heel veel mensen in de stress schieten. Als dat een graatmeter zou zijn dan zaten we nog steeds ergens in een cave als holbewoners.

Idd dit voegt niet veel positiefs toe aan dit forum, en ik zou niet gek vinden als het hierdoor doodbloed
Je schrijft zelf vooral in algemene topics en over privedames. Daar veranderd NIETS aan

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.806
1.482
Ach ach, geen screenshots meer jongens, ik plaats ze nooit omdat ik daar te lui voor ben maar degene die dat willen doen prima toch!

Verder we hebben gehad

Sam
Bare fan
Per wee Herman heeft ooit een paar weken een eigen forum gehad

Dit gaat ook verdwijnen en dan begint een relaxte gast wel weer een nieuw forum en weer door.

De nieuwe eigenaar van dit forum moet zich niet zo druk maken om privacy er is geen privacy allemaal dames met fake namen, fake leeftijden, fake etc dus aub houdt op met die onzin

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Tja een einde van een tijdperk, in elk geval voor mij.
Mijn allereerste kennismaking met baredvp's verliep weliswaar door Hookers. Daar bleek dat een dame waar ik al kwam voor anaal ook bare deed. Dat was hongaarse Melissa, Achterdam. Tijdens mijn eerdere bezoekjes had ze dat nooit laten blijken, speelde ze zelfs bezorgdheid over risicos en hoe belangrijk condoomgebruik is. Met de wetenschap dat ze er wel degelijk voor open stond durfde ik het te vragen, en het bleek geen enkel probleem, na even voorzichtig polsen of ik niet in de categorie zat die vervolgens zou zeggen ok dan kom ik niet meer. En het kostte niet eens veel meer.
Ik vond het super.
Met de later opgedane ervaring zou ik trouwens kleine signaaltjes van Melissa ook zelf eerder opgepikt hebben, terwijl ze het belang van het condoom beleed polste ze eigenlijk ook hoe haar klant daarover echt dacht. Kennelijk gaf ik haar, ondanks de wilde foto's (maar met cd) die we maakten, het gevoel dat ze beter niet op bare kon aansturen...

Ik denk ook via hookers kwam ik aan de eerste voorganger van nzcforum, ncnp (no condom no problem). Binnen een week na Melissa kwam ik via ncnp aan een andere, nieuwe dame in Alkmaar. En nog een en nog een en nog een.
Omdat ik mijn ervaringen bij die dames ook in meestal enthousiaste, (maar in elk geval nooit echt negatieve, zure) recensies beschreef kwam ik in contact met andere forumleden. Waaronder ook heren die er veel minder moeite mee hadden dan ik om het puur op goed geluk te vragen aan een dame of er op aan te sturen in the heat of the moment. Scouts als het ware. Van hun kreeg ik dan weer tips, ook over nieuwe dames, waarbij ik altijd aangaf dat ik zelf niet zo'n held was in het scouten.... dus niet zoveel terug kon tippen. Maar dat was geen probleem , sommigen hadden zelf minder lol in het schrijven dan ik, een ander wilde liever niet de eerste zijn die over een dame schreef. Soms was juist niet schrijven een voorwaarde, maar was het weI leuk om onderling uit te wisselen. Ik ben nog steeds dankbaar...

In die tijd begonnen na de hongaarsen en bulgaarsen ook de roemeensen te komen. In mijn beleving was het een gouden tijd voor het bareneuken bij raamdames, en ook voor die rubriek bij de voorloper van nzc.

Ik kwam zo ook al snel terug in den haag, waar ik na een wat mindere (bedrog) ervaring met Brenda (ja nog steeds aanwezig) jaren niet geweest was in mijn alleen-met- condoom periode.
Brenda deed alsof ze hem in haar kont stak maar duwde hem gauw in haar kutje, tot 2x toe. Haar buurvrouw ook Latina was al niet beter. Ik had het dus wel gehad met de Latinas en hun praatjes alsof je de ware liefde was, en weinig zin in meer daarvan.
Maar van het ncnp forum leerde ik dat er ook heel veel leuke oosteuropese jongedames in de doublet en geleen zaten die voor goed haalbare tarieven bare gingen. De latere sluiting van het zandpad in utrecht (waar ik helaas nooit geweest ben) gaf daar nog eens een flinke boost aan.

