Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Dutch dude , je kan volgende dames aan hun uiterlijke kenmerken herkennen ,

Alexandra , lang geblondeerd haar en droomfiguur als ze er is zit ze op de bank 1 naast de handdoeken bij binnen komst .

Anna , klein van gestalte ongeveer 150 cm met hangende a cup zit op bank 4 tegenover de theke en drank .

Michaela , enorme borsten en een lekker achterwerk zit op bank 8 achter Anna .

Larissa , lang en slank figuur en lange zwarte haren zit op bank 6 , maar ik heb haar de laatste keer niet meer gezien en weet niet of ze nog aanwezig is .

Maria , heeft duidelijk silicone borsten en loopt altijd elegant op hoge hakken dor de club en heeft haar zwarte haren samengebonden in een vlecht en zit op bank 13 .

Sonja heeft haar plaats op bank 7 .

Flori welk ongeveer hetzelfde figuur heeft als Sonja vind je op bank 5 naast Michaela .

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@rickske123 Bedankt, heel erg duidelijke info, daar heb ik (en wellicht andere nieuwe bezoekers) wat aan.

Ik vond volgende 'sofaplan' via freiercafe, wat goed aansluit bij jou commentaar waar de dames zich bevinden.
Erg handig dus.

Volgens mij heb ik ook nog niet veel over Sonja gelezen, maar ik zal nog wel eens door de eerdere posts scannen of er iets over te lezen valt.

Is dit de Flori die je bedoelt? (staat op freiercafe bij Arabella, maar ik las dat dames wel eens wisselen van FKK).
Ik heb (net als Sonja) haar naam wel zien voorbijkomen in enkele posts als dame die aanwezig is. Ik heb hier echter nog niet echt veel over haar gelezen qua ervaringen.

flori_01.jpg

Is dit de Christina? (die AO light doet zoals @Robbie het noemt)

christina_01.jpg

Ik ben in elk geval erg benieuwd ernaar, altijd leuk weer eens wat nieuwe dames binnen bereik...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik twijfelde om naar villa venus of naar Luderland te gaan vandaag. Ik koos voor de eerste aangezien de entree nog maar steeds 10€ is tussen 10 en 12 en ik was wel benieuwd naar die Roxana die qua postuur wel aan mijn smaak voldoet. Bovendien Bahar had ik ook wel trek in als ze er zou zijn en anders good old Michaela.

Bovendien ik heb vanaf vandaag 2 hotelovernachtingen in Leverkusen dus mijn vertrekdag op dinsdag zou ik Luderland ook aan kunnen doen want dan is het prachtig weer voor in de tuin met hopelijk Vanessa en Tina.

Terug naar villa venus. Rond 11 uur was ik binnen en er bleken 9 dames aanwezig te zijn: Alexandra, Laura (ex Verena Elli), Anna, Roxana, Cherry (ex Verena), Bahar, Sonja, Michaela en Maria.

Bij aankomst zag ik al gelijk een handdoek op de bank van Bahar dus dat was goed nieuws. Onverwacht Cherry aanwezig met wie ik kort praatte. Ik nam gelijk plaats op de bank van Bahar. Al snel zag ik haar bij de drankautomaat en ik liep er ook naar toe en ze zei dat ze even pauze ging nemen. Bahar kennende liep dat uit naar ruim een half uur. Toen ze ging zitten op de bank vond ik haar wat gereserveerd maw wat koeltjes. Ze zat op de bank maar speelde niet met me en zei ook niet zoveel. Ze was best moe want weinig geslapen en gegeten. Waarom precies dat vraag ik mij nog steeds af. Op de kamer ontdooide ze echter. Lekker tongzoenen en pijpen met ballen likken. Het standje plat doggy vindt ze net als ik lekker en ben heerlijk in haar klaargekomen. Ik zag later dat ze intiemer werd met mannen op de bank wat ik eigenlijk miste. Ze vertelde me nog volgende maand met vakantie te gaan voor ongeveer een maand en gelijktijdig met Maria.

