Nieuwegein Hele dunne nederlands dame

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
36
16
Hooi ik heb paar jaar geleden een hele hele geile skinny nederlands dane gebeukt ze was echt top alles was lekker geile kutje zo geil dat et kutje gwn begon te soppen en wit werd van de geilheid gewoon heerlijk. En ze kreunde ook zo geill ik ben haar nooit vergeten. Ooit had ik de nummer opgeslagen maar ben het kwijt. Laatste keren dat ik probeerde afte spreken kon ze steeds niet want ze werkte dan in een kinder crash ofzo.

Enige wat ik weet is dat ik ergens op de site had geleze dat de kind die ze had een kind was van een van haar klante ofzo, en volgens mij was ze weer zwanger geraakt zo iets vaags….. maar weet iemand hoe ik weer in contact met der kan raken nederlands dame in de eind 20 skinny blauwe ogen uit utrecht ( volgens mij nieuwegein)

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
36
16
@Joshua Ik zou beginnen met de naam vd dame, dat maakt het wat gerichter lijkt mij.

Hooked
ja de naam weet ik ook dus niet meer erg vervelend mischien als ik het terugzie dat ik het kan herrinere

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
@Joshua Dan wordt het lastig denk ik.

De enige die ik herinner in Nieuwegein en die erg populair was is ene Angel.

Hooked

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
570
296
Volgens mij bedoel je Gwen uit Huizen.
Al jarenlang geen advertentie meer van gezien.
Die had ik vroeger ook op mijn netvlies staan, zooo lekker skinny was die. Maar idd al jaren geen adv meer van gezien. Wat ik mij er van herinner is dat ze ook lekkere uitpuilende schaamlippen heeft.

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Hooi ik heb paar jaar geleden een hele hele geile skinny nederlands dane gebeukt ze was echt top alles was lekker geile kutje zo geil dat et kutje gwn begon te soppen en wit werd van de geilheid gewoon heerlijk. En ze kreunde ook zo geill ik ben haar nooit vergeten. Ooit had ik de nummer opgeslagen maar ben het kwijt. Laatste keren dat ik probeerde afte spreken kon ze steeds niet want ze werkte dan in een kinder crash ofzo.

Enige wat ik weet is dat ik ergens op de site had geleze dat de kind die ze had een kind was van een van haar klante ofzo, en volgens mij was ze weer zwanger geraakt zo iets vaags….. maar weet iemand hoe ik weer in contact met der kan raken nederlands dame in de eind 20 skinny blauwe ogen uit utrecht ( volgens mij nieuwegein)
Bij haar thuis? Zo ja, kan je die situatie omschrijven? Deed ze cardate?
Was het een lange slanke dame of juist klein?

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Die had ik vroeger ook op mijn netvlies staan, zooo lekker skinny was die. Maar idd al jaren geen adv meer van gezien. Wat ik mij er van herinner is dat ze ook lekkere uitpuilende schaamlippen heeft.
Die is helaas overleden RIP

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
36
16
Klopt

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
Ja adverteert nog, heb helaas nooit een bare date met haar gehad. En krijg tegenwoordig geen reactie meer van haar, geen idee waarom niet.

Terug
Naar boven