Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Op zondag 27 april waren we hier om precies 11:00 binnen. Entree was 20 euro aangezien happy hour nog van kracht was. Het was een aangename verrasing om nieuwe gezichten te zien rondlopen. We hoopten in ieder geval dat de service goed zouden zijn als bij de oude garde. Mijn oog viel op Madalina op bank nr 5. Een mooie lekkere dame. Probleem was dat aan de hand van wat ik tot nu toe had gezien, zij een paar mannen had afgewimpeld na een paar minuten conversatie. Het kon maar 1 ding betekenen: ''geen full service''. Aangezien ik geil was, waagde ik toch een poging. Ik zat naast haar en ik stelde me voor. Full service of niet kwam niet ter sprake. Na een tijdje vroeg ik : ''zimmer''? Zij was akkoord gegaan en we gingen naar boven. In de kamer vroeg zij"alles ohne''? Verrast dat alles ohne wel mogelijk was, zei ik ja. Haar pijpwerk kon beter vergeleken met Bahar. Na een tijdje mij te hebben gepijpt, zei ik dat het tijd werd om te neuken. Zij pakte mijn lul vast en zat op en neer, daarna begon ik doggy, waarna ik kwam in haar. Mooie dame met heerlijk poesje.

Mijn 2e ronde wou ik met Bahar. Zij keek me de hele tijd aan terwijl zij zichzelf volspoot met parfum en zei": ''sex is gut''. Ik dacht ok, maar helaas zei ze dat een klant me voor was, ik mocht erna, maar ja ik had weinig geduld en ik besloot om mijn 2e ronde weer met Madalina.

Mijn 3e ronde wou ik echt met Bahar, maar zij was met een stamgast urenlang en was zolang in de kamer gebleven, dat ik dacht dit werd niets, dus ik ging mijn 3e ronde weer met Madalina.

Mijn maat deed het met ene Alina. Bij haar moest hij extra betalen voor: ''klaarkomen in poesje, tongzoenen etc''. Hij vond haar wel een lekker ding, maar extra, extra deed zijn libido niet ten goede. 2e ronde deed hij het met Michaela. Hij vermaakte zich met haar. 3e rond deed hij met Jasmin. Hij vond haar ook uitstekend.

Om 21:00 besloten we om naar huis te gaan na een dagje ontspanning bij deze tent, die ons nooit heeft teleurgesteld.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zondag weer eens naar villa venus. Was er rond 10.30 uur. Bij binnenkomst een voor mij onbekende theke toevallig ook Barbara genaamd. Hoorde later van een dame dat ze vroeger ook hier heeft gewerkt maar heb haar nog nooit gezien. Trouwens maandag zou de "echte" Barbara weer terug zijn.

In eerste instantie 10 dames: Maria, Monika, Michaela, Rosalinda, Madalina, Anka, Alina, Jasmin, Alexa en Edda m.a.w. geen Elena, Zara, Gaby, Alessia, Larissa (vakantie), Andra en nog steeds geen Samira.

Met deze samenstelling was het voor mij niet moeilijk om een keuze te maken. Uiteraard Michaela en Alexa zag ik ook wel zitten. Ze is klein en heeft kleine tietjes maar best een goede kont en niet te slank. Alleen bij Alexa intern klaarkomen niet gewenst maar wist niet zeker of dat voor een ieder geldt.

Ging eerst bij Michaela zitten. Wat zitten praten en daarna heeft ze me op de bank (stijf) gepijpt. We namen de kamer op de bgg. Was weer een geweldige sessie. Ze heeft voor mij echt een heerlijk lichaam om de liefde te bedrijven. Eerst weer een poosje gebeft en dat beviel haar wel haar zo te horen. Daarna heerlijk in diverse standjes geneukt. In missio haar flink genomen terwijl we aan het tongzoenen waren en op een gegeven moment pakte ze met haar handen mijn kont en begon te duwen; geil. Heb mij goed op haar uitgeleefd en ze liet zich daarbij goed horen. Doggy is ook een geil standje als je bij elke stoot haar grote tieten ziet bungelen in de spiegel links opzij. Na goed 20 minuten was er geen houden meer aan en haar goed volgespoten.

