Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Goedenavond heren.

Ik ben nog nooit in Duitsland naar een club geweest.
Hebben jullie nog tips?
Is nzc een stuk makkelijker dan bijvoorbeeld hier in Nederland?

Ik hoorde paar jaar terug dat een club in Duitsland was , waar je eenmalig een vast bedrag entree betaald en vervolgens paar uren los kon gaan.
Bestaat dit nog of was het een broodje aap verhaal?

Fijne avond

CumGun

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Bij Villa Venus is nzc de standaard, maar dat is niet voor een vast bedrag. Je betaalt €30 entree en daarna €30 per keer dat je met een dame kamert.

Voor een vast bedrag onbeperkt nzc in clubs ben ik niet mee bekend.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Geen broodje aap. Dit is het Pauschal concept, maar dit is al geruime tijd verboden, omdat het als uitbuiting wordt gezien.

Nzc is makkelijker en grootschaliger verkrijgbaar in Duitsland, hoewel ook dit strikt genomen verboden is. Het aanbieden van AO (Alles Ohne), en ermee adverteren is niet toegestaan, maar in de praktijk is hierop weinig controle. De bekende Duitse AO clubs zijn op dezelfde voet verder gegaan, hoewel alle verwijzingen naar 'AO' zijn verwijderd. Maar de dames daar weten wat verwacht wordt.

Af en toe kom je in zo'n club een 'nur mit gummi' dame tegen. Die zal minder klanten hebben en ze zal het over het algemeen tijdens de presales bekend maken om de klant dan de keus te laten. Heb ik zelf 1x meegemaakt.

Aanvulling op Enrico's antwoord: die 'per keer 30 euro' klopt niet helemaal. Voor 30 euro ben je ongeveer 20 min. op de kamer. Tijd van 30 minuten kost je 50 geloof ik en voor een uur tik je 80 euro af.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Afgelopen zaterdag na ruim 10 maanden eindelijk weer eens een bezoekje gebracht aan mijn favoriete club. Na al enige tijd contact te hebben gehad met Robbie toch besloten om te gaan ondanks het gebrek aan dames. Op de dag zelf nog contact gehad met Robbie en die zou eigenlijk uitwijken naar een andere club maar plotseling stond die daar toch aan de bar in Villa Venus. Ik had net mijn eerste kamer met Sonia gemaakt en dat was zoals gewoonlijk gewoon meer dan prima.

Vervolgens lekker zitten kletsen met Robbie en een maatje van me die ook mee was. Het was qua bezetting een drama met maar 5 dames en een veelvoud aan heren. Ik riep nog voor de grap met mijn grote bek ik pak ze vandaag gewoon alle 5. Alle dames hadden namelijk wel iets waardoor ze interessant waren, een goede recensent, een leuk koppie, een volle kont. Uiteindelijk bij 3 dames blijven steken omdat het gewoon niet te doen was vanwege de hoeveelheid mannen. Ik ben geen voorstander van op een lege bank gaan zitten wachten tot de dame terug is van de kamer. Ik gun de dame ook even een momentje rust wanneer ze weer terug is van een kamer. Helaas was dit zaterdag onmogelijk als je een kamer wou maken en daar werd het niet leuker van.

Omdat ik toch voor alle 5 de dames wou gaan maar bij de kleine Anna gaan zitten toen die even met rust gelaten werd door de andere heren. Anna spreekt helaas nauwelijks Duits en niet heel veel meer Engels dus een gesprek was vrijwel onmogelijk. Dan maar naar de kamer en tot de penetratie ging eigenlijk alles goed maar God alle jezus wat is ze strak. Strak is natuurlijk lekker maar dit was gewoon te strak en deed zelfs een beetje pijn aan mijn lul en ik ben toch echt niet de grootst geschapen man op aarde. Door dat het zo strak was viel het eigenlijk tegen en kon ik niet hard blijven ondanks al haar pogingen en de veelvoud aan verschillende standjes. Uiteindelijk het rukkend afgemaakt en vroeg ze nog 10x of het aan haar lag maar heb maar gezegd dat mijn pauze niet lang genoeg was geweest. Er was gewoon geen klik tussen ons en dat kan gebeuren.