Na een pauze zag ik Roxana en ze zag er erg aantrekkelijk uit en bovendien jong en een mooi gezicht en ze deed goed haar best op de bank. Ik had graag na Bahar met haar willen kameren maar ze was vaak bezet en telkens iemand op haar bank.

Ik maakte kennis op bank 2 met Laura maar ze bleek geen onbekende te zijn voor me want in villa verena had ik al met haar gekamerd en niet naar volle tevredenheid want lekker neuken en goed doorstoten zat er toen niet bij want ze had wat angst voor mijn pik want anaconda en blabla. Ze zat ook telkens met haar vingers bij haar poes en dan moest mijn pik weer uit haar en trok ze zo'n gezicht. Toen ze plat op haar buik ging liggen bleef ze eindelijk liggen en spoot ik haar vol toen ik over haar kont ging. Ik heb dus met haar gekamerd maar echt goed was het niet.

Ik wilde perse met Roxana kameren want ze zag er prima uit en kwam vriendelijk over. Praten gaat moeilijk want ze spreekt maar weinig Duits en geen Engels. Roemeens en Spaans beheerst ze prima maar dat gaat me boven mijn pet. Roxana zit op bank 5 en gelukkig met haar gekamerd. Grappig is wel dat ze bij ieder standje zei hoe dat in het Roemeens heette en ik moest het dan opzeggen. Ze heeft lekkere tieten en een goede kont en buikje. Ze is 1.5 m hoog en ze zei dat ze 2 kinderen had van een bepaalde leeftijd waarvan ik schrok want ze is pas 23 en dus al op heel jonge leeftijd moeder. Haar kut is niet strak meer maar ze deed lekker mee en regelmatig haar handen om me heen of aan mijn kont waardoor ik nu ook weer vlot mijn zaad in haar deponeerde. Zeker voor herhaling vatbaar alleen jammer van de gebrekkige communicatie maar haar service is goed met zoenen, neuken zonder en CIP.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste collega liefhebbers,

Is FKK Venus de beste AO club in zijn soort of zijn er ook nog andere clubs die jullie mij aanraden eens te bezoeken. Ik vond het een prima neuktent en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Graag hoor ik jullie tips!

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Gisteren naar Duisburg gereden om zelf eens te ervaren hoe het bij Villa Venus is.

Ik kwam er tegen 11u aan. Deur werd opengedaan door Alexandra, vriendelijk lachje maar verder redelijk afstandelijk. Na betalen (10 euro) en vermeld aan Barbara dat ik nieuw was riep ze Alexandra om me rond te leiden.
De rondleiding was extreem kort, ze wees de kluisjes aan en vertelde me dat ik beneden een kluisje had voor kleding en me er kon douchen. Dus ik naar beneden. Eenmaal terug boven zag ik heel wat lege bankjes met handoekje (en opeens snap ik de badhandoeken telling die hier wel eens voorbij komt ;) ).

Ik dacht laat ik eens rustig rondkijken en wat observeren alvorens iets te doen. De 3 dames beschikbaar op dat moment waren Alexandra en 2 dames die samen op bankje 16 zaten te buurten. Toen ik langs bankje 16 liep wenkte een van de dames me en ging ik erbij zitten. Deze dame (bleek Dilara te heten) begon me te kussen wat onder mijn handoek te friemelen en vroeg meteen om te kameren.

Nu had ik al een tijdje geen dames meer bezocht dus, tegen beter weten in, ingegaan op het aanbod en naar boven. Op weg naar boven kijk ik tegen haar achterwerk aan, welke zeer fors is, en dacht ik nog dit is niet echt mijn type.

Op de kamer ging ze meteen in de aanval, geen rustige opbouw (iets wat ik wel kan waarderen en van kan genieten, ben immers geen 18 meer). Ze gaf me heel sterk een afwerkgevoel en dan haakt mijn jongeheer af. Ik heb er een einde aan gemaakt, vond het maar niks en heb de dame netjes betaald voor 20 minuten. Lesgeld zullen we maar zeggen, ik had dit vooraf kunnen weten want de pre sales op het bankje begon al gehaast en was eigenlijk waardeloos.

