Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
gisteren zoals aangegeven naar de Villa geweest
7 tal dames
Dilara dacht ik , alexandra , Cherrie, Roxane, Florie en een 2 tl waar ik de naam niet van weet

Alleen Alexandra en Roxane die voor mij aantrekkelijk waren
Echter zoals zo vaak zijn zulke vrouwen contstant bezet
Dus onverrichter zaken weer weggegaan

Maar wachten op betere tijden als Larissa, Maria Bahar etc ook weer terug zijn

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nou schrijft iemand vandaag op ao-bordell dat Bahar in Dietzenbach is. Of dat waar is houd ik terzijde want 8 augustus zou ze 5 weken op vakantie gaan heeft ze me verteld maar Dietzenbach komt ze inderdaad ook wel eens weet ik en het gaat daar wat relaxter aan toe.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees toch echt dat Bahar in Dietzenbach permanent geboekt was dus ze is daar toch echt. Is ze toch niet eerlijk geweest met haar 5 weken vakantie vanaf 8 augustus.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Dan geloof je lekker wat je daar leest en vraag je het binnenkort zelf aan haar in VV.

Ik weet dat ze daar NIET is. Simpel

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zondag wil ik weer naar de villa en zeker Roxana weer eens nemen. Flori schijnt ook weer terug te zijn en misschien dat Melissa er ook weer eens is maar ik verlang nog het meest naar Christina. Sinds ze kort volledige RTC service verleent heb ik haar daarna niet meer gezien.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Waarom de discussie over Bahar waar ze nu is.
Weet denk ik waar Robbie de info vandaan haalt. Dat is altijd erg betrouwbare site

Heb in verleden ook diverse malen en kortgeleden nog met Bahar gekamerd
Top vrouw en erg geile sessies.

Echter wat de vrouwen allemaal zeggen moet je vaak wel met korrel zout nemen

Weet van Bahar dat ze ook erg graag aan de witte poeder zit en dit is niet goedkoop zoals een ieder weet. Tenminste als deze info van haar klopt en ik geef eerlijk toe dat hoeren vaak precies zeggen wat hun uitkomt.
Geld gebrek bij de dames en ook aanwezige pooiers, doet toch vaak besluiten dat ze gewoon aan werk zijn ergens anders

Voor mij geen probleem maar vind het wel vreemd dat we een zoals ik kan lezen betrouwbaar lid Robbie niet geloven en info Bahar wel?

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Ik vindt het allemaal prima joh; geloof lekker wat je wilt geloven. Waarom denk je dat ik niet verder in discussie ga.

Ik zou zeggen vraag het lekker zelf aan haar binnenkort.

Ik ben tevreden met haar service en wat de dames verder allemaal uitspoken en wat ze mij privé vertellen ga ik hier niet neerpennen.

Voor mij zijn het Larissa, Alexandra en Bahar die mij geven wat ik graag wil dus ik ga daar binnenkort weer even gebruik van maken.

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Paar bladzijdes terug was volgens mij iemand die dat gedaan heeft met Roxana. Volgens mij was hij tevreden.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben al vijf weken niet Duitsland geweest vanwege de voor mij matige line ups in de RTC clubs. In villa venus ben ik al zeer lang niet meer geweest, ondanks dat ik er vroeger vaak kwam. Maar het begint toch te kriebelen om weer eens villa venus te trekken.

Hoe druk is het er tegenwoordig? Aangezien er voor mij vermoedelijk maar 2 interessante dames zitten Alexandra en Roxana (als ik het zo lees) heb ik toch wat twijfels moest het er zeer druk zijn. Als ik het goed gevolgd heb zijn beide dames moeilijk te pakken te krijgen en moet je toch wat geduld hebben?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Op het ijsberenforum zegt iemand dat Bahar zojuist is aangekomen met koffers en al. Laat ik net toevallig morgen de villa aandoen en mijn keuze op Roxane stond al vast maar Bahar neem ik dan gelijk maar mee als ze tenminste beschikbaar is.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Vandaag zoals gezegd heerlijk in VV geweest en weer genoten van een paar toppers.

Larissa was en niet en misschien wel op vakantie. Alexandra was er wel. Service zoals altijd goed.
Goh, en wat een toeval zeg 😉 kwamo Bahar daar toch binnen. Rechtstreeks uit Dietzenbach (Oh nee toch niet 🤣)
Weer goed vermaakt en service als vanouds.

Verder waren oa Roxanna, Flori, Cherry en minstens nog 1 dame daar.

20 aug 2022
1.328
767
acomccc zei:
Iemand ervaring met anaal bij Roxana?

Al een paar keer met Roxana op de kamer geweest en het meerdere keren gevraagd, helaas was het niet mogelijk en heb toch niet echt een hele grote.
Flori doet wel anaal, heel erg lekker bij haar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Dus die petite Anna (bank 4) nog steeds niet terug van vakantie? Ben zo in de villa en dus nog steeds geen Christina. Ben bang dat haar optreden maar voor korte duur was en clinic ik zal Bahar even polsen naar haar korte verblijf in Dietzenbach :D

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
vraag haar ook even naar de ingekorte 5 weekse vakantie vakantie waar clinic het over had.

Vind het ongelooflijk iemand als clinic die twijfelt aan de woorden van een gerenommeerd lid als Robbie

En zelf: Vanaf 2016 maar liefst 12 berichten
Geloof 1 beetje recensie en verder achter kwijlen op de oude garde in Villa Venus zonder dat ie daar zelf ook maar ooit een recensie over heeft geplaatst en een werkelijk ook nog waar bericht over brand bij Arabella

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
@ Clinic, heeft Bahar nog iets specifiek tegen je gezegd?

Ze heeft maar een beperkt aantal Nederlanders met wie ze in contact staat, dus ze dacht je wel te herkennen :D

Maar goed, wat Bahar, clinic allemaal wijsmaakt, weet ik niet. Maar wellicht dien je niet altijd alles te geloven wat ze zegt.

Woensdag 24 Augustus was ze in Dietzenbach. Ondanks de meer dan 12! aanwezige dames, waaronder enkele jonge slanke meiden, was ze druk bezet. Ze vertelde me dat door de hogere prijzen daar en de festiviteiten die week in Frankfurt ze drie keer meer verdient in vergelijking met Villa Venus.
Ze was maar een weekje in de Aldi (Dietzenbach) tot vrijdag waarna ze weer naar Duisburg zou gaan. Echter, toen ik vrijdagmiddag weer in de club was heb ik haar niet meer gezien. Vrijdag was het trouwens gekkenhuis daar. Ik schat zo'n 14 dames op 25 mannen.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Ter toelichting:
Ik heb haar gevraagd of ze je kon zeggen/schrijven: dat jij de enige bent met ze het zonder doet :D :lol: ;)

Waarna ze me gelijk een por in m'n ribben gaf.

Terug
Naar boven