Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zit altijd rechtsachterin links van Melissa. Grote borsten en haar buik bedekt. Een dame met een maatje meer maar voor mij wat teveel.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Zeg maar zeer veel meer met giga-borsten; ik schat F+. Zoals gezegd niet mijn smaak maar wel meegaand en vriendelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
@ ddnk ,

Ik ben er vandaag geweest en je lijst is helemaal niet meer up to date er zijn vele dames niet meer daar en ook zijn er bepaalde meiden op vakantie ,
hierbij de actuele lijst van vandaag .

# 2 Monica
# 3 Andrea
# 4 Anka
# 6 Larissa
# 8 Evelyn
# 9 Gaby
# 14 Yasmin

De prijzen die je vermeld zijn correct nzc inbegrepen.
Klopt Ricksel donderdag was er een beperkt aanbod en de berenbel bleef maar rinkelen ; had eigenlijk meer dames verwacht ; ik houd persoonlijk niet van skinny dames dus daarmee vielen er al twee af ; Andrea was lang weg ; gelukkig genoeg acties op de banken in wat ik de bijkamer noem Monica en ook Yasmin lekker bezig, terwijl in de bedkamer aan de overzijde (grote hoekkamer) de deur open bleef en Gaby zich van haar beste kant liet zien .
Na enige tijd ben ik op de bank van Evelyne neergestreken. Helaas geen pre sale actie op de bank maar daarna wel heerlijk genoten met haar op kamer.
Deze keer vanwege tijd bleef het bij één kamer ; Volgende keer ga ik zeker Gaby's service uitproberen

Chrisjansen2030

Snuffelaar
19 jun 2023
21
10
Zelf hou ik absoluut niet van slank, altijd ben ik er op zoek naar mollige tot bbw types. Zitten dit type dames nu vaak in deze club? Ik las iets over Melissa. Ik ken de club niet dus zou graag een keer willen gaan maar alleen met slank/zeer slanke dames heeft het voor mij weinig zin. Wellicht kan een frequente bezoeker hier een goed antwoord op geven?

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@Chrisjansen2030 ,

Sonja is een mollige dame , maar blijkbaar is deze gestopt ( of vakantie ? ) en Yasmin nijgt al meer naar het bbw type met F+ cup .

Chrisjansen2030

Snuffelaar
19 jun 2023
21
10

Dank je wel, zal volgende week eens een bezoek brengen. Ben toch wel benieuwd naar deze club en misschien heb ik geluk …

kwakky90

Snuffelaar
24 jul 2019
20
5
Recent heb ik mogen kennismaken met Evelyn. Een super leuke en geile kamer met haar gemaakt. Al enkele dagen fantaseer ik samen met haar een trio te doen, MVV. Weten jullie of ze dit doet en met wie van de dames?

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91

Ik heb enkele weken geleden met haar gekamerd. Ze stelde voor om de dame op het bankje naast haar mee te vragen. Gaby?
Maar wellicht dat ze op jou voorstel samen met een andere dame naar de kamer gast. Succes.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ kwakky90 ,

Evelyn doet zeker aan trio's ze heeft het mij ook al gevraagd en heb toen samen met Veronica een trio gedaan .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Trouwens zaterdag nog even villa venus aangedaan met 10 dames (Madalina, Monica, Andrea, Anka, Larissa, Samira, Gabi, Sara, Maria en Reni) en Carmen als theke dus helaas geen Evelyn en Bahar. Die laatste had ik wel verwacht want op freiercafe stond haar naam bij de AWL maar blijkt op een misverstand te berusten want ze is nog op vakantie.

Toch nog gekamerd met een dame want de druk moest er af en als Evelyn er zou zijn geweest dan had ik een tweede kamergang wellicht overwogen.

Enigzins teleurgesteld de villa vroegtijdig verlaten met in gedachte dat ik zondag meer plezier zou gaan beleven en de Grim speelde in mijn gedachten want Natascha, Selina, Cosmina en eventueel de 2 nieuwelingen zouden daaraan moeten bijdragen.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
@Robbie
"Die laatste had ik wel verwacht want op freiercafe stond haar naam bij de AWL" waar staat deze AWL want ik heb deze niet gevonden op freiercafe
Merci

is er nieuws of Evelyn er komende vrijdag al terug is ?

Herman098

Snuffelaar
13 jun 2024
16
8
@ddnk

Afgelopen donderdag met Everlyn en met een andere Madelina gekamerd.

Deze Madelina doet alles met en zij draag een bril.

Herman098

Snuffelaar
13 jun 2024
16
8
@RudiOhne

Slanke blonde dame jaartje of 26, ongeveer 160 cm lang en draag een bril ook uit Roemenië maar kan heel goed Engels praten

elvenas

Toogplakker
16 jan 2019
53
11
M
@ddnk

Afgelopen donderdag met Everlyn en met een andere Madelina gekamerd.

Deze Madelina doet alles met en zij draag een bril.
Madelina neem ik altijd zonder, nooit een probleem of opmerking. Kan het zijn dat ze van haar geloof is afgevallen?

Terug
Naar boven