Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Adelina (op AWL heet ze Alina, ik weet nog steeds niet waarom).

Ze lacht meteen naar je wanneer je rondloopt en ze biedt GFE aan. Ik zou zeggen dat ze de vervanger is voor Alexandra.

Ik heb geen zin om meer details te schrijven, omdat andere gasten straks vast weer gaan bashen.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
397
Adelina (op AWL heet ze Alina, ik weet nog steeds niet waarom).

Ze lacht meteen naar je wanneer je rondloopt en ze biedt GFE aan. Ik zou zeggen dat ze de vervanger is voor Alexandra.

Ik heb geen zin om meer details te schrijven, omdat andere gasten straks vast weer gaan bashen.
Alina en Adelina zijn 2 verschillende dames

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Dit bericht is gerapporteerd.
Alina en Adelina zijn 2 verschillende dames
"Die Heute in der AWL als "Alina" gemeldete Maus, nennt sich eigentlich Adelina und war unter selbigem Namen im Juni schon mal kurz in der Venus. "

De andere mod heeft blijkbaar een fout gemaakt; die ene mod zegt dat het niet klopt. Hij heeft Adelina inderdaad wel toegevoegd, maar weer fout gespeld als Adalina.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Laten we op de feedback van Robbie wachten

En heren, genoeg gefilsofeer... iedereen heeft gelijk, nu terug naar de Venushoertjes. Het is er vandaag Belgendag 💪😇

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
CJ2019 is voor mij een zero. Jammer dat ie toch dingen niet goed leest of samenvat. In een rtc komt ie denk ik zelden, het is zo'n thuisrukker met gratis internet.
Het verhaal Cansu zat ie ook helemaal naast met zijn soa verhaal, die was dus wel positief. Nu probeert ie dit stukje Gabriella aan te smeren, ik denk dat hij een slechte kamer met haar gehad heeft.
Verder lieve man, Adelina en Alina zijn twee verschillende meiden. Je kunt dit ook op vele dagen op de AWL van Freier zien, maar helaas doet deze rukker zijn huiswerk niet goed.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
152
178
Het kan me echt geen flikker schelen wie er gelijk heeft, maar als jullie nou eens allebei ophouden erover te zeiken, dat zou wat zijn. Of ga anders per PM verder als je het echt niet kunt laten. Jezus man, hier hele topics vol ruziën over de naam van één of ander wicht in één of andere RTC-club in één of andere Duitse stad, houd eens op zeg.

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
70
Hou toch eens op met het gezeur.
Elke keer iets als jij gaat schrijven. Eerst cansu in kwaad daglicht stellen over ziektes. Vervolgens ga je wel met haar kameren en kom je tor de conclusie na overhandigen bewijzen van haar dat er niets aan de hand is

Deze week weer lul verhalen over bepaalde dames dat alle mannen ze slecht vinden terwijl je paar weken terug deze dames in ere had hersteld door ze hier als goed te bestempelen.
Vervolgens blijken ALLE mannen alleen maar de mannen te zijn die jij op 1 dag in venus hebt gesproken.

En vervolgens verwijs je naar freiercafe.net. Dat schijnheilige forum waar iedereen weet dat nzc bestaat in die clubs maar je mag er niet over praten of recenseren op straffe van een clubverbod. Alsof justitie in Duitsland een achterlijk instituut is. Trouwens ter info...gabriela wordt daar niet eens zo slecht gerecenseerd. Hoezo alle mannen?

Mijn advies alleen bij je vriendjes op freiercafe.net je verhalen dumpen

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Trouwens ter info...gabriela wordt daar niet eens zo slecht gerecenseerd. Hoezo alle mannen?
fake news. Kijk maar goed naar de laatste 10 berichten over haar. Waar verzin je zoiets?

Zijn Duits is veel beter dan het mijne, dus ik maak me geen zorgen. Daarom vertel ik hem eerst wat er is gebeurd(Cansu verhaal)

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
70
fake news. Kijk maar goed naar de laatste 10 berichten over haar. Waar verzin je zoiets?

Zijn Duits is veel beter dan het mijne, dus ik maak me geen zorgen. Daarom vertel ik hem eerst wat er is gebeurd(Cansu verhaal)
Mijn Duits is ook prima geen zorgen. Ik woon net over de grens in Duitsland en heb een Duitse werkgever.

Kijk eens naar uw bericht van 9 juli nog geen 2 weken terug....en dan nu weer alles afkraken. U komt niet erg betrouwbaar over. Veel geschreeuw en weinig wol. En dan begin jij over fake news . Je engels is blijkbaar beter als je duits lol

de enige die op dit moment fake news de wereld inbrengt ben jezelf lijkt me.
In de zomer is het, zoals gebruikelijk, wat rustiger met klanten. Gabriela en Delia zijn inmiddels weer aan de slag en leveren uitstekend werk. Ik hoop dat deze positieve inzet aanhoudt tot de terugkeer van Mira en Emilia.
Denk binnenkort weer eens met erg warm weer vertel me dan even welke fkk jij heengaat. Wil wel een keer iemand in een fkk met een mobiele airco rond zien zeulen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het was niet eens mijn bedoeling om vandaag naar de villa te gaan. Ik ging er niet van uit dat Adalina aanwezig zou zijn want maandag en dinsdag afwezig dus kans reeel dat ze op vakantie zou zijn. Na vanochtend raamdame Roxy in Oberhausen te hebben bezocht was mijn voornemen om in de middag naar Rheinhausen af te reizen om latina milf Iris in club Mona te bezoeken. Echter; de AWL van vv gaf de aanwezigheid van Adalina aan. Ik had nu even keuzestress want Iris in club Mona is lekker en geil en Adalina was voor mij een onbekende maar wel met een erg strak kutje.