Helaas zijn die gouden tijden voorbij, maar dat is niet van vandaag. Naar mijn beleving liep het aantal raamdames dat bare ging op een gegeven moment fors terug, of ze kozen voor priveontvangst, waar ik nooit zoveel mee heb gehad - alleen al voor de prijs, en ook het gedoe van afspreken/boeken, de onzekerheid wie je aantreft, directere bemoeienis van pooiers. En ik vind de ramen nu eenmaal sexyer.

Het kan ook zijn dat ervaringen met bareraamdames geleidelijk steeds meer geheim werden en worden gehouden, in Alkmaar bleek dat bijvoorbeeld heel goed gelukt met de prachtige Elena. De mythe van de onervaren wandelaars die met een printje in de hand bij een dame bare gingen eisen speelde wellicht ook mee (het zal zeker wel eens voorgekomen zijn hoor).

Hoe dan ook, ik moet zeggen dat de laatste 5-10 jaar, wat betreft den haag, amsterdam en alkmaar, er nauwelijks nieuwe baredames bij komen, en er maar over een paar al bekende dames nu en dan geschreven wordt. Behalve dan als een of meer fakers of pubers zich gaan inbeelden dat ze een dame in het zonnetje moeten zetten, zoals Ana (doublet) of Alexa/andra (geleen). Ik vind die achteruitgang in aandacht hier voor de ramen jammer, kan me niet voorstellen dat er in de doublet en geleen daadwerkelijk nauwelijks meer dames bare gaan.

Daarom ben ik er wat dubbel over: enerzijds een groot verlies als de ramen uit het nzc forum verdwijnen vanwege wat het was. Anderzijds een schouderophalen, omdat dit deel in elk geval voor 'mijn' buurten toch al zo goed als doodgebloed was.

Zelf heb ik momenteel weer helemaal mijn oude hobby/voorliefde opgepakt: gangbangs, nu dan in de bareversie. Daar is dan weer wat meer over te vinden hier, mede door de raakvlakken met het swingerswereldje. En verder blijft het leuk om van gedachten te wisselen over allerlei onderwerpen rond het bare-neuken.

Raamdames kom ik wel nog steeds hoor, maar de laatste jaren -sinds het ophouden van Andrea en Lizzy- steeds met condoom, niet uit principe maar omdat mijn favorieten niet aan bare doen. Ok Alexa als ze er even is, incidenteel ascha. Zou erg graag weer een nieuwe favoriete baredame vinden maar dat zal dan niet meer via nzc zijn... snik....

Ik zal dus nog wel hier blijven, maar als het weinig toevoegt aan GR is het ook voor ander geschrijf niet meer de moeite om echt op 2 forums actief te zijn. En over barebangs vind je toevallig op GR ook wel een en ander.

Ik hoop dat via een andere weg (hoekje in GR, of publiek-geheime termen in GR, of een nieuw forum, toch weer een manier komt om bare-raamdames onder elkaars aandacht te brengen en dan hopelijk actiever dan de laatste jaren. Een probleem om bareraamdames op GR te identificeren (nou ja) is dat GR ook bij alle raamdames bekend is en veelal in de gaten wordt gehouden. Daar lezen ze ook van elkaar wat er geschreven wordt. Veel meer dan nzc, waar de niet bare dames immers niets te zoeken hebben. De kans is dus heel veel groter dat je door een dame wordt teruggefloten, zoals nu al als je schrijft dat ze zonder condoom pijpt!

Ik hou me aanbevolen als er tips zijn over andere plekken waar info bare raamdames wordt uitgewisseld, nu en dus zeker in de toekomst...

Laatst bewerkt:

Leipo

Toogplakker
12 jan 2025
92
116
Bij girlsreview is er nog zeer uitgebreide topic raamdames en de optie bare sex kan daar gebruikt worden. Dus denk dat GR best goed alternatief is/kan worden voor bepaalde groep hier

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
657
509
Klopt, maar dat de dames het daar ook allemaal lezen is echt wel een probleem. En dan nog niet eens omdat de dame die je beschrijf het leest - ik heb daar altijd rekening mee gehouden, ook met wat ik hier schreef. Met als stelregel dat rode oortjes en een heel klein beetje verontwaardigd dat je iets uit de slaapkamer verklapt wel moet mogen. Maar niets dat echt beledigend of krenkend voor de dame is. Ook niet als de kans uitgesloten zou zijn dat ze weet dat het van mij komt.

En naar andere barewandelaars is het ook een beetje reclame immers voor de dame.

