Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

20 aug 2022
1.328
767
Hi TinyLady_L0ver, Vanessa is voor mij de aantrekkelijkste dame in de villa op dit moment.
Wanneer de tijd het toelaat ga ik morgen naar de villa en zal het vragen aan haar, maar ook bij een 'nein' zal ik toch met haar naar de kamer gaan, dan maar een keer zonder volpompen.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Heb me door de verhalen hier en elders weer eens laten verleiden om nog eens naar Venus. Even een waarschuwing voor de gemiddelde hoerenloper hier: de looks van de dames zijn in Venus nog steeds zwaar onder gemiddeld. De nieuwe dames zijn allemaal tonnetje rond. De enige slanke meiden waren Alexandra en Maria... beide behoorlijk aan de leeftijd. Zonder kamer weer verder gegaan. Waren een prijzige fantaatjes.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ fko ,

Wat verwacht je dan van VV , dat je voor € 30 per 20 minuten een club vol super modellen kan neuken zonder condoom , ik ga om de 2 weken naar villa Venus en inderdaad de meiden zijn alle geen barbie poppen , maar bij gaat het vooral om de klik die je met iemand hebt , ga al bijna 40 jaar wandelen en uit ervaring weet ik dat als je een dame met rondingen neemt over het algemeen de seks van betere kwaliteit is dan als je een dame met een bijna perfect figuur prefereert , deze weten dat ze mooi zijn en buiten dat dan ook met hun looks , maar eenmaal op de kamer is de kwaliteit ver te zoeken bvb , niet mogen zoenen , nergens aankomen ...

De zogenoemde modellen die je aanspreken zijn al een stuk duurder om te nemen , zeker al bare en als je ze neemt is dit nog geen garantie op lekkere seks , geef mij m dan maar villa Venus waar voor iedereen wat wils is en hier heb je ook het voordeel dat je de meiden kan bestuderen vooraleer je met ze naar de kamer gaat .

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
tja aan fko zijn recensies te lezen komt hij al jaren in de fkk's en nu verwacht hij ineens topmodellen voor 30 euro per 20 minuten en gaat hij klagen. Vreemd en eigenlijk ook laf....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Een andere dame Erika deed eerst ook ao light bij mij en de 2e keer kon ik haar gewoon volspuiten. Dat zou ook zo met Vanessa het geval kunnen zijn. Mijn wandelmaat was afgelopen week in de villa en had Vanessa ongevraagd gewoon vol mogen en kunnen spuiten.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben ook nog eens Villa Venus geweest onlangs en gekamerd met Alexandra. Best een goeie service, mooie dame en vriendelijk. Maar toch miste ik iets om echt vaste klant te worden bij haar, maar prijs kwaliteit wel dik in orde. Voor de rest spreekt de line up mij hier helaas niet zo aan kwa looks. Net zoals in de andere RTC clubs vandaar dat ik de laatste tijd niet meer veel naar Duitsland ben getrokken. Uiteraard zijn dit budget clubs maar kom ook al sinds 2015 en overal gezien lijkt me de situatie nu wat minder kwa looks. Ik spreek nu over alle RTC clubs, in Villa Venus zijn de laatste jaren de looks al langer wat minder voor mij. Zal er niet snel meer komen denk ik.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Ik vergelijk hier niet met normale fkk clubs, maar met de andere rtc clubs. Niet zolang geleden had je in Grimberg tegelijkertijd Sara, Beatrice, Bianca en Christina ...Alessia tel ik niet eens mee omdat ze het nooit zonder heeft gedaan. Al deze meiden kunnen ook in een gewone fkk club rond komen (wat Christina, Bianca en Alessia nu ook doen). Zelfs de overige dames daar (Cosmina, Bonny, Angie) zouden het qua looks nu best aardig doen in Venus.

In Arabella heb je nu Patricia, Suny, Cindy (en zelfs Sabrina zou ik zeggen), die gewoon fijne lijven hebben. In laluna hetzelfde met Rami (zolang ze haar mond dicht houdt), Jasmin en Miruna.

De toevallige 'gewone fkk dame' die bereid is zonder te gaan, zijn de kers op de taart... maar in ook in de dagelijkse rtc gang van zaken kun je moois vinden. In het verleden was VV daar zelfs de beste plek voor (tijd van Riana en Mine bijvoorbeeld), maar op het moment worden daar kennelijk de dames met een paar kilootjes meer geplaatst.