Ik had ondertussen mijn volgende keuze gemaakt en dat zou Bahar worden. Ik had al een paar keer gezien dat zij de heren al voor bij de kluisjes aansprak en mee naar de kamer nam, prima maar niet mijn style. Ik ben uiteindelijk op haar bankje gaan zitten en ze kwam terug van een kamer en we hadden oogcontact. Vervolgens komt ze uit de "badkamer" en pakt meteen de volgende man weg bij de kluisjes en mij achterlatend op haar bank. Nou ja goed dan nog maar even 20 minuutjes extra rust en dan zie we direct wel. Vervolgens komt ze na de kamer weer beneden en na haar bezoek aan de "badkamer" komt ze naar mij toegelopen en hebben we even contact. Vervolgens gaat ze pauzeren wat ik prima kan begrijpen met zoveel heren en wacht dus nog steeds rustig af. Na haar pauze loopt ze naar de handoeken/kluisjes en neemt weer een andere man mee naar boven. Ik ben toch zeker gekke henkie niet en ben dus weer opgestaan en ergens anders gaan zitten.

Anita was tegelijkertijd aan het pauzeren en ook heel regelmatig op een kamer te vinden dus toen zij na haar pauze naar haar bankje liep en er niemand volgde ben ik bij haar gaan zitten. Ze vroeg of ze eerst nog even mocht roken en dat vond ik prima. Presales waren er eigenlijk niet al was dat ook niet erg want het was gewoon gezellig op de bank in combinatie met Andrea op de bank naast Anita. Uiteindelijk naar boven gegaan en een super uur met Anita beleefd en haar uiteindelijk 2x volgespoten. Zo zie je maar dat je met de juiste klik en spanning een meer dan prima kamer kunt hebben.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Vandaag ben ik voor de tweede keer bij Villa Venus geweest. Ik was er rond half elf. Er waren maar vijf dames: Andrea, Anna, Michaela, Maria en nog een dame van wie ik de naam niet ken. Ik heb achtereenvolgens gekamerd met:

Andrea: ze heeft een mooi figuur, slank/normaal postuur en een leuk, ondeugend koppie. Ik stond behoorlijk strak, dus ik spoot haar vrij snel vol. Ze bleef me recht aankijken terwijl ik klaarkwam, erg geil. Verder miste ik een beetje de klik met haar. Maar ik ben best bereid om haar volgende keer een nieuwe kans te geven ;)

Michaela: qua uiterlijk op zich niet helemaal mijn type, maar ik was geïntrigeerd door haar grote borsten. Maar wat een topper! De seks was heel goed. Heb ook haar lekker volgespoten en daarna een gezellig gesprek gehad over haar kinderen. Superleuke vrouw!

Anna: ik vind haar kleine tengere lijfje erg lekker. Ze heeft ook iets ontwapenends vind ik. Maar net als de vorige keer was de seks niet heel geil. Wel lekker volgespoten. Daarna praatte ze honderduit over haar leven. Echt een schatje.

Daarna werd het druk. Op een gegeven moment waren er twee dames aan het kameren en drie aan het lunchen. Zaten we elkaar met een man of tien een beetje aan te kijken. Duurde lang ook. Ik overwoog om te vertrekken, maar aangezien ik meer dan twee uur in de auto had gezeten gaf ik het nog een kans.