De sociale controle is echter enorm, deels ook uit concurrentie. Zelfs al doet een ander het misschien stiekum ook wel met vaste of dik betalende klanten, ze spreken elkaar erop aan en roddelen graag. Dus 'jouw' dame wil alleen al daarom niet dat 'het' uitkomt. En op GR bekijken ze automatisch ook dingen die over hun collega's in de buurt geschreven worden.
Op een aparte site voor bare is die kans veel kleiner, dan moeten ze al echt bewust op zoek gaan, dat is dan weer teveel moeite. Hoogstens horen ze het van hun klanten: 'die en die doet bare volgens een site' Of ze weten dat ze er zelf op staan en worden daarom lid. Maar dan zeuren ze ook niet gauw naar elkaar daarover, kunnen het immers terug krijgen.

En, nog niet gezegd, op GR wil ik om enigszins vergelijkbare reden, ook niet dat favoriete niet-bare dames zo kunnen lezen dat ik het bij anderen bare doe. Voor de rest van de lezers van GR kan me dat steeds minder schelen, -en voor deelname aan een bare GB kun je altijd nog zeggen dat je zelf wel een condoom gebruikt-.
Misschien op te lossen met een tweede identiteit op GR, maar dat voelt ook zo creepy. Al zijn we dat natuurlijk allemaal een beetje... altijd wel mensen die we liever niet alles vertellen wat we doen.
Op een enkele held na die thuis, tegen zijn familie en op zijn werk vertelt dat hij graag het bed in duikt met verschillende dames, er geen probleem mee heeft daarvoor ook te betalen, en als het even kan ook zonder condoom en handelingen die als verhoogd risico bekend staan (ok, transen doe ik dan zelf weer niet, maar zeg nooit nooit heb ik van mezelf geleerd in deze hobby.....).

Laatst bewerkt:

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.003
@Leipo en het ijsberenforum richt zich zo nadrukkelijk op Duitsland dat de AP daar echt niet naar zal kijken of een klacht zal ontvangen vanuit Nederlandse dames..

dj_jurgen

Toogplakker
13 jun 2024
65
37
De nieuwe eigenaar van dit forum moet zich niet zo druk maken om privacy er is geen privacy allemaal dames met fake namen, fake leeftijden, fake etc dus aub houdt op met die onzin
Dit dus. Minstens de helft van de advertenties op RL zijn fake, valse namen, valse prijzen, valse diensten. Dankzij dit forum (en vooral de screenshots) kan je daar af en toe doorheen prikken en heb ik mij al regelmatig een rit bespaard. Zonder screenshots wordt dat een stuk lastiger. Als de dames in kwestie moeilijk doen moeten ze maar een verwijderverzoek indienen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ach dan gaan we gewoon weer mbt de dames achter de ramen terug naar het pre internet tijd . Toen hoorde je hoogstens iets van de vaste medewandelaars in de straat of moest je op je eigen gevoel afgaan . In eerste instantie veel dames uit zuid-amerika , zuid europa en later kwam de hongaarse , bulgaarse dames erbij . Ook toen internet op kwam leverde dit vaak vele mooie pareltjes op welke het zc deden . Uiteraard vielen er ook vele dames af die ermee stopten omdat er over hun geschreven werd (al dan niet positief) , Bij sommige medelopers kreeg ik weleens het idee dat het niet uitmaakte welke dame ze neukten als het maar zc was en tot het einde uiterlijk , omstandigheden maakte niet uit . In de afgelopen jaren nog vaak meegemaakt dat dames bij een 2 of 3de bezoek al vroegen of het ook zc mocht . Ach we zien wel hoe het gaat lopen met dit forum .

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Je hebt wettelijk "The right to be forgotten"
Precies!

Je maakt dus het emailadres aan [email protected] en zet die ergens vindbaar (hoeft helemaal niet zo goed ;) ) en daar kunnen de dames zich melden die 'vergeten willen worden'. Duidelijke regels hoe aan te vragen erbij en klaar.

Voor een ieder die dat verzoek niet doet, blijft het topic toch leuk leesbaar hier.

Mag en kan allemaal.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Foto's van de advertenties zijn eigenlijk de enige meerwaarde van dit forum ten opzichte van girlsreview.
Ik vrees dat de nieuwe eigenaar een grote fout gaat maken om dit te schrappen.

Een screenshot van content van een andere website is auteursrechten schending wat gewoon niet mag.

Terug
Naar boven