Prima als dat je smaak is, maar dan mag dat best worden opgemerkt.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Ben het er inderdaad mee eens dat Vanessa een van de aantrekkelijkste is. Zelfs zonder alle service is ze de moeite waard. Goed om te horen dat het mogelijk is om intern te doneren. As weekend ben ik weer van de partij. Ben ook benieuwd naar de nieuwe dames. Hoop dat ze er dan zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik ben er volgend weekend ook en zal de aantrekkeljjkste dame "Vanessa", helemaal mee eens TinyLady LOver, met alle plezier vol willen spuiten.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
fko zei:
Ik vergelijk hier niet met normale fkk clubs, maar met de andere rtc clubs.

Prima als dat je smaak is, maar dan mag dat best worden opgemerkt.

Zo zie je maar dat smaak heel erg verschilt want ik laat die dames die jij opnoemt juist links liggen omdat ik die niet aantrekkelijk vindt.

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen een aantal uurtjes in de villa geweest.
Hartelijk ontvangen door Barabara en haar de 30 euro overhandigd.

Snel gedouched en met handdoekje om naar boven.
Aanwezig waren Alexandra, Gaby, Erica, Vanessa, Roxana, Cherie, Bahar, Sonja, Michaela en Maria, voor ieder wat wils.

Vrouwen hadden het rustig, klaagde over te weinig mannen, mij hoorden ze niet klagen ;)

Mijn doel van vandaag was Vanessa, qua figuur wel een beetje vergelijkbaar met Roxana, alhoewel Vanessa wel wat groffer gebouwd is.

Op het bankje van Vanessa plaatsgenomen en haar Duits was aanzienlijk verbeterd t.o.v. de vorige keer.
Haar handje begaf zich al snel onder mijn handdoek en mijn lul was al keihard.

Haar snel de sleutel laten halen en naar de kamer gegaan.
Heb me lekker op mijn rug laten verwennen door haar, begon met een heerlijk pijpsessie, waarbij haar tongetje de gevoelige plekjes wist
te vinden.
Na een vijftal minuten gevraagd om mij cowgirl te bestijgen, zachtjes begon ze mij te berijden, waarbij ik lekker aan haar heerlijke tepels begon te zuigen.
Daarna gevraagd om het in doggy af te maken, herlijk achter haar plaasgenomen en mijn pik in haar vochtige kut gestoken.
Flink doorgestoten en voelde het zaad al snel opborrelen en pompte na een aantal minuten al mijn zaad diep in haar natte kut (was nu
wel mogelijk om haar vol te spuiten)

Bij de kluisjes haar het geld overhandigd, nog even een koffie gedronken en daarna de villa verlaten, iv.m. andere verplichtingen.
Vanessa zal ik zeker nog vaker mee gaan kameren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Deze zaterdag ben ik vroeg in de villa en wil als eerste kameren met Vanessa. Zal op de bank misschien vragen of ik haar mag volspuiten want de vorige keer mocht het namelijk niet maar het kan ook tegen je werken en aangezien potentebeer zonder te vragen intern mocht doneren wellicht slimmer om op goed geluk van het positieve uit te gaan dat ze haar service heeft verbeterd.

Als tweede dame dan Bahar omdat ze niet graag vroeg wil kameren maar ik durf niet te voorspellen of ik haar met haar kan kameren want als mijn timing weer verkeerd is en ze weer een lange afspraak heeft loop ik haar weer mis.

Als derde dame Roxana en misschien beter om haar anaal vol te pompen aangezien na 2 kamergangen en haar ruime kut klaarkomen bemoeilijkt dus dan is haar kont een goed alternatief.

Maar mocht Melissa er zijn dan wordt het lastig kiezen want Melissa vind ik beslist aantrekkelijker en is minder aanwezig als Roxana dus dan zou ik beter voor haar kunnen gaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Melissa zit op bank 15 dus het rechtergedeelte. Ze zit daar altijd alleen. Bank 14 is van Maria overigens.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Morgen ben ik ook vroeg in de villa, hoop op een heerlijke date met Vanessa. En mogelijk Bahar. Zou graag een van de nieuwere dames willen proberen (voor mij nieuw dan). Denk er ook aan om morgen naar Grimbergen te gaan voor de entree actie om 19:00 uur.

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
We zitten hier nu aan 187 pagina's met berichten. Zou het niet beter zijn om voor Villa Venus een apart subforum te maken onder DuitslandFKK's/saunaclubs?
Dan kunnen de dames apart besproken worden en kan er bvb een sticky topic met de plattegrond worden aangemaakt (naast bvb een "Algemeen/Info" en "Vragen" topic).
Zoals het nu is is het echt niet evident om bepaalde info snel terug te vinden. Sommige vragen met algemene info worden nu ook vaak opnieuw gesteld.

Terug
Naar boven