Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Jee

Toogplakker
14 mrt 2019
47
1
Indien een van mijn mede-wandelaars skinny Elena spot in VV zou die dat dan willen doorgeven aub? 🙂
Thanks 🙏🏼

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Beste medewandelaars, is de Michaela die hier zo vaak wordt genoemd ook de Michaela die ik wel eens bij Luderland in Leverkusen ben tegengekomen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Hopsa69

Neen; de Michaela van villa venus is niet de Michaela van Luderland. Michaela is honkvast in vv en heb haar nooit aangetroffen in Ll. Ik kan het weten want bezoek laatstgenoemde club vrij regelmatig de laatste jaren.
Dit zijn de kenmerken van Michaela in villa venus:
- ongeveer 40 jaar
- schouderlang zwart haar
- dd cup die hangen
- ongeveer 1.75 meter
- slanke taille

Dit zijn de kenmerken van Michaela in Luderland:
- ongeveer 30 jaa
- bijna lang zwart haar (extensions)
- ongeveer 1.65 meter
- c cup (naturel)
- ze heeft een keizersnede litteken
- lang donkerbruin haar
- opvallend donkere huidskleur
- spreekt goed engels
- bruine ogen
- mooi en guitig gezicht

Ze is een pittig meisje en een beetje gek en zichtbaar actief in de clubkamer, dansend en wiebelend met haar kont

Michaela van vv is ouder en minder speels dus en veel rustiger.

Hopsa69

Toogplakker
7 jan 2020
111
42
Thanks Robbie, Michaela van Luderland ken ik zeker ;-) maar het was meer de vraag of ze soms was verhuisd naar VV. Hopelijk is ze snel weer aanwezig bij LL. Echter vermaak ik mij ook prima met Oana en Maya...

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
I visited the Villa Venus yesterday. Only 5 girls present.
Prices are still the same: entrance fee 29.99 € !
Presentation of the European vaccination certificate and an ID card.
Then 30 € for 20 minutes, 40 € for 30 minutes, 50 € for 40 minutes and 80 € for 60 minutes.
I had two sessions: the first with Michaela, the second with Sonia (who used to work at Arabella)
So two good meetings with CIP.......

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Op de website staat nu ook vermeld dat je geen testbewijs meer nodig hebt. Ideaal voor mij omdat ik pas 1 vaccinatie heb gehad. Ik ga vandaag Villa met een bezoek vereren.

4fun

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ben vandaag geweest, helaas magere bezetting. In totaal maar 4 meiden. Heb 3x kamergang gedaan met Maria, Larissa en Dana. Service was weer als vanouds.

4fun

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
4 dames dat is inderdaad bijzonder weinig. Op maandag kunnen al eens dames hun rustdag nemen. Maar ik vermoed dat er ook weer dames op vakantie naar het thuisland zullen trekken. Dat klinkt misschien gek aangezien de clubs pas terug open zijn, maar er zullen genoeg dames in Duitsland zijn gebleven tijdens de lockdown.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
In veel (AO)clubs is de bezetting magertjes maar 5 tot 10 dames mag ik toch zeker wel verwachten. In normale tijden heb je in veel clubs 10 tot 15 dames. Overigens in die RTC club in Bochum waar ik afgelopen zondag vertoefde waren 10 dames aanwezig; niet verkeerd dacht ik zo.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Gelukkig waren bij VV wel de toppers aanwezig, Maria en Larissa. Blij dat de clubs weer open zijn, kun je 3x intern klaarkomen voor 120 + 30 inkom :D

4fun

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Op wat misschien wel de laatste dag zou zijn om zonder enige vorm van controle de NL-DE grens te passeren besloot ik gisteren naar de club te gaan. Belangrijk is hierbij ook dat naw gegevens niet nodig zijn momenteel. Maskertje had ik wel bij me wegens verplichting in openbare ruimtes, maar was in de villa niet nodig.
Ik had al op andere forums gezien dat de bezetting momenteel erg klein is, maar dat de aanwezig serviceverleners service hoog in het vaandel hebben staan.

Eenmaal aangekomen werd dat beeld bevestigd. Slechts 4 dames. Zo waren daar de veel geprezen:
- Maria (met kunstmatige boobies en met haar apart opgestoken haar kwam ze Barbie-achtig over).
- Michaela (met really big boobies en echt bovendien).
- Larissa (nagenoeg geen boobies, maar wel met grote, erecte tepels).
Als vierde dame, en enige blondine.... Alexandra die gezegend is met een klein 'handje vol' op haar lange slanke lijf. Zij was qua optiek zeker de knapste, maar ik zou uiteindelijk in de armen van Larissa belanden.

Op de bank was het direct service als normaal. Volop (tong)zoenen terwijl je tussendoor toch een gesprekje probeert te voeren en gelijktijdig je mannelijk orgaan wordt bepoteld en gekneed.
In de kamer hebben we een uur doorgebracht met een mengelmoes van pijpen, massage en diverse standjes. Alles prima in orde, maar ik merkte dat het pijpen mij het best beviel. Het neuken lijkt vreemd genoeg minder aan mij besteed, terwijl ik toch ruim een jaar droog heb gestaan. Mijn ontlading kwam met een heerlijke trekactie waarbij ook haar mond was betrokken, maar de zaadjes werden zonder omweg op mijn buik gedeponeerd. Larissa vroeg een uurtarief van €80.