Maria: bij mijn eerte bezoek had ik Maria al gezien, maar ik hou niet zo van siliconen borsten (doet me denken aan mijn ex en ik ben sowieso meer van natuurlijke borsten). Ik had haar dus verder niet goed bekeken. Nu zag ik haar in het licht en het viel me op wat een prachtige ogen ze heeft. Verder ook een heerlijk strak en slank figuur, een mooie lach en sexy voeten. Ik kreeg ontzettend veel zin in haar, maar er was nog een klant voor mij. Daarna nam ze pauze. Ik moest dus even geduld hebben. Dat werd wel beloond. Jezus wat kan die lekker zoenen. Aftrekken en pijpen ook fantastisch. Ze ruikt en smaakt verrukkelijk. En haar kutje lijkt voor mijn lul gemaakt. Het neuken was bizar lekker. Heel geil ook om mezelf in de spiegel in haar te zien stoten. Diep in haar klaargekomen. Na afloop nog even een gesprek gehad over haar leven en het mijne. Wat een lieve meid. Daarna een saunaatje gepakt en bedacht dat ik heel graag nog een keer met Maria wilde neuken. De tweede keer was nog beter dan de eerste. Maria is, ondanks de siliconen, mijn nieuwe favoriet. Samen met Dana dan.

Daarna ben ik op huis aan gegaan. Ondanks dat er maar vijf dames waren voor de tweede keer een topdag gehad.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Via een ander forum vernomen dat Larissa weer aanwezig zou zijn. Vandaag dus afgereisd naar VV. Eerste ronde was met Maria, Larissa en vervolgens Bahar. Gelukkig weer vertrouwde gezichten. Over kamergang valt niets meer te vermelden als al eerder door menigeen geschreven. De genoemde dames zijn top voor mij.

4fun

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zondagochtend 9.50 uur stond ik al bij het hek er werd ik binnengelaten. Maria overhandigde mij 2 handdoeken want Barbara nog niet gearriveerd. Slechts 4 dames: Michaëla Maria, Sarah en Sonja.

Eerst met Sarah gekamerd en vlot volgespoten wat ze het liefste heeft want lang neuken daar houdt ze niet van. Haar conditie is niet geweldig of ze is wat lui want pijpen deed ze ook maar heel kort. Nare eigenschap is wel dat ze regelmatig hoest/snottert.

Iets voor 11.30 uur kwam een nieuwe dame, Elisa genaamd, uit Roemenië. Beetje dik met cup d/e en best wat tattoos aan één kant van haar lichaam. Ging naast haar zitten en ze wilde 30 minuten kameren want ze wilde relaxed met wat masseren. Ik bepaal liever zelf voor hoelang maar wilde stemming niet bederven dus stemde in feite toe. Op de kamer mocht ik niet in haar mond klaarkomen en ook niet in haar kut want ze wilde geen kinderen. Voor neuken zonder moest ik nog eens 10€ extra betalen dus in totaal 50€. Bij het neuken gebruikte ze haar kutspieren veelvuldig dus veel geknijp; niet echt prettig. Niet voor herhaling vatbaar.
Barbara was trouwens boos op haar want ze had er al om 10 uur moeten zijn. Ik hoorde haar tekeer gaan tegen Elisa toen ik op haar bank vooraan naast Alexandra zat.

Ook nog gekamerd met Michaëla; geweldige vrouw. Heel mooi figuur met grote tieten en beste kont. Tongzoenen doet ze met overgave. Bij het neuken in missio zuigt ze aan mijn tepels en dat is lekker hoor. We neuken op bed overdwars zodat ik alles goed kan volgen en dat windt me op. Uiteindelijk haar goed volgespoten en beloond met een welverdiende fooi. Michaëla vraagt me nog hoe de nieuwe dame was bevallen. Ik vertel haar wat me is overkomen. Als ze dit Barbara doorgeeft moet ze misschien vertrekken want voor neuken zonder mogen dames volgens mij niks extra's vragen.

Sonja en Michaëla zeiden nog dat Larissa en Alexandra maandag 9 mei weer aanwezig zijn. Voor Larissa fans goed nieuws want ze is best lang weggeweest.