Besloot toch voor de villa te gaan en maar 1 kamer te doen want had al gespoten. Iets na 11.30 uur in de villa. Veel dames want maar liefst 13: Selena, Gabriela, Amanda, Anka, Michaela, Cosmina, Delia, Anais, Adalina, Maria, Laura, Lena en Alina. Alina kende ik nog niet, zat in het rechter zitgedeelte. Beetje stevige meid en niet echt aantrekkelijk. Ik zag op een gegeven moment Anais. Ook een nieuwe dame. Korte beentjes en flinke achterwerk. Zag er geil uit. Las dat Adalina achter bank 8 zou zitten dus banknummer 11. Ging daar alvast zitten en als ze naast me zou gaan zitten wilde ik even alleen met haar praten want had een uur geleden nog gespoten dus iets te snel voor een kamer. Echter; toen ze naast me kwam wilde ik praten maar ze zag er zo verdomd lekker uit met haar zwarte kousen en rode strikjes dat ik bleef zitten. Tongzoenen en wat gepraat. 23 jaar is ze en afkomstig van Eierberg Bochum dus ze stond daar achter de ramen en de villa is haar eerste club. Ze zei alle dagen te werken uitgezonderd de maandag. Erg leuke meid en haar zwarte (bob) kapsel opvallend en vrij kort.

Best druk met mannen wat ik niet had verwacht op een doordeweekse dag en daardoor helaas kamernummer 3 en 4 bezet. Seks was lekker. Pijpen niet zo bijzonder maar haar kutje lekker strak. Maak ik zelden mee want ze zijn niet vaak aan mij besteed. Ze maakte veel lichaamscontact en is beweeglijk en doer lekker mee. In doggy begon ze zelfs mee te stoten. Helaas kon ik niet klaarkomen. Baalde daar wel van.

Anais had ook mijn aandacht. 28 jaar is ze en ze kan Duits maar nog beter Engels. Had met haar wel een goede kamer want nummer 3. Haar kutje lang zo strak niet als die van Adalina. Geen beperkingen want pijpen zonder en na wat likken kon hij er zo in. In missio liggen stoten en ze had er behoorlijk moeite mee. Wilde plat doggy met haar doen en in dit standje had ik haar zeker volgespoten maar verdomd dat ging niet door want mijn pik te groot dus maar weer naar de missio overgeschakeld. Helaas merkte ik dat het moeilijk ging worden te spuiten en Anais begon ook pijntjes te vertonen dus ook deze sessie ongespoten afgesloten. Baalde ervan want wilde beslist spuiten.

Lena zag me en wilde graag met me kameren maar mijn focus was nog steeds op Adalina gericht. Ze deed niet moeilijk over mijn pik en is een echte flapuit. Ze had veel gegeten en moest bijna kotsen en fastfood vind ze lekker en ze houdt van lang slapen. Zat dus weer op haar bank en ze was verbaasd. Ze zei alweer en ik zei niet klaargekomen te zijn terwijl ze dacht dat ik wel in haar was klaargekomen, lol.
We zochten weer dezelfde kamer op en ik concentreerde me nu heel goed. In plat doggy en met haar gekreun en gesteun kwam ik best wel luidruchtig klaar waarop ik zei nu wel klaargekomen te zijn waarop ze moest lachen. Massage schijnt ze lekker te vinden dus zal haar daarmee plezieren de volgende keer met wat babyolie erbij.

Beneden kwam ik Anais weer tegen en ze zei dat ik driemaal had geneukt waarop ik zei een seksmachine te zijn.

Rond 14.45 uur de villa verlaten. Adalina is echt leuk en schattig en haar strakke kutje is een bonus. Ze vertelde me zelfs dat een bepaald persoon haar 1 tot 2 maal per week bezoekt en dat helemaal uit Zwitserland en 6 uur rijden en toch maar een half uur met haar kameren.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Amai,Robbie,jij neukt wat af dezer dagen.(y)
Heeft het met het warme weer te maken of sta jij alle dagen heet?;)

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
@Robbie 11 is toch in de hoek en 13 is achter 8? Ik wil dat wel weten, heb me al eens in bankjes vergist waardoor ik vol voor een te meiden meid ging.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
11 is linksachter in de hoek dus gelijk naast de enige kamer op de bgg. 13 is een beetje rechts en dan achter bank 8. Op 13 zit Maria en op 12 dat is dus rechts van bank 11 zit Adalina.

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
70
@Robbie 11 is toch in de hoek en 13 is achter 8? Ik wil dat wel weten, heb me al eens in bankjes vergist waardoor ik vol voor een te meiden meid ging.
Beste Bobbeltje2

Ik zie dat u inmiddels sinds 2017 hier lid bent. Als de interesse nu zo groot was dan had u toch wel geweten dat er een topic is over sofaplan, zeg maar de bankindeling. Met dank aan Robbie/ Of is dit teveel moeite om hier zelf energie in te steken
Het staat nog bovenaan ook nog in het sub forum van fkk clubs. Misschien kan Robbie met de tekening in de hand u een keer meenemen voor een rondleiding daar

https://nzcforum.be/threads/sofaplan-villa-venus.16437/

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Beste Voortman,

Daar staat precies wat ik bedoel. Ik heb dat plan er zelfs bij gepakt omdat ik mijn vraag correct wilde formuleren.

Terug
Naar boven