Studente Bare Neuken

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
ik haal ze meestal met een privejet op..met psycholoog aan bood voor den vliegangst van het meiske..

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
vrdk is geen scenario schrijver. Ik heb dezelfde ervaring, niet op seeking maar op mysugardaddy.eu
Daar moet je natuurlijk sorteren want je vindt daar vanalles en ook zogenaamde meisjes :lol: die alleen hun foto's willen verkopen :D
Maar er zijn ook een mooi aantal echte studenten of heel jonge meisjes die geen professionele hoeren zijn en een vaste "sugar daddy" zoeken die hen niet alleen geld kan geven maar ook, zoals vrdk zeer goed beschrijft, en heel andere ervaring dan hun dagelijkse leven.
Na 2 weken chatten op de site en achteraf met Whats App had ik al een vijftal vaste contacten van jonge studenten. Ik geloof het echt want ik stel vragen over wat ze leren, hoe het gaat met de examens, of het niet te lastig is virtuele cursussen te volgen op PC, enz. En je kan natuurlijk direct uitmaken of ze leugen, of niet want ik geef zelf ook lessen in een universiteit en mijn 4 kinderen hebben ook niet lang geleden een universiteitsdiploma gehaald (ik ook maar dat was lang geleden :D ). Natuurlijk, moet je niet direct van sex spreken, je moet tonen dat je niet op zoek ben van gewoon welk hoer ...
Ik heb deze WE een date gehad (na een tiental dagen chatten en bellen op Whats App) met een studente uit Madagascar die hier in België een Erasmus volgt (Universiteit Luik). Ze had nog nooit sneeuw gezien. Ze is in haar laatste jaar maaster in recht. Ze vindt België een aangenaam land om te leven. Volgend jaar zou zij een andere gespeciliseerde master willen volgen, maar als Erasmus student mag ze niet werken. Vandaar dat ze zich ingeschreven heet op mysugardaddy om wat geld te verdienen. Ik heb ze in een mooie love hotel gebracht in een kamer met jacuzzi, champagne, enz. We zijn daar een hele nacht gebleven en hebben het ontbijt samen genomen (in de kamer uiterrard). We hebben eerst veel gesproken opdat zij op haar gemak zou zijn. En maar later in bed geland. Ze was zeer onervaren met sex, maar ik heb haar een aantal zaken geleerd en ze genoot echt ervan. Ik heb haar 300 € gegeven voor de nacht en ze was tevreden :) . Ik heb haar wel beloofd elke WE te ontmoeten. Dit wil toch zeggen een mooie vaste maandelijkse inkomen voor een jonge studente van 1200 € ...
Nu julie kunnen het geloven of niet wat vrdk en ik vertellen, geen probleem ..... Indien u het niet geloven vertelt het alleen wat over de manier met dewelke jullie met meisjes omgaan.
Sorry voor mijn gebrekkige nederlands. Is mijn moedertaal niet.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Nog iets : voor mij is 1200 € per maand ook een mooie kost, maar mijn vrouw is gestorven en mijn 4 kinderen hebben van mij geen geld meer nodig.
Ik geef dat geld veel liever aan een jonge moedige studente die daarmee haar studies betaald en mij ook brengt wat ik verlang (niet alleen op het gebied van sex), dan aan gewoon welk hoer die het aan haar pooier zal geven of het direct zal uitgeven voor duren kledingstukken, juweel, of weet ik wat.

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
bogozz zei:
vrdk is geen scenario schrijver. Ik heb dezelfde ervaring, niet op seeking maar op mysugardaddy.eu
Daar moet je natuurlijk sorteren want je vindt daar vanalles en ook zogenaamde meisjes :lol: die alleen hun foto's willen verkopen :D
Maar er zijn ook een mooi aantal echte studenten of heel jonge meisjes die geen professionele hoeren zijn en een vaste "sugar daddy" zoeken die hen niet alleen geld kan geven maar ook, zoals vrdk zeer goed beschrijft, en heel andere ervaring dan hun dagelijkse leven.
...........

In de andere rubrieken waar je vragen stelt of opmerkingen maakt hanteer je nochtans een " perfect" Nederlands.🙄🙄

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Zoro zei:
In de andere rubrieken waar je vragen stelt of opmerkingen maakt hanteer je nochtans een " perfect" Nederlands.🙄🙄
Dank u voor mijn "perfect" Nederlands :) . Een eenvoudige vraag stellen of opmerking maken is natuurlijk veel eenvoudiger dan een lange verhaal neerpennen. Maak eens de oefening in het frans ....

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
ik heb eens gekeken.
Het is een betaalde site niet specifiek gericht op Nederland of Vlaams België.
Alleen, Frans, Duits, Engels ..etc..