Na een poosje weer ergens gaan zitten komt er opeens een Hollander naast me zitten. Hij was hier voor het eerst dit jaar en hij kende mijn naam van het ijsberenforum maar mijn bijdrage op dat platform heeft nauwelijks waarde omdat onze hobby zich daar niet voor leent. Heb een hele poos met hem opgetrokken en hij kwam met het "geile" plan om samen Monika te nemen. Die zag er met haar dreadlocks erg sexy uit en ik moest gelijk aan vroeger "Bo Derek" denken. De trio is er uiteindelijk niet van gekomen omdat mijn landgenoot de tweede kamergang met Alexa nam en ik opeens uit het niets Bahar vanuit het rookgedeelte naar haar bank zag lopen rond de klok van 12 uur. Mijn landgenoot vertelde later dat het ao-light was maar ze deed ook weer niet zo moeilijk als je haar echt wilde volspuiten. Trouwens pas op de kamer komt ze met deze beperking en dat zie of hoor ik liever al op de bank.

Het schopte mijn planning in de war want had niet meer op haar gerekend. Haar kamergangen duurden dit keer geen uur of langer zoals de voorgaande keer maar wel tweemaal gezien dat een man op haar bank wilde zitten maar dat ze zei dat ze bezet was. Ze neemt voor alles rustig de tijd en zag inderdaad een man die naast haar zat even weglopen om vervolgens weer naast haar te komen zitten. Rond 14 uur nam ik plaats op de bank van Bahar en niet veel later kwam ze eraan maar ook nu weer stribbelde ze weer wat tegen maar uiteindelijk kreeg ik haar toch zover voor een kamer. De kamer op de begane grond was bezet dus we liepen naar boven. Helaas ook kamer 3 en 4 bezet dus moesten we het doen met een kamer zonder spiegel. Bahar blijft voor mij een aparte dame voor mij in haar doen en laten. Zoals ik met Michaela ben omgegaan zo werkt het niet bij Bahar want bij haar moet je het met beleid doen en zij heeft de touwtjes een beetje in handen dus rustig neuken en haar het tempo laten bepalen. Ze heeft een strak kutje en das echt een groot pluspunt en haar pijpkunsten daar hoeft niets meer over te worden gezegd. Haar lichaam vind ik net als Michaela erg aantrekkelijk maar Bahar is altijd moeilijk te peilen maar daardoor wel spannend en onvoorspelbaar. Ik wilde haar eigenlijk eerst beffen maar Bahar zag dat niet zo zitten dus dan maar gelijk tot actie overgegaan. Kamergang is me weer zeer goed bevallen en in plat doggy, waarbij ik haar niet eens diep nam, goed volgespoten.

Best wel veel mannen in het zitgedeelte en regelmatig ook mannen boven. Zag alleen openbare (pijp) acties in het zitgedeelte van Anka, Maria, Michaela en Edda. Later toen ik naar boven liep zag ik wel dat Anka door een gast op de bank werd geneukt maar helaas geen open deur(en) om mee te kijken of zelfs mee te doen. Rosalinda vertrok vroeg in de middag. Een jongemeid maar qua lichaam niet mijn smaak maar wat ik over haar had gelezen nodigde mij ook niet uit voor haar te kiezen.

Mijn landgenoot had nog wel zin in een trio met Monika maar na een tweede kamergang leek mij dat geen verstandige keuze want klaarkomen na tweemaal te hebben gespoten wordt voor mij lastig en een creampie moet het met een trio zeker worden. Als ik niet voor Bahar was gegaan was ern trio zekerwel ter sprake gekomen want vind het best wel geil om samen een dame vol te spuiten.

Edda nam trouwens erg veel kamers dus in haar "Musschi" moet beslist heel wat sperma geinjecteerd te zijn geworden maar een volgende keer zeker eens proberen want haar kutje schijnt ook best strak te zijn.

Ik had uiteindelijk de knoop doorgehakt en toch gekozen voor Alexa. Moest even op haar wachten op de bank. Ze herkende me nog en das best knap want het was best een poos geleden dat ik met haar heb gekamerd. Ik keek haar eens goed aan en merk dat ze een pokdalig gezicht heeft wat voor mij overigens niet storend is. We namen de kamer op de begane grond. Wilde haar na het pijpen even beffen maar haar clitje was waarschijnlijk overgevoelig want ze vertelde dat een klant haar wel een half uur had gelikt en waarbij zijn tanden met haar "lippen" in aanraking kwam. Ben in missio gestart en ook niet meer van afgeweken. Ik keek net als bij Michaela regelmatig in de spiegel en zag hoe ik haar neukte en zij haar benen goed gespreid. Ondanks mijn derde kamergang wist ik dat ik klaar ging komen. Alexa zei echter niets van dat ik niet in haar mocht klaarkomen dus toen het zover was, en het gebeurde vrij plotseling, spoot ik haar vol. Ze zei iets van dat het eigenlijk niet de bedoeling was maar was zeker niet boos. Ik zei nog een beetje ter geruststelling dat het niet veel zaad zou zijn na twee kamergangen. Op haar verzoek na de daad haar rug nog gemasseerd wat ik naar haar zeggen prima had gedaan.

