Hooi ik heb paar jaar geleden een hele hele geile skinny nederlands dane gebeukt ze was echt top alles was lekker geile kutje zo geil dat et kutje gwn begon te soppen en wit werd van de geilheid gewoon heerlijk. En ze kreunde ook zo geill ik ben haar nooit vergeten. Ooit had ik de nummer opgeslagen maar ben het kwijt. Laatste keren dat ik probeerde afte spreken kon ze steeds niet want ze werkte dan in een kinder crash ofzo.
Enige wat ik weet is dat ik ergens op de site had geleze dat de kind die ze had een kind was van een van haar klante ofzo, en volgens mij was ze weer zwanger geraakt zo iets vaags….. maar weet iemand hoe ik weer in contact met der kan raken nederlands dame in de eind 20 skinny blauwe ogen uit utrecht ( volgens mij nieuwegein)
Enige wat ik weet is dat ik ergens op de site had geleze dat de kind die ze had een kind was van een van haar klante ofzo, en volgens mij was ze weer zwanger geraakt zo iets vaags….. maar weet iemand hoe ik weer in contact met der kan raken nederlands dame in de eind 20 skinny blauwe ogen uit utrecht ( volgens mij nieuwegein)