Voor mij niet de moeite waard.

:arrow:

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
bogozz zei:
Ik geef dat geld veel liever aan een jonge moedige studente die daarmee haar studies betaald en mij ook brengt wat ik verlang (niet alleen op het gebied van sex), dan aan gewoon welk hoer die het aan haar pooier zal geven of het direct zal uitgeven voor duren kledingstukken, juweel, of weet ik wat.
Hou vooral dat cliché goed in ere, van 'de hoer' die haar geld aan haar pooier geeft of dure onnodige dingen koopt. Zet dat maar dik in de verf, zodat de mensen hun negatief beeld van 'de hoeren' bevestigd zien worden. En wees fier dat je een jong meisje er toe kon bewegen om met jou een hele nacht samen te zijn voor de belachelijke prijs van 300 euro. Echt een gentleman...

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
albert indepoes zei:
En wees fier dat je een jong meisje er toe kon bewegen om met jou een hele nacht samen te zijn voor de belachelijke prijs van 300 euro. Echt een gentleman...

300 eur belachelijke prijs ? Als de aanbieder van de diensten (het meisje) zich akkoord verklaarde hiermee, wat is het probleem?
Niemand betaalt graag meer dan noodzakelijk. Zij was akkoord.

Het toont ook nog maar eens aan hoe bezoedeld onze geest is als we 300 eur al niet veel geld meer durven vinden.
300 eur is veel geld voor enkele uren. Zal ze later nooit meer verdienen met regulier werk.

Ik zeg dus: goed gedaan!

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
300 euro voor een paar uren is gewoon marktconform als ze er goed uitziet, alleen wil ik nooit een paar uur doorbrengen met een doorsnee DVP..
dan kan ik net zo goed een vriendin nemen.

Daarom aim ik altijd op een half uurtje voor 100 euro(of vluggertje als ze erg lekker is en er meer geld voor wil)
Ben maar zelden op de klok gewezen, en kon gewoon mijn programma afwerken, dus waarom dan meer betalen dan nodig.

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
Hou vooral dat cliché goed in ere, van 'de hoer' die haar geld aan haar pooier geeft of dure onnodige dingen koopt. Zet dat maar dik in de verf, zodat de mensen hun negatief beeld van 'de hoeren' bevestigd zien worden. En wees fier dat je een jong meisje er toe kon bewegen om met jou een hele nacht samen te zijn voor de belachelijke prijs van 300 euro. Echt een gentleman...

Ik krijg meer en meer de indruk dat jij je roeping als pastoor echt gemist hebt....met al jouw gepreek hier😂

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
dirkA zei:
300 eur belachelijke prijs ? Als de aanbieder van de diensten (het meisje) zich akkoord verklaarde hiermee, wat is het probleem?
Niemand betaalt graag meer dan noodzakelijk. Zij was akkoord.

Het toont ook nog maar eens aan hoe bezoedeld onze geest is als we 300 eur al niet veel geld meer durven vinden.
300 eur is veel geld voor enkele uren. Zal ze later nooit meer verdienen met regulier werk.

Ik zeg dus: goed gedaan!
300 euro is duur, maar we praten hier wél over een ganse nacht. En dan is 300 euro peanuts. De gemiddelde prijs zal tegenwoordig ergens liggen rond de 150 of 200 euro voor een uur, waarbij dan in veruit de meeste gevallen géén nzc aangeboden wordt, tenzij tegen een meerprijs. Een bezoek aan sites als RedLights bevestigt dit.

Dat een meisje akkoord is om zwaar onder deze prijs te gaan (voor een hele nacht dus) verwondert je toch niet? In deze crisistijd is het 'overleven' geblazen en hebben ze weinig keuze als ze iets willen verdienen.

Hoe bezoedeld onze geest is, blijkt volgens mij veel meer uit de vaststelling dat we dus blijkbaar al vinden dat het feit dat een meisje zich een hele nacht bare laat nemen door een onbekende klant zodanig 'normaal' is dat het maar 300 euro waard is, terwijl je volop meisjes 150 euro voor een uur mét condoom ziet ontvangen.

Dit is niet moraliserend bedoeld, zoals ik hier ergens bij Zoro lees. Maar een forum als dit heeft als doel om te helpen zorgen voor goede ervaringen en om slechte ervaringen te voorkomen. Meisjes die onder de prijs moeten werken, verbergen achter hun glimlach heel dikwijls een gevoel van gekrenkd zijn, en dat uit zich op termijn in een achteruitgang van hun motivatie en hun service. Iets waar niemand van ons voordeel bij heeft.