Dus ben ik rustig op een bankje zonder handoek gaan zitten en alles eens rustig gaan aankijken. Het viel me al gauw op dat verschillende dames populair zijn en vaak een rondje naar boven maken. Dalira was daar geen van want ik heb haar na mij niet eenmaal meer naar boven zien gaan. Ik had dus duidelijk geen goede keuze gemaakt :(

Een aantal dames spraken me wel aan, die op bankje 2 en 5 vooral (beiden wat jonger, de ene slank, de andere volslank). Een dame die ook populair bleek had enorme borsten en zat (nooit echt lang) op bankje 8. Dat was dus Michaela. Het viel me op dat haar pre sales niet zo gehaast was als die van Dilara en dat ze rustig de tijd nam met de mannen die haar bezochten op het bankje, dat gold trouwens ook voor de dame op bankje 5. Alleen Michaela is duidlijk niet mijn type en ze kwam in het voorbijlopen ook maar koeltjes over. Haar diensten zijn blijkbaar goed want ze had het druk en ik lees er ook goede recensies van.

Op een gegeven moment komt er een wat oudere, vollere dame met lange zwarte haren op bankje 6 zitten. Ook niet mijn type maar ze probeerde voortduren vanaf haar bankje bezoekers naar haar toe te lokken. Toen ze mij aankeek en lachte schrok ik me kapot :D Ze had een volgens mij gouden tand, echt helemaal niet verwacht. Ik vond haar persoonlijk niet aantrekkelijk, maar ieder zijn smaak.

Ik begon me langzaam een beeld te vormen en de dame op bankje 5 leek me wel wat maar was vaak bezet. Op een gegeven moment komt er een dame bij die er best aardig uitzag. Ze ging op bankje 7 zitten en had een aangename uitstraling. Ze heeft daar zeker 10 minuten alleen gezeten en ik dacht misschien maar eens een poging wagen. Toen hoorde ik een van de dames tegen een bezoeker zeggen, Bahar is er, ze zit daar (wijzend naar bankje 7). Deze bezoeker ging er meteen bijzitten en ik zag dat de dame rustig de tijd nam met hem op het bankje, Wat kletsen, koffie pakken, wat kussen. Zag er veelbelovend uit. Nadat ze naar boven ging zat er a meteen weer een volgende bezoeker op haar bankje. Het leek erop dat ik een gouden kans om met Bahar heb misgelopen omdat ik simpelweg niet wist dat zij het was.

Dan nog maar wat verder observeren. Alexandra, die ik er goed vind uit zien, had het redelijk druk, net als de dame op bankje 2 en 5. Alleen door haar koele uitstraling in het begin maar niet voor gekozen. De dame op bankje 15 zag er ook wel leuk uit, maar geen idee wie het was. Ze had het niet zo heel erg druk en ik dacht dat zal wel met een reden zijn, dus heb ik het maar gelaten.

Dan maar wachten op Bahar misschien. En dat viel absoluut niet mee. Ben tussen al het bovestaande nog een tijdje in de sauna geweest. Daar nog wat gebabbeld met een Duitser over de hoge prijzen van de dames van plezier in Nederland in vergeijking met Villa Venus.

Na een tijdje even in mijn kluisje kijken op mijn telefoon merk ik dat het al 14:30u is. Bahar nog steeds boven en al een volgend iemand op haar bankje. Wel was de dame van bankje 5 nu vrij, maar doordat het al zo laat was en ik weinig zin had in file rijden op de terugweg besloten maar te gaan.

Later via een andere forums achter de namen van de aanwezige dames gekomen. De aanwezige dames waren: Alexandra (#1), Laura (#2), Roxanne (#5), Cherry (#6), Bahar (#7), Michaela (#8), Melissa (#15) en Dilara (#16). De nummers verwijzen naar de bankjes waar ze zaten (van Freierecafe overgenomen)

Ik ga binnekort weer terug, ik heb nu een beeld van hoe alles werkt en weet nu ook hoe bepaalde dames eruit zien. Ben ook wat gerichter op deze dames gaan zoeken naar recencies. Ik voel me qua uiterlijk en uitstraling vooral aangetrokken tot Laura, Roxanne en Bahar. Alexandra schijnt op de kamer niet zo koeltjes te zijn dus wellicht is dat ook een optie voor een volgend bezoek.

