Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Enrico zei:
Ik ben van plan zaterdag 20/8 weer te gaan. Zat kort in een relatie, kriebelde al een tijdje. Relatie is nu uit, dus kan ik weer fijn naar VV.

Hoop dat er veel meisjes aanwezig zullen zijn, heb nu al zin.

Ik las dat Anna er 20/8 weer is. Larissa is er dan hopelijk ook. En Roxane en Christina (mits reinspritzen mogelijk is) staan op mijn verlanglijst. Weet iemand of Maria al terug is van vakantie?

Waarom kun je met een relatie niet gaan ?

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Respect voor enrico om niet te gaan tijdens een relatie.
Natuurlijk kun je wel gaan, maar het getuigd van respect en commitment naar zijn partner om het niet te doen.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Heb getwijfeld hoor, maar ervoor gekozen het niet te doen.

Maarre….even weer over de dames: iemand bekend met de recente bezetting?

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Morgen, 17/8 weer sinds lang (na corona niet meer geweest) naar VV in Duisburg. Voor 2020 kwam ik er met de nodige regelmaat. Ik weet niet wat ik er nu van kan verwachten. De laatste twee jaar 2018/19 was volledige service op de banken al niet meer mogelijk. Beetje zoenen en pijpen, daar bleef het bij. Hoop dat er nu weer meer mogelijk is.
Wat ik vaak deed was een trio en de volle rtc service, waarbij ik het andere meisje bij bijdrage liet uitlikken. Erg geil was dat. Weet niet of er nu nog meiden zijn die daar voor in zijn. Bijbetalen is geen probleem, al vond Barbara dat destijds niet nodig en wilde ze ook niet . Voor 2018 deden we dat zelfs op de banken, met goedkeuring van de theke.
Ik was wel een heel vaste klant (2x p/m). Denk dat ze nog wel kent.
Wellicht heeft iemand een antwoord.
Zal dat wel niet meer tijdig lezen, maar weet pas sinds vandaag dat ik in DuitSLAND ben.

A

Anonymous

Guest
ik wil morgen ook gaan,,, Roxana anaal gaan nemen.... hoop de eerste te zijn,,,, ben niet vies van een vuil kontje

A

Anonymous

Guest
Laast geweest en Alexandra op de kamer gehad...

sodeju. Deze dame is bizar veel knapper dan de rest!
Verder wenig nieuws toe te voegen aan wat al geschreven is...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Alexandra veel knapper dan de rest? Kom nou; zo'n jonge speelse meid als Roxana met wat vlees op de botten vind ik persoonlijk veel aantrekkelijker en Michaela met rondingen is een prachtvrouw voor haar leeftijd.

A

Anonymous

Guest
Ik heb het puur over de LOOKS!

Roxana heeft inderdaad best leuke kop... maar ik (N=1 = MIJN MENING) vond Alexandra gewoon qua looks ver ver ver uitsteken boven het gemiddelde RTC gehalte.
Micheala ook een keer gezien, en mogelijk super service. Maar dat is geen lekker wijf (vind IK)

Voor de mensen die voor optic gaan... tja handig om te weten dat Alexandra er alleen vrij/zat/zon/maa is (begreep ik)

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Edit modertatorteam: quote verwijderd!

Ik ben het met je eens, Alexandra is qua uiterlijk gewoon de mooiste in mijn ogen. Heerlijk slank lichaam en mooi gebruind. Maar ik vind haar service beetje statisch. Wij hebben gewoon geen klik. Micheala ben ik ook met jou eens. Ana en Roxana staan bij mij bovenaan door combinatie van looks en service. Maar er zijn gelukkig genoeg leuke dames ik te vinden.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Als het goed is zou kleine Ana terug zijn, zou iemand dit kunnen verifiëren? Op dit moment ben ik werken in het buitenland en zal over twee weken terug zijn en laat mij dan graag door haar verwennen. Dan heb ik iets om naar uit te kijken.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Gisteren was ik in de villa. Helaas waren er voor mij maar twee aantrekkelijke dames aanwezig: Roxane en Alexandra. Daarnaast waren Erika, Flori, Sonja, Cherry en nog een dame die ik niet ken. Geen Maria, Larissa, Anna, Michaela.

Ik begon mijn eerste kamer met Roxane. Zij stond al een tijdje op mijn verlanglijst. Ze ziet er goed uit en krijgt lovende recensies. Nou en terecht wat mij betreft! Ze is echt geil, zoent goed en geeft uitstekende service. Lekker volgespoten. Wat een topper! Staat vanaf nu in mijn top 3 met Maria en Larissa.