Ik betaal ook liever minder dan meer. Maar ergens moeten we logisch blijven. Zelfs in de Aldi gaan we niet afdingen op de prijs.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Zoro zei:
Ik krijg meer en meer de indruk dat jij je roeping als pastoor echt gemist hebt....met al jouw gepreek hier😂
Pastoors worden zeldzaam, én ambtshalve moeten zij betaalde seks afraden van hun hogere overheid :mrgreen: :mrgreen:

Ik raad betaalde seks aan. Het is een prettige liefhebberij waar je als man, naar mijn mening, meer genot aan hebt dan aan alcohol of roken. Maar als we ons biertje of onze sigaretten netjes betalen tegen de marktprijs, waarom drukken we dan zo graag de prijs bij de meisjes, en waarom doen we dat aan de kassa in de horeca of in de winkel niet?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Of de prijs marktconform is of niet is alleen van belang voor de partijen in kwestie toch? Als beide partijen hier tevreden over zijn, is het prima toch. Bovendien zou ik ook het repeterende karakter van deze vorm van dating niet vergeten; ieder weekend gegarandeerd 300 euro is natuurlijk anders dan maar afwachten wanneer je volgende klant voor 100 euro weer een half uurtje langs wilt komen terwijl je eigenlijk net je boodschappen aan het doen bent bijvoorbeeld.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Nu de vakantie er is, dacht ik, ik ga rapper studentes vinden, maar noppes. Of ik pak het verkeerd aan. Het zal een droom blijven voor een echte studente eens al haar gaatjes te vullen.

jacktyson

Snuffelaar
25 aug 2020
4
0
Hey dgludo, ik ken een marokkaanse studente die er misschien wel voor open staat. Ze heeft me in natura betaald dus vandaar dat het wellicht ook voor geld kan. Ze neemt waarschijnlijk tussen 600-700 voor twee uur, maar is wel heel strak. Zo strak dat ik het zelf kut vond. Ook is ze best nerveus. Als dit wat voor jou is laat maar weten. Ze gaf me die prijs voor de toekomst, want dan kan ze niet meer in natura betalen. Ze ontvangt wel op kamers dus het moet rustig haha, heeft huisgenote.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
hahahahaha ok wacht,

Je eerste 2 berichten hier na 1 jaar stilte, en die gaan over dat je iemand kent die het voor 600-700 euro wel zou doen.
Jij hebt dit niet betaald aan haar, maar alleen een afspraak over iets van natura.

Die 600-700 is een uit de lucht gegrepen bedrag die je zelf wel ok vond klinken o.i.d.?

Daarnaast, wie wil er nu zoveel geld neer leggen voor een nerveus kipje?
Voor dat geld wil je toch een ras echte slet, die je ballen tot de laatste druppel uitwringt, tot haar maag en kut gevuld is met zaad :?:

Ik zeg dat je bericht riekt naar apekool

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
HerbertO zei:
hahahahaha ok wacht,

Je eerste 2 berichten hier na 1 jaar stilte, en die gaan over dat je iemand kent die het voor 600-700 euro wel zou doen.
Jij hebt dit niet betaald aan haar, maar alleen een afspraak over iets van natura.

Die 600-700 is een uit de lucht gegrepen bedrag die je zelf wel ok vond klinken o.i.d.?

Daarnaast, wie wil er nu zoveel geld neer leggen voor een nerveus kipje?
Voor dat geld wil je toch een ras echte slet, die je ballen tot de laatste druppel uitwringt, tot haar maag en kut gevuld is met zaad :?:

Ik zeg dat je bericht riekt naar apekool

Hahhahaha maar echt. Gaat werkelijk nergens over.

En buiten dat gaan tegenwoordig al die Marokkaanse meiden die ongehuwd en geil lopen te doen op Instagram en Snap overstag voor dat bedrag hahahaha

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Ga gewoon naar Bar of Club zat studenten en meiden ( Gold Diggers)

Ga naar ze vraag of je drankje kan kopen , ze zeggen echt geen nee tegen , of ze kijken zelf naar jouw , hoe vaak je drank bestel en wat je bestel

Beste tip begin niet zo groot van 250 euro uurtje of 2 uurtje

Studenten weten hoe lang ze moeten werken voor dat geld , je kan gewoon nachtje samen vieren voor dat geld als je slim bent ;) ;) ;)

A

Anonymous

Guest
Die jacktyson zoekt klantjes hier op dit forum

Mij ook benadert erin getrapt die student vroeg 350 ja bizar ja is zowat overnachting

Toen 250 tja geil dus ja erin gstonken absoluut mooie dame maar dat was het dan ook

Je kan net zo goed een lijk neuken

Die gast lult bullshit verhalen ... top meid tongzoent blablabla nou ik kreeg er geen kreuntje uit

Je kan je geld net zo goed doorspoelen

Terug
Naar boven