Studente Bare Neuken

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.250
Dit kan toch waar zijn? Tegenwoordig gebeuren er zoveel gekke dingen.
Ik heb ook nog steeds contact met het 18 jarig studentje dat ik heb geneukt. Was toen bij haar thuis geweest, dit terwijl de ouders naar een concert waren.

Ondertussen zijn we 3 maand verder en vertelde ze me dat ze bij haar mama woont, ouders zijn in die tijd gescheiden.
Beiden hebben een zeer goed betaalde job, dan gaat uit elkaar gaan toch net iets makkelijker, financieel toch.

Nu vroeg ze mij laatst, of ik geen zin had om met haar ma op date te gaan. Ik heb wijselijk gepast.
1) omdat haar ma 5 jaar ouder is en ik niemand ouder wil.
2) de mama een belangrijke functie heeft en ik geen zin heb in drama als het uitkomt dat ik haar dochter heb volgespoten.
je kan dat ook anders zien.. als dat klikt met de moeder krijg je er de dochter als bonus bij .. een win win dus :)

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
je kan dat ook anders zien.. als dat klikt met de moeder krijg je er de dochter als bonus bij .. een win win dus :)
Idd, maar ik word echt niet meer warm van een ietwat oudere vrouw.

Onlangs nog naar de parenclub geweest.
ik kreeg daar een prachtige Française aangeboden door haar man, ergens wou ik wel maar mijn pik wilt niet meer mee. Ik heb echt een jongere vrouw nodig als ik hem nog hard wil krijgen.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Nu vroeg ze mij laatst, of ik geen zin had om met haar ma op date te gaan. Ik heb wijselijk gepast.
2) de mama een belangrijke functie heeft en ik geen zin heb in drama als het uitkomt dat ik haar dochter heb volgespoten.

Best zo.
Voor je het weet is het inderdaad drama, zeker in deze tijden en kan je een pak miserie hebben.

En, het is allemaal mooi in de fantasie, moeder en dochter neuken, maar jaloezie is een vies beestje en laat ons eerlijk zijn, zijn meestal ook niet de meest stabiele figuren.

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
98
24
Dit kan toch waar zijn? Tegenwoordig gebeuren er zoveel gekke dingen.
Ik heb ook nog steeds contact met het 18 jarig studentje dat ik heb geneukt. Was toen bij haar thuis geweest, dit terwijl de ouders naar een concert waren.

Ondertussen zijn we 3 maand verder en vertelde ze me dat ze bij haar mama woont, ouders zijn in die tijd gescheiden.
Beiden hebben een zeer goed betaalde job, dan gaat uit elkaar gaan toch net iets makkelijker, financieel toch.

Stuur die mama maar door

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Wat heeft die behangrijke functie daarmee te maken?

Denk eens na? Die kennen beter "hun weg" om klacht in te dienen en als man ben je steeds de dader ook al willen de vrouwen het zelf.

Ondertussen is het kwaad geschied ook al was alles met wederzijdse toestemming.

Heb ooit eens zo een sugargirl gehad en haar pa was rechter (en ja het klopte, familienaam en gezien op haar Instagram).

Het is bij 1 date gebleven. Stel dat die vader er achter kwam, ik wou dit niet meemaken.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
152
178
"Kennen beter hun weg om klacht in te dienen". "Belangrijke functie". Hahaha. Denk eens na zegt'ie. Je voelt jezelf wel erg de underdog, of niet.

Laatst bewerkt:

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Het is bij 1 date gebleven. Stel dat die vader er achter kwam, ik wou dit niet meemaken.
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Stel dat je per ongeluk de dochter van een pastoor geneukt hebt, en met Pasen ga je bij haar vader te biechten. De penitentie zal zwaar zijn.

By the way, als je zo bang bent, zou je beter voortaan enkel nog 70+ vrouwen neuken. Als die nog een vader hebben, kan jij waarschijnlijk veel harder lopen dan hij met zijn rollator.

EDB74

Toogplakker
13 jul 2017
98
24
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Stel dat je per ongeluk de dochter van een pastoor geneukt hebt, en met Pasen ga je bij haar vader te biechten. De penitentie zal zwaar zijn.

By the way, als je zo bang bent, zou je beter voortaan enkel nog 70+ vrouwen neuken. Als die nog een vader hebben, kan jij waarschijnlijk veel harder lopen dan hij met zijn rollator.
Nu als je de dochter van de pastoor neukt zal hij geen heilige zijn. In de katholieke kerk toch.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Studentes blijven wel populair als neukpartner. Dat is iets van alle tijden. Sommigen adverteren met een leeftijd waarop ze als studente al lang 2 doctoraten zouden moeten gehaald hebben, maar met de pik omhoog en de kriebel in de buik geloven we dat allemaal toch zo graag :) Academisch neuken, een mooie hobby :giggle:

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.810
1.250
Met een studente neuken versta ik niet pay.. heb er zo al gehad
Wel pay is sugarbaby
Of gewoon een jonge meid betaald neuken
:)

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Een studente niet betalend neuken, dat heb ik ooit vaak gedaan. Wel in de tijd toen ik zelf student was :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Eens je die leeftijd voorbij bent, wordt het veel minder evident om er zo eentje te vinden, en dan is betalen wat mij betreft een prima oplossing. Maar bij de betaalde jonge meisjes is het woord 'studente' meestal gewoon een lokkertje om je geil te maken. Ik noem dat simpelweg jonge hoertjes, en die zijn lekker, ja.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Denk eens na? Die kennen beter "hun weg" om klacht in te dienen en als man ben je steeds de dader ook al willen de vrouwen het zelf.

Ondertussen is het kwaad geschied ook al was alles met wederzijdse toestemming.

Heb ooit eens zo een sugargirl gehad en haar pa was rechter (en ja het klopte, familienaam en gezien op haar Instagram).

Toch ene die het begrijpt.
De gemiddelde uitkeringsgerechtigde zal misschien verbaal en fysiek meer problemen geven. Maar daar zijn oplossingen voor.

Iemand die een hogere belangrijke functie bekleed heeft meestal connecties politiek/politie en zal makkelijker jouw leven tot een hel maken.

Maar is reeds opgelost, studente heeft me gisteravond voor de tweede keer geblokkeerd (nu op mijn ander nummer).
Dus dit verhaal is voorbij. Misschien maar best ook, echt kinky en leuke meid, maar denk ferme hoek af.

31 aug 2016
1.194
112
Ik heb nu al tientallen sugardate contacten achter de rug maar heb nog nooit zulke scenario's bedacht .
Heb van alle contacten de gehele appgeschiedenis .
Om als er stront aan de knikker is , dat ik kan aantonen Door de gesprekken en het feit dat de dames het contact zelf aangaan . Maar heb dit nog niet nodig gehad .
Ik heb met 55% nog maandelijks appcontact !

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Waar vinden jullie die studentes toch :)
Meestal geluk als je niet veel te besteden hebt (zoals mezelf)
Als je wel veel geld kunt missen, dan zal je er wel enkele vinden.

Die studente waar ik had mee afgesproken, €150 (geen tijdsdruk), maar de weken erna was ik op reis en kon er dus niet mee afspreken. Heeft ze een andere kerel gevonden op Tinder, die heeft haar €1000 + hotel betaald voor 3 uurtjes.

1) daar doe ik niet aan mee
2) ik kan het me ook niet permiteren😅

Terug
Naar boven