Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevaarlijk. Voor je het weet gaat iemand met de gegevens (telefoonnrs etc) naar de instanties...misschien een whatsappgroep oprichten waar we onze schatjes kunnen delen?
Blij hieruit op te maken dat men elkaar verdringt om een site als deze over te nemen. Dus moet het een koud kunstje worden om een vervanger te maken. Wie?Waarom neem je in godsnaam een website over als je een groot deel in de prullenmand wegwerpt?
Oh en het klassieke "maak je geen zorgen, verandering is altijd eng" bullshit: we gaan hier echt het hookers forum richting mee uit.
Bedankt nieuwe eigenaar, trek gerust alvast de stekker eruit. Hoog tijd voor een alternatief. Zonde dat barefan de fakkel doorgaf aan een admin die geen twee seconden langer kon nadenken vooraleer zelf de fakkel aan deze idioot door te geven.
Dan kan twitter wel sluiten dusEen screenshot van content van een andere website is auteursrechten schending wat gewoon niet mag.
Is er hier een publieke referentie hierover?Situatie is simpel. AP heeft allang bekend gemaakt dat raamprostitutie niet MAG ivm GDPR.
Twitter bestaat al een paar jaar niet meerDan kan twitter wel sluiten dus
Dit zijn altijd de sterke inhoudelijke argumenten@Benny de Beuker leuk verhaal. Maar helaas. De nieuwe eigenaar heeft zijn huiswerk gedaan. Het mag niet. PUNT.
Daar kunnen we wat mee en die hebben we te respecteren. De eigenaar bepaalt immers.Maar gaat inhoudelijk niets veranderen.
Ik benoem voorbeelden, waaruit je anders zou kunnen concluderen dan jullie stellen. Dat wordt doorgaans gezien als 'inhoudelijk discussiëren'.@Benny de Beuker je voert zelf geen inhoudelijke discussie.
Je benoemt iets als een feit. Een feit dat ik met goed zoeken nergens tegenkom. ZIE HIER OP WEBSITE AP . Graag zie ik dan ook de bron van dit feit.Feit is dat de AP sexwerk als een PPI bestempeld
Hookers paste de zaak aan, waarna het ten onder ging. Dat is het feit. Of Hookers juist handelde is een vraag, niet een feit. Genoeg contacten bij Midhold destijds in Den Haag, die mij leerden dat je best mocht twijfelen, aan heel veel daar!Facts? Hookers sneuvelde hierop..
Het lot van Hookers daarover merkte ik al het nodige op. Hookers heeft een heel andere positie overigens dan dit forum overigens, omdat die zakelijk heel andere belangen heeft dan het NZCforum.De nieuwe eigenaar past liever DEELS aan dan straks hetzelfde lot als bovenstaande fora te volgen...
Feit is dat de AP sexwerk als een PPI bestempeld