Zijn er trouwens dagen die bekend staan als wat minder druk? Wel zo interessant om te weten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Je had vooraf op dit forum alles kunnen vernemen. Ik heb genoeg geschreven en welke dames op welke banknummers zitten is ook bekend.

Doodzonde dat je niet met Bahar op bank 7 hebt gekamerd want die is erg goed qua service en op nummer 5 Roxana ben ik ook lovend. Michaela op bank 8 is qua uiterlijk mijn favoriet want tieten en kont waar ik op val en uitstekende service.

Bahar is de populairste en als je met haar wilt kameren gelijk op haar bank plaatsnemen en niet treuzelen. Geldt voor alle populaire dames. Als ze vertrekken met klant naar kamer gelijk plaatsnemen op bank want als je pech hebt moet je misschien heel lang wachten.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@Robbie

Ik heb dit en andere forums uitgebreid nageplozen. Dus het voorwerk ruim gebeurt.
Dat wil ondankt foto's nog niet zeggen dat je ter plekke iedereen herkent.
Dat Bahar op 7 zat was me niet bekend, ook nergens gelezen.

Ik heb een leuk uitje naar Duisburg gehad en zeg maar 'een workshop Villa Venus' gevolgd.
Ik ben nu in ieder geval goed voorbereid voor een volgende bezoek en Bahar gaat echt wel lukken, kwestie van strategisch aanpakken ;)

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Na mijn verkenningsrondje van afgelopen maadag, vandaag terug naar Villa Venus.

Kwam aan rond 10:25 uur (10 euro entree). Even uitkleden, douchen, handoekje om, bakje koffie en op een bankje gaan zitten.
Er kwamen nog wat dames binnen die beetje (met tussenkomst van Barbara) een bankje moesten toegewezen krijgen (best grappig tafereel).

Ik had net mijn koffie op en jawel, komt Bahar binnenlopen (erg vroeg voor haar doen). Toen ze plaastnam op haar bankje ben ik er meteen bij gaan zitten. Leuke vrouw, vlotte babbel, leuk gesprek, wat hangen, aaien, kussen, friemelen onder de handdoek en naar boven. Yes, meteen raak.

Wat een vrouw en wat een ervaring. Op een ander forum wordt ze de pijpkoningin genoemd en die titel is haar vollop gegund. Alles wat ik over haar gelezen heb, kan ik enkel beamen. Een top ervaring, wat een begin van mijn uitje, ik had niet beter kunnen wensen. Toen ze klaar was met me deed ze haar handoekje om en maakte aanstalten om naar beneden te gaan (ik dacht nog ik maak er een langere afspraak van maar Bahar dacht daar anders over :D )
Ze had nog niet ontbeten, dus voor 20 minuten afgerekend en wat fooi gegeven.

Conclusie Bahar: Top service, 100% voor herhaling vatbaar (en dan liefst wat langer ;) )

Even pauze, wat koffie, keer douchen en na enige tijd bij Roxane op de bank gaan zitten. Wat een schatje, lekkere rustige opbouw op het bankje, heerlijk (tong)zoenen en wat handelingen onder de handoek. Ze nam er lekker de tijd voor op het bankje en ik liet haar lekker haar gang gaan. Uiteindelijk voorgesteld op naar boven te gaan met een paal onder mijn handoek :eek: Met haar is meer een geile GFE. Rustig beginnen, lekker opbouwen en het wordt steed geiler. ook al spreekt ze nauwelijks Duits (wel Spaans), het is toch leuk. Heb haar uitgebreid gebeft, ben heerlijk gepijpt en ook de rest was heerlijk.
We zijn een uurtje op de kamer gebleven, daarna naar beneden afrekenen.

Conclusie Roxane: Top service, 100% voor herhaling vatbaar

Volgende pauze, wat koffie, daarna weer douchen, wat in het zonnetje in de tuin om weer op krachten te komen.