Bahar kwam later zo rond 12.30 uur maar dat zijn we wel van haar gewend. Mannen genoeg die met haar willen kameren maar daarvoor moet je wel geduld hebben want ze is vaak en lang bezet en ze bepaalt min of meer zelf met wie ze kamert m.a.w. op haar bank zitten wil niet zeggen dat je de eerstvolgende bent want ze gaat rustig naar een andere bank als ze daar een bekende of aantrekkelijke man ziet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Enrico

Larissa is een magere Roemeense MILF van 39 jaar
KF 32 1.65 m lang, cup A, mooie grote tepels, steil zwart haar tot aan de kont Ze heeft een ietwat hard, smal en mooi gezicht met mooie groene ogen, geen tatoeages

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Veel te laat, kort voor de 'laatste' ronde zijn de dames moe en hebben pijnklachten van de vele lullen die ze ontvangen hebben die dag. Soms sluiten ze eerder en kom je na negen uur voor een dichte deur. Als de dames goed verdient hebben is de motivatie ook weg. Nee beter vroeger komen als je geen deceptie wil ervaren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zeker niet slim om pas rond 20-21 uur te gaan. Sluitingstijd is rond 22 uur dus rond 21.30 uur is de laatste mogelijkheid om nog een kamer te nemen en dan nog voor maximaal een half uur en ik denk eerder aan 20 minuten.

Dames beginnen al om 10 uur in de ochtend dus dan is het zeer onverstandig zo laat te gaan. Dames zijn uitgeblust en hebben tegen die tijd geen zin meer. Bovendien neem je een groot risico door zo laat te gaan want als een (populaire) dame een klant heeft is de kans zeer aanwezig dat ze tot sluitingstijd is geboekt en dan heb je niks. Kom op tijd dan kun je relaxed genieten van je verblijf en kun je ook nog gebruik maken van de sauna anders heb je daar geen tijd meer voor.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Afgelopen maandag heb ik mijn inmiddels derde bezoek gebracht aan Villa Venus. Ik kon niet zo vroeg vertrekken, dus ik arriveerde pas om kwart voor twee. Aanvankelijk baalde ik, want er lagen maar vier handdoeken. Geen dames te zien en juist wel veel mannen op de banken.

Ik klaarde op toen ik zag wie er waren: Michaela, Bahar, Larissa en Maria, mijn favoriet. Ik heb vier keer gekamerd:

Maria: wat is ze toch lekker en lief. Heerlijk gezoend, pijpen deed ze weer heerlijk en neuken ook. Heerlijk klaargekomen. Daarna nog gepraat. Ze kende me nog van de vorige keer. Er was iets naars gebeurd in haar leven. Even gepraat en geknuffeld.

Bahar: ze was al een paar keer bij me langsgelopen. Complimenteerde me met mijn tattoos, zei dat ik er lekker uit zag. Ze beheerst de kunst van het flirten, vleien en verleiden tot in de puntjes zeg maar. Op een gegeven moment zat ik te wachten op Larissa en toen kwam Bahar naar me toe of ik geen zin had om bij haar te komen zitten. Al snel een kamer opgezocht. Was ontzettend leuk en lekker. Standje 69, doggy, cowgirl, geëindigd in missio. Lekker diep in haar klaargekomen. Na de seks nog even gepraat. Ze zei dat ze goed in de smaak valt bij Nederlanders. Ze dacht zelf dat het komt door haar lange zwarte haren. Ik zei haar dat het ook komt doordat spontaan is en van een geintje houdt en dat Nederlanders daarvan houden. En dat de seks goed is, maar dat ze er veel meer van maakt dan alleen ff neuken. Dat vond ze leuk om te horen. Ze vertelde me over de tattoo die ze misschien wil gaan laten zetten. Het was gewoon hartstikke leuk met haar.

