Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al drie weken geen seks gehad. Leeftijd maakt me niets meer uit, ik will gewoon een vrouw volspuiten.Wat je zegt klopt niet want je houdt niet van seks met vrouwen boven de 35 en Michaela en Andrea zitten daar boven en Gabriela en Delia ruim onderik heb 3 weken lang geen seks gehad, dus de leeftijd maakt niet uit.
Voor enkele weken stonden er 2(?) Liigstoelen.Ik heb een maandje geleden lekker geneukt op een ligstoel buiten. Staan die er nog? En als de banken nu buiten staan, ook prima om daar te neuken, of kan dat niet?
Heb je Bahar, met haar strakke kutje en buikje, nog gevuld?Ben tot ongeveer 15 uur gebleven en dacht bij mezelf die Bahar met haar strakke kutje komt morgen wel aan de beurt
Spelen de dames ook beetje met elkaar tijdens een trio, da lijkt me ook erg geil. Je er een neukt en ander haar kutje liktVorige week afgesproken met Gaby en Gabriel. Enkele dagen van te voren geappt om er zeker van te zijn. Ik was er vroeg bij. Na omkleden, douchen en koffie gelijk bij Gabriel op de bank gaan zitten. Die begon direct met pijpen en Gaby kwam ook aanlopen.
Enkele weken gelden een trio met hun gehad en dat "smaakte" naar meer. Vandaag dus!
Gaby nam het pijpen over en ondertussen zakte ik steeds verder onderuit…… Na een poosje richting kamer. Daar ging het blaasconcert verder. De dames weten ondertussen waar ik van houd. Allebei op hun knietjes naast elkaar, zouden ik ze beurtelings kan neuken. Zowel visueel als fysiek een heerlijke belevenis. Na yoga-doggy, hetgeen Gaby goed kan volhouden, missio bij beide, cowgirl door Gabriel en tenslotte weer terug naar doggy. Vorige keer had Gabriel mijn donatie ontvangen, nu Gaby. Een heerlijke sessie en wederom voor herhaling vatbaar…. Het moest niet zolang rijden zijn.
Ik had afgesproken met @Flipper en nog een wandelaar. Goede informatie uitgewisseld over onze buitenlandse wandelactiviteiten en de dames.
"s middags nog een korte sessie met Gaby gehad; alleen maar doggy! Klaarkomen via neuken lukte niet, echter Gaby's handjes waren een uitkomst.
Nog nooit meegemaakt en ook nog nooit gelezen.Spelen de dames ook beetje met elkaar tijdens een trio, da lijkt me ook erg geil. Je er een neukt en ander haar kutje likt