Vervolgens zit ik een tijdje op de bank kwam Dilara (van maandag) bij me zitten. Beetje knipogen, kusjes werpen en met haar benen op mijn benen. Of ik het erg vond dat ze er even bij kwam zitten. Ze zat te buurten met Sonja die een bankje verder zat. Dat ging zo een tijdje door en daarna gingen beide dames wat doen (weet niet meer wat, wellicht wat eten). Na een tijdje kwamen ze weer binnen en kwam ze weer bij me zitten (beetje een omgekeerde wereld ;) ). Deze keer kwam ze na verloop van tijd in mijn armen liggen en begon ze me te kussen, iets later te friemelen onder de handoek en al gauw stond de tentpaal overeind. Heel anders als maandag, ze nam nu de tijd, geen gehaast en wist me danig op te geilen. Iets later vroeg ze of ik een kamer wilde en ja, dat wilde ik wel. Op de kamer begon ze me eerst nog wat te kussen, wat met me te spelen en vervolgens weer te pijpen. Na een tijdje wilde ze neuken, ze kwam boven op me zitten en bereed me. En verdomd, wat heeft ze een strak kutje, had ik absoluut niet verwacht. Even later over op doggy en dat voelde nog strakker, dus het duurde niet lang voordat ik mijn derde lading van die dag verschoot.

Conclusie Dilara: Goede service, 90% voor herhaling vatbaar

Weer pauze (deze werder trouwens steeds langer :D ). Koffie, douchen, wat in de tuin, waar de dames vandaag ook regelmatig wat gingen vertoeven.

Vervolgens bij Anna op het bankje gaan zitten. Op het bankje alles prima, wat praten in Engels, (tong)zoenen, friemelen onder het handoekje. Alles gewoon lekker. Eenmaal op de kamer nam het een wending. We liggen te kussen, ze ligt wat te trekken, ik doe mijn hand tussen haar benen en meteen 'no finger in the pussy' :( Vervolgens gaat ze pijpen, maar vooraf uitgebried pik inspectie en vele doekjes erover om schoon te maken. Pijpen was absoluut niet lekker. Tussendoor stopte ze ook nog eens vaak. Daarna over tot intiem, glijmiddel pakken met de litters leek wel, vele pauzes tussendoor voor allerlei handelingen, zoals glijmiddel op haar poesje. Was niet echt bevorderlijk voor de status van mijn erectie. Tijdens het sexen bewoog ze naar achteren als ik naar voor bewoog en meer van dat onhandige, niet echt bevorderlijke gedoe. Ik kon gewoon niet klaarkomen, dus ben er maar mee opgehouden. Is verder wel een lieve meid maar niet echt geweldig in bed.

Conclusie Anna: Slechte service, 0% herhalinggevaar

Volgende pauze, in de tuin. Zat aan tafel en Dilara en Laura kwamen erbij zitten wat roken. Er was ook een Duitse medewandelaar in de tuin. Al gauw onstond er een hilarisch gesprek tussen de Duitser en Dilara. Het werd erg gezellig buiten, veel gelachen. Daarna nog maar eens douchen en wat drinken en kijken wie ik als laatste dame van de dag wilde. Ik zat te twijfelen tussen Maria, Melissa, Laura of Christina. Maria werd ontvoert door een medewandelaar, Melissa, Laura en Delira hadden een leuk onderonsje dus ben ik maar voor Christina gegaan.

Bij Christina op het bankje gaan zitten, leuke meid, gezellige babbel. Ze gaf aan niet te tongzoenen omdat ze een nieuwe tongpiercing had wat ik niet zo erg vond. Vroeg of ze dan wel pijpte en dat bleek geen probleem :shock: Na wat lekker zoenen en friemelen had ze mijn pik op oorlogssterkte en zijn we naar boven gegaan. Ze pijpt lekker, wel veel met de hand maar dat is ook wel lekker na alle andere pijpbeurten, daarna doggy afgemaakt. Erg lekker, heerlijk strak kutje, mooi paar billen om tegen aan te beuken en netjes binnen de 20 minuten klaargekomen.

Conclusie Christina: Goede service, 90% voor herhaling vatbaar

Dilara en Christina zijn perfect voor als je al wat vaker bent klaargekomen. Hun strakke kutje gecombineerd met hun bumper als je doggy gaat maakt ze daar perfect voor.