Larissa: precies zoals Robbie haar had beschreven. Heerlijk klein en tenger lijfje, kleine borstjes. Lijkt een wat harde uitstraling te hebben, maar als ze lacht heeft ze een guitig kopoie. Helemaal wat ik lekker vind. Leuke meid ook. Vertelde over waar ze vandaan komt. Derde ontzettend leuke kamergang vam deze middag. Ze pijpt prima en is lekker strak. Heerlijk volgespoten. Toen ik terugkwam, kwam ik onderweg Maria en Bahar tegen. Allebei wilden ze even aan me zitten. Leuk is dat.

Maria: ze is toch echt mijn favoriet. Ik was even aan het pauzeren, maar elke keer als ze langsliep maakte ze even oogcontact en kreeg ik die prachtige lach. Tja, daar ben ik niet tegenop gewassen. En dan ook nog die mooie blauwe ogen en haar heerlijke zachte lijf. We hebben lang gekamerd. Heerlijke gfe met haar gehad. Uitgebreid kussen en vrijen, heel langzaam en teder. Daarna heb ik haar uitgebreid met mijn mond en tong verwend. Ik dacht dat ze gek werd. Ze kwam uiteindelijk heftig klaar. Toen heerlijk geneukt. Tussendoor even gestopt. Beetje knuffelen, beetje rijen, beetje pijpen en verder geneukt. Ben waanzinnig lekker in haar klaargekomen. Wat een lieve, lekkere, mooie vrouw. Waren allebei de tijd kwijt, dus uiteindelijk aan de dame aan de balie moeten vragen hoe lang we weg waren geweest.

Daarna was alles op: mijn tijd, mijn geld en mijn zaad. Ik ben vertrokken met een zeer voldaan gevoel, in de deuropening uitgezwaaid door Maria. Nog even een kus en een knuffel en die prachtige lach. Het is dik twee uur rijden voor me, maar het was de rit weer meer dan waard.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@Enrico

Mooi verslag en je boft dat 3 van de maar 4 aanwezige dames jouw smaak waren en je bevielen. Heb je niet lang moeten wachten om met een dame te kameren?
Vooral Bahar is erg populair en soms heeft ze haar keuze min of meer al zelf bepaald want ze gaat regelmatig met een klant weg terwijl je een poos op haar bank zit te wachten en je min of meer negeert is dan de indruk.

Met maar 4 dames vind ik het niet de moeite waard en voor de sfeer zeker niet bevorderend om deze club te bezoeken. Bij mijn laatste bezoek heb ik nog met een nieuwe dame gekamerd "Elisa" maar die is vast weer vertrokken want nieuwelingen vertrekken doorgaans snel.

Het wordt tijd dat er meer dames terugkeren. Kathi, Rlena, Sonja, Dana, Alexandra, Anna, Samira ontbreken dus.
Begin juni zou donkere Lucy weer terugkeren en wat langer blijven (namelijk 1 maand). Dan ben ik zeker van de partij.

Er wordt gezegd dat theke Barbara al een poos daar niet meer aanwezig is. Klopt dat?

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Nou dat wachten viel uiteindelijk wel mee. Toen ik binnen kwam zag ik het even somber in, zoveel mannen en maar vier meisjes, maar na een uur werd het rustig. Uiteindelijk heb ik alleen iets van een kwartier op Larissa hoeven wachten.

Vier dames is echt wel weinig. De eerste keer dat ik ging waren er meer dan tien, maar dat was wel in het weekend.

Ik weet het niet zeker of Barbara er was, ik dacht dat ze haar Barbara noemden. Een wat oudere vrouw met een staart.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Dat is Barbara inderdaad. Brildragend met een smal gezicht. Kan wat hard/kil overkomen in het begin. Bij mij duurde het even voordat ze ontdooide. Ze houdt de dames goed onder de duim, gaat soms iets ver daarin vind ik persoonlijk. Ze wordt daarom op Duitse fora ook wel 'de generaal' genoemd.

Tot zover dit intermezzo.

Terug
Naar boven