Kortom een geslaagde dag met drie verdienstelijke kamergangen en goede muziek. Alexa vond de muziek maar niks en slaapverwekkend wat Zara mij laatst ook vertelde. Ze hebben liever die rumba muziek waar ze een beetje op kunnen dansen. Een volgend bezoekje laat niet lang op zich wachten want Monika en Edda wil ik ook nog eens doen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Na mijn recensie te hebben geschreven lees ik net de binnengekomen recensie van toughlove en wat ik lees over Alina kan echt niet door de beugel en kan reden zijn dat een dame moet vertrekken als je de theke hiermee confronteert want heb dit ook bij een andere dame meegemaakt die extra's vroeg en klanten hebben dit kenbaar gemaakt waardoor desbetreffende dame moest vertrekken. Alleen voor anaal mogen dames meer geld vragen en wellicht ook voor CIM.

Trouwens nog even over Bahar. Mijn timing (even na 14 uur) met haar was goed maar later in de middag bleef ze wel heel lang weg; minstens 2 uur wat toughlove ook opviel en bij mijn vertrek even na 17 uur was Bahar nog steeds niet terug van haar kamer.

Mijn tip met Bahar; neem de tijd als je perse met haar wil maar je kunt geluk hebben want begin van de zondagmiddag duurden haar kamergangen zeker niet (te) lang.

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Vanmorgen eerst maar even gebeld om te informeren of Monika aanwezig is. Antwoord: is "ja." Om 11 uur aangekomen in VV en meteen naar Monika gelopen. Ik wilde graag vorbesamt en het dat met haar besproken. Was geen probleem zij zou naar mij toekomen als zij een volle lading zaad in haar kutje zou hebben. Ik heb een half uur gewacht en toen ging er een oudere man naast haar zitten. Monika heeft hem 2 x op de bank gepijpt en ik ben er bij gaan staan om te kijken. Niet veel later naar de kamer. Ik dacht loop alvast naar boven om op de bank daar te wachten merk ik dat de deur open staan. Wow ik kan het hele schouwspel volgen. De man is Monika aan het beffen en zij kreunt zachtjes... vervolgens neukt hij haar en dan hoor ik dat hij anaal wil. Shit hij gaat toch niet zijn zaad in haar kont spuiten... Doggy Anaal geneukt .... mooi om te zien en dan draait hij Monika op de rug en begint zich af te trekken... Beiden hebben intussen in de gaten dat ik sta te kijken en Monika en de man vinden het niet erg. Nadat hij zijn zaad op en in haar kutje heeft gespoten vraag Monika of ik wil komen likken... ik twijfel in eerste instantie maar zij vraagt beleefd of de man wil vertrekken en haar straks haar geld wil geven... Ik ga tussen haar benen likken en steek 2 vingers in haar kutje. De kut ziet goed vol met zaad en ik begin haar te beffen. Monika trekt langzaam haar benen omhoog en laat blijken dat zij het lekker vindt.... Ik steek nog ff een vinger in haar kontje en voel dat deze goed toegankelijk is... Ik vraag of anaal kan en zij zegt ... "jij ook al".... Hoe klein haar kontje ook is ... je lul verdwijnt tot aan de stam in haar kontje... ik merk dat ik op springen sta maar dat vind ik te vroeg.... ik houd stil maar dat vindt Monika niet fijn omdat het pijn doet... Ondertussen wil ik dat ze zegt dat ik haar kontje neuk .... dat maakt me altijd nog geiler... Uiteindelijk houd ik het niet meer en een volle lading komt het mijn penis.... dat is lang geleden dat ik zoveel zaad heb gespoten... Wat is deze meid toch een geil ding.... Nog ff getwijfeld of ik nog een mooie jonge blonde meid van 27 zou neuken. Zit naast Monika echt een mooie meid. heeft prachtige billen en heb er spijt van om haar niet te vragen of zij anaal doet... neuken zonder doet zij in ieder geval niet. Vandaar het maar even zo gelaten en voldaan naar huis gereden. Schade 80 euro voor half uur.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Mooi @zaadman dat het jou gelukt is haar kontje vol te spuiten.
Schade 80€ inclusief entree of alleen kamertje Monika?