Daarna douchen, aankleden en weer richting Nederland (het was intussen 18:30)

Al met al een geslaagde dag. Totale kosten inclusief entree en tip voor Bahar: 220 euro

De aanwezige dames waren: Christina (#1), Laura (#2), Anna (#3), Roxanne (#5), Cherry (#6), Bahar (#7), Michaela (#8),Sonja (#10), Melissa (#15) en Dilara (#16). De nummers verwijzen naar de bankjes waar ze zaten.
Het was overigens niet zo druk met mannen vandaag in vergelijking met maandag en er waren ook nog eens meer dames.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@DutchDude

Geweldig verslag alleen vraagje over Christina op bank 1 want normaliter zit daar Alexandra. Christina is dat een vrij stevige dame met jarretellehouders aan want daar heb ik ook mee gekamerd en in haar klaarkomen mocht toen niet en bij jou dus wel mogelijk?

Bahar inderdaad; langdurig neuken doet ze niet graag en als ze zelf is klaargekomen al helemaal niet.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
@Robbie

Ja dat is die Christina en idd. op de kamer zei ze dat ze momenteel niet aan de pil was, maar vanaf maandag weer wel.
Ik heb hier nog wat zitten terug lezen en las jou AO light verhaal, dus ik denk dat het verhaal van de pil een smoesje van haar is en haar service standaard AO light is.

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
@Robbie
Jij bent nogal van de stevige konten en flinke tieten hè
Je zoektocht naar d*tchw*f*y en je interesse in Christina verraden je :lol:

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Waar in dit lange onderwerp staan de prijzen? Uiteraard heb ik de toegang van 10 euro wel gelezen als je voor 11 uur bent. Maar wat kost een kamer gang?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ruim 3 jr lid en dan nog te lui om even te scrollen en het afdoen met gegeven dat het een lang topic is.
Vraag me dan ook af hoe groot de interesse eigenlijk is om überhaupt naar deze club te gaan

Ik heb het geprobeerd om de prijzen te vinden. 1 Minuut en 20 seconden pagina, s terug scrollen en voila alle prijzen staan er.

Aub mensen doe een beetje moeite zodat het forum niet vol komt te staan met loze vragen en het inderdaad lastig wordt om hiertussen de gegevens te vinden

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Volgens mij klopt dat niet helemaal.
Laatste keer dat ik er was kwam ik om 10.00 binnen en moest ik 30€ entree betalen.
Die 10 euro is heel af en toe volgens mij.
Heb altijd 30 betaald.
Misschien ligt het eraan dat Barbara de inhoud van mn beurs ziet bij afrekenen :p

Correctie heb net de site gecheckt ,klopt idd 9,99 inkom tot 12.00 en na 19.00.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Even rekenen, stel, vijf keer een wip van €30, is €150. Dat is dan 5 maal 20 minuten, totaal een uur en 40 minuten. Entreeprijs 10 of 30 euro, totaal €180. Verschillende dames, tussendoor douchen en bijkomen.
Yuki, een Chinese dame, uur voor €150. Onze hobby erbij €30 cum in. Als de dame chagrijnig is het weggegooid geld. Bij de villa ga je naar de volgende.
Alleen de reiskosten. Voor de Nederlandse dames kan je vaak ook het hele land door. Maar in Duitsland om de hoek bij de villa met Duitse prijzen tanken. Scheelt ook weer.
Ik weet wat ik morgen ga doen.
Met dank aan de voorgaande recensies.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vergeet ook niet dat je gebruik kan maken van de sauna en gratis drank maar het belangrijkste is nog het voorspel op de bank naast een dame met wie je gaat kameren; zeg maar 5 tot 10 minuten. Toch mooi meegenomen bij de neuktijd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wilde vrijdag al naar de villa maar dit werd wreed verstoord aangezien een groot deel van de dag geen treinverkeer was.
Morgenvroeg ben ik er dus weer en in ieder geval en met Roxana wil ik zeker gaan kameren en wellicht ook. Christina als ik haar nu wel mag volspuiten en Michaela en Bahar zijn ook zekere prooien voor me.

Terug
Naar boven