Alexandra wilde ik daarna mee kameren, maar was steeds bezet.

Na een pauze daarom eerst gekamerd met Sonja. Geeft goede service, niks op aan te merken, maar geen klik. Heb haar wel volgespoten, maar voor mij eenmalig.

Daarna weer zitten wachten tot Alexandra vrij was. Uiteindelijk vond ik het te lang duren. Dacht tussendoor een kamer te doen met Erika. Omdat het mijn eerste keer was met haar op de bank al aangegeven dat ik haar wilde volspuiten. Was geen probleem. In de kamer aangekomen was het ineens 'nicht reinspritzen'. Ik hou er niet van om in de maling te worden genomen, dus maakte aanstalten om de kamer te verlaten. Toen kon het ineens wel. De lol was er vanaf dat moment een beetje vanaf voor mij. Toen ze ook nog met lotion doekjes en veel teveel glijmiddel in de weer ging, was dat de volgende moodkiller. Even geneukt, maar ik voelde niks door het glijmiddel en ze lag er voor dood bij. Ik kreeg hem uiteindelijk niet meer hard.

Daarna was Alexandra nog steeds bezet en ik realiseerde me dat het hem vandaag niet meer ging worden. Had met grootse plannen dik twee uur in de auto gezeten, maar viel deze keer wat tegen. Veel eerder dan verwacht en met een volle portemonnee en redelijk volle ballen weer in de auto gestapt. Volgende maand maar weer eens terug, als hopelijk mijn favorieten weer aanwezig zijn.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Ik kom al geruime tijd in Villa Venus en kan me er gelukkig altijd prima vermaken. Het is natuurlijk wel een RTC tent met de bijbehorend 'shabby' kamers.....banken.......en overige simpelheden.

Ik herinner me nog goede oude bekenden van hier, bijvoorbeeld Angela, die er uitzonderlijk goed uitzag en eigenlijk gewoon saunaclub waardig was, en later verhuisde naar Luderland; de mooie Lucy die hopelijk weer eens ten tonele verschijnt, maar ook een kleine Romeen of Bulgaar die helemaal onder de tattoos zat, met op haar rug ook een of andere vent, die ik dan elke keer maar in zijn bek moest spuiten vond ik zelf......alstie me zo aankijkt terwijl ik haar zit te pompen kan je het krijgen ook :lol:

Behoorlijk veel (en lang) gekamerd met bovenstaande en onderstaande dames, altijd tot volle tevredenheid.

Van de huidige lichting heb ik veel gekamerd met Alexandra, Larissa en ook met Bahar. Ook deze dames kunnen mij wel bekoren en ze doen in ieder geval goed hun best bij mij en ik hoor nooit iets negatiefs of iets wat niet zou kunnen / mogen en dat terwijl ik vindt dat ze gewoon mensen mogen weigeren. Baas in eigen kut denk ik dan. Waarom zou je met de meest gore individuen of met iemand die geen manieren heeft of iets dergelijks een kamer of een bed moeten delen. Ik begrijp dat ze in een club werken maar dat betekent nog niet dat je je alles maar moet laten welgevallen is mijn mening.

Afijn, ik denk dat ik dit weekend maar weer eens ga kijken en gezellig mijn favorietje bezet ga houden. :D

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
clinic zei:
Ik kom al geruime tijd in Villa Venus en kan me er gelukkig altijd prima vermaken. Het is natuurlijk wel een RTC tent met de bijbehorend 'shabby' kamers.....banken.......en overige simpelheden.

Ik herinner me nog goede oude bekenden van hier, bijvoorbeeld Angela, die er uitzonderlijk goed uitzag en eigenlijk gewoon saunaclub waardig was, en later verhuisde naar Luderland; de mooie Lucy die hopelijk weer eens ten tonele verschijnt, maar ook een kleine Roemeen of Bulgaar die helemaal onder de tattoos zat, met op haar rug ook een of andere vent, die ik dan elke keer maar in zijn bek moest spuiten vond ik zelf......alstie me zo aankijkt terwijl ik haar zit te pompen kan je het krijgen ook :lol:

Behoorlijk veel (en lang) gekamerd met bovenstaande en onderstaande dames, altijd tot volle tevredenheid.

Van de huidige lichting heb ik veel gekamerd met Alexandra, Larissa en ook met Bahar. Ook deze dames kunnen mij wel bekoren en ze doen in ieder

Terug
Naar boven