Tag der Arbeit,

(note mod: 1 mei is dag van de arbeid)

Laatst bewerkt door een moderator:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Onlangs heeft een forumlid mij via what'sapp laten weten dat anaal bij Monika 40€ extra kostte.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Is al langer bekend dat anaal +40 is. En je mag ook haar darmkanaal vullen.

4fun

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
@4fun wellicht bij monica maar niet bij alle dametjes, Amanda laatst anaal +20
Jij bent legendarisch en weet natuurlijk veel beter 😛

• Like
Waarderingen: 4fun

Rambolus

Snuffelaar
23 apr 2023
24
13
Sorry als dit een domme vraag is of al eerder beantwoord maar ik ben niet zo bekend met dit soort club. is er naast de entree als je met een dame gaat ook een standaard vergoeding of is er alleen een extra op de entree voor bijv. Anaal?

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Met vertraging de review van bezoek vorige week donderdag. Bagger weer en vrij, dus wat doe je dan? Op naar de fkk.
Had al veel over Edda in fora gelezen. Omdat ze Bulgaarse is, Elena gevraagd of wij direct bij mijn binnenkomst voor een trio konden gaan. Om 10.10 binnenkomst en er kwamen zowaar al heren van de kamer ….:oops:. Aan Elena gevraagd wie Edda was, leuke dame, midden 20 schat ik en een heerlijk kontje. Naar kamer op 1e​ verdiep . Toen Elena mij begon te tongzoenen en Edda voorzichtig mijn jongeheer aanraakte had deze al heel snel voldoende kracht om Edda in in yoga-doggy langzaam te penetreren; zij vroeg nog verbaasd om "niet eerst blazen", maar zoals jullie weten haalt schrijver dit op een later moment in. Moet gezegd worden; Edda heeft een heerlijk kutje. Ook hier past het weer precies.;) In dit standje even doorgegaan en toen afgewisseld; helaas zoent Edda maar weinig, echter doggy bij Elena met haar kont is hemels en zorgt voor voldoende opwinding. Tussen het neuken door, pijpen, was geen probleem als ik bij dezelfde dame bleef. Anders toch even afvegen. Elena weet kwa pijpen precies wat ik wil en ballen en bilnaad (nee, niet de bilspleet) worden ruim mee bewerkt….. Na 20 minuten zowat alle posities met beide dames te hebben gedaan, werden Elena en Edda in doggy op de bedrand (met kussens; vanwege de harde bedrand) geplaatst en afwisselend genomen. Toen keuze stress. Wie oh wie zou mijn kostelijk opgespaarde warme eiwitrijke vocht mogen ontvangen:cool:.
Het werd Edda. Helaas bleef Edda niet lang zitten en rende direct naar het toilet waardoor het kostelijke vocht eruit druppelde........
Ondertussen was Elena nog eens (nu zonder doekje) mijn lul, die ik net uit Edda had gehaald, heerlijk aan het af likken en met forse zuigkracht op de eikel. Oef!!

Na nuttigen van enkele koffies en de meegebrachte lunch wilde ik nog een sessie met Elena doen, echter die bleef heel lang weg. Toen voor Monica gekozen. Wat een geil ding blijf deze dame toch ( zoals gezegd nu Bo Derek look). Na heerlijk pijpen in missio, waarbij ze haar lange benen in haar nek legt en haar kontgaatje uitnodigend geil omhoog staat. Toen yoga-doggy. Zij vroeg of ik nog anaal wilde. Deze keer niet en al neukend kwamen op het onderwerp cim; hetgeen Monica ook op haar lijstje heeft staan. Benieuwd naar haar extra orale kwaliteiten dit op de uitvoeringslijst geplaatst. Monica heeft deze beproeving met vlag en kloppende penis doorstaan. Helaas geen opname, dus alles daarna in een doekje.
Na deze sessies uitgeput in de stromende regen naar huis gereden, waarbij er onderweg nog goedkoop getankt werd.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Afgelopen vrijdag de kans om weer richting Duitsland te trekken. Ditmaal samen met een maat die ik ook ken van dit forum. We hebben meerdere keren Thailand/Pattaya gedaan. Maar aan hem -als hij dit leest- om zich bekend te maken.