Qua mannelijk bezoek was het ook niet druk. Gedurende mijn tijd (2 uurtjes) waren er niet meer dan 5 gelijktijdig aanwezig, dus de dames bleven wel bezig, terwijl ze ook gewoon even tot rust konden komen tussen twee sessies. Alle dames werden even frequent geboekt en de sfeer was verder prima. De gebruikelijke ontvangstdame was niet aanwezig en de functie werd vervuld door een Roemeense. Als gevolg was de radio vervangen door een YouTube playlist met een mix van muziek van na de eeuwwisseling en Roemeense manele. Entree €29.99. Ik heb die ene cent maar laten zitten, waarom ze niet gewoon 30 opschrijven is me een raadsel.

Ik arriveerde met een klein beetje regen, maar ondertussen was dat al behoorlijk toegenomen. Met de nodige weeralarmen in gedachten en het feit dat de buienradar behoorlijk wat donkerblauw liet zien tussen Duisburg en Nijmegen, heb ik een geplande tweede sessie maar voorbij laten gaan. In de stromende regen begon ik de terugreis. Pas in de buurt van Tiel werd het droog en kon ik met maximum snelheid de weg verder vervolgen.

Overigens heeft Sonja de club definitief verlaten zo werd mij verteld. Of ze gestopt is of bij een andere club te vinden is, is niet bekend.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Even kort. Vandaag gepland om naar de club van de vorige keer te rijden, maar door drukte langs Villa Venus gereden. Was helemaal vergeten dat het vakantie is. Uiteindelijk 45 minuten vertraagd. Bij VV was het niet druk, meer mannen dan vrouwen (1:2). Er waren vier dames.
Als eerste gekamerd met Larissa. Leuke slanke dame met een strakke poes :) Ze is best vriendelijk, goede communicatie in het Duits en herkende mij van de voorgaande keren. Ze vroeg zich af waar ik al die ben gebleven (corona duh, maar ook een relatie gehad) Ik had niet het idee dat ze graag hard genomen werd, vandaar maar bij 20 minuutjes gehouden (30 + 10 euro)
Na ff een sauna pauze gelijk op de bankstel van Dana gezeten. Dana is vrij druk bezet. Dana is 29 jaar, Roemeens, slank, lang!, geblondeerd. Samen een uur volgemaakt samen (80 + 5 eur). Communicatie is wel wat gebrekkig. Zij spreekt alleen Duits. Ik denk gebrekkig, mijn Duits is ook niet geweldig, maar ik begreep haar niet zo goed. Naja,eerste keer wat sneller klaargekomen (optikfick he :p), tweede keer kon ik het wel langer volhouden. Zij vroeg ook of ik het rustiger aan kon doen. Ik begreep haar wel. Als je binnen bent, dan voel je het ook. Haar poes gloeit wat meer warmte, door de drukte :lol: Als laatste ging ik haar masseren. Ik werd weer hard, dus naja, derde keer :-D
Als laatste weer 20 minuten in de sauna gezeten en dan naar huis gereden. Mijn tip, doe geen sauna sessies tussen de kamergangen door. Je blijft maar zweten :mrgreen:
Ik ben niet echt voldaan, zal wel kijken of ik nog een herkansing kan wagen binnenkort.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
was hier dinsdag, Behalve de 4 eerder genoemde dames, die ik allemaal al een tijdje ken, zat er een mooi donker meisje van Nigeriaanse oorsprong. Naam ben ik helaas vergeten, maar met haar een heerlijk uurtje beleeft. Dame is 28 jaar e heeft een mooi figuurtje. Mooie borsten maatje B of C, en een heerlijk kontje. Dame werd echt geil na wat gefriemel. Ze werd echt nat en begon er zelf over te giegelen. Pijpen was fantastisch.Heerlijke volle lippen en een heerlijk tongetje deden goed hun werk. Ze kon mijn dikke pik redelijk makkelijk hebben in haar donkere poes. Ze genoot er echt van, en na in haar te zijn klaargekomen mocht ik niet stoppen, deed ze haar beneden een beetje bij elkaar zodat ik goed haar clit raakte, en moest ik haar klaarneuken. Ze beloofde mijn nog een keer klaar te maken, maar die portie heb ik bewaard voor Michael een half uurtje daarna.

als iemand haar naam weet hoor ik het graag. Ze zou maar een paar dagen blijven vertelde ze.

bogozz

Toogplakker
30 jan 2019
127
68
Format_z zei:
een mooi donker meisje van Nigeriaanse oorsprong. Naam ben ik helaas vergeten,
Was dat niet Lucy, ook een zwarte nigeriaanse die al vroeger in VV heeft gewerkt ? Toen aanvaardde ze geen AO

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maar ze blijft maar enkele dagen zegt format dus aankomend weekend zal ze wel weer vertrokken zijn. Jammer dat we niet weten waar ze naartoe gaat.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
ik twijfelde of dit inderdaad Lucy was, omdat ik vorig jaar ook een donker meisje had dat aangaf alleen met condoom te doen.
ik hoop dat er nog iemand komt met de bevestiging.

Format_z

Toogplakker
12 dec 2017
58
1
ik twijfelde of dit inderdaad Lucy was, omdat ik vorig jaar ook een donker meisje had dat aangaf alleen met condoom te doen.
ik hoop dat er nog iemand komt met de bevestiging.

Terug
Naar boven