Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah okay, nee totaal mijn type niet. Bulgaarse, long time ago ook tijdje werkzaam geweest in oude freude39Zit altijd rechtsachterin links van Melissa. Grote borsten en haar buik bedekt. Een dame met een maatje meer maar voor mij wat teveel.
Klopt Ricksel donderdag was er een beperkt aanbod en de berenbel bleef maar rinkelen ; had eigenlijk meer dames verwacht ; ik houd persoonlijk niet van skinny dames dus daarmee vielen er al twee af ; Andrea was lang weg ; gelukkig genoeg acties op de banken in wat ik de bijkamer noem Monica en ook Yasmin lekker bezig, terwijl in de bedkamer aan de overzijde (grote hoekkamer) de deur open bleef en Gaby zich van haar beste kant liet zien .@ ddnk ,
Ik ben er vandaag geweest en je lijst is helemaal niet meer up to date er zijn vele dames niet meer daar en ook zijn er bepaalde meiden op vakantie ,
hierbij de actuele lijst van vandaag .
# 2 Monica
# 3 Andrea
# 4 Anka
# 6 Larissa
# 8 Evelyn
# 9 Gaby
# 14 Yasmin
De prijzen die je vermeld zijn correct nzc inbegrepen.
Madelina neem ik altijd zonder, nooit een probleem of opmerking. Kan het zijn dat ze van haar geloof is afgevallen?@ddnk
Afgelopen donderdag met Everlyn en met een andere Madelina gekamerd.
Deze Madelina doet alles met en zij draag een bril.