Ik was later dan ooit in VV, na de sof in Grimbergen (zie recensie aldaar) en dat zorgde voor een 'andere dynamiek'? Uiteraard zoals altijd hartelijk begroet door Sonja en Alexia. Verdere dames die ik zag -en bekend voorkwamen- waren Maria, Michelle (reageert altijd zo raar op mij), Elena, Monika en nog een bekend gezicht wiens naam ik kwijt ben. Die laatste werd in de "tuin" geneukt op een ligstoeltje. Maat wilde roken dus we waren daar mooi toeschouwer van het tafereel, haha! Verder zag ik een zeer jonge slanke blonde meid op de bank bij de baddoeken, maar Maat raadde d'r af wegens gebrekkige service. Verder nog een dame op de bank naast de deur richting de tuin die ik niet eerder in VV had gezien.

Nog een klant liet de deur van kamer 11 open staan, zodat degenen die er zich op hadden konden meekijken hoe meneer Monika -nu met vlechtjes- werd 'aangepakt'.

Maat liep overal in en uit, hahaha. Terwijl ik eigenlijk altijd in de grote ruimte zit of in de kelder, aangezien je je smartphone niet mee mag nemen naar de algemene ruimte. Die was trouwens opvallend leeg, want veel meiden deden een trio?

Maat was 'bezig' met Maria en Monika, die hem om de beurt pijpten op de bank. Volgens mij ook nog Monika anaal geneukt op aanmoediging van Maria.😆

Uiteindelijk zelf ook gekozen voor een triootje met Sonja en Alexia, waarbij ik weet dat Alexia geen 'reinspritzen' toestaat. Geen nood, maar zaad kon ik lekker in Sonja spuiten. Voor een uurtje gekozen, om het lekker rustig aan te doen met twee meiden die om de beurt aan mijn piem zogen. Sonja pijpt lekker ruw, waarna Alexia mijn lul lekker diep deed. Ondertussen ook gewoon flink gelachen en gedold.

Alleen moet ik wat doen aan mijn geheugen. Ik had voldoende gepind, maar was vergeten dat ik een deel van het geld in het bookcase van mijn Samsung had gestopt. Dus stond een tijdje raar te kijken in mijn portemonnee.🫣

Uiteindelijk kwam alles goed en stonden we met z'n drieën onder de douche in de kelder. Het was retegezellig, en daar gaat het toch om?

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Afgelopen zaterdag een kamergang met jasmine gemaakt.
Grote zaal was rustig en weinig dames gezien.
Jasmine ( als ik het goed onthouden heb 39 jaar, wat vol met dikke tieten, half bulgaars half turks) kwam naast me zitten en een beetje te plagen.
Even aan de borsten en poesje voelen op de bank en akkoord gegaan met een kamergang. Eerst een minuutje op de bank laten pijpen en toen naar boven.
de deur open gelaten maar geen toeschouwerd gehad.
contact en pijpen op de bank was top, eenmaal op de kamer zeer matig.
nog geen minuut gepijpt, mocht niet likken en ook weinig interactie.
Even een aantal standjes gedaan en binnen 10 minuten maar afgemaakt.

kinderkamer witten is geen probleem

Voor mij zeker geen herhaling.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Vanmorgen eerst maar even gebeld om te informeren of Monika aanwezig is. Antwoord: is "ja." Om 11 uur aangekomen in VV en meteen naar Monika gelopen. Ik wilde graag vorbesamt en het dat met haar besproken. Was geen probleem zij zou naar mij toekomen als zij een volle lading zaad in haar kutje zou hebben. Ik heb een half uur gewacht en toen ging er een oudere man naast
Mooi verhaal Zaadman. Je zult genoten hebben. Betaal je extra voor "vorbesamt"? Ik moest daar bij Arabella € 20 extra voor geven bij Tanja.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Dat heeft Tanja mooi gefixed. En niet wassen, en super snel een nieuwe kamer en nog eens extra €20 afgetroggeld. Die Tanja zal wel voor meer dingen extra vragen, niet intrappen. Verschillende keren vorbesamt meegemaakt in verschillende tenten, nooit over extra geld gesproken. Soms moet je dus dingen negeren en de lead nemen.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Afgelopen vrijdag maar weer eens richting VV getrokken. Moest even wachten bij de ingang omdat de theke er nog niet was. Na 5 minuten kwam ze aan en samen met wat anderen geholpen al haar tassen naar binnen te dragen. Na douche eerst even lekker buiten in de zon een sigaret gerookt en toen ik weer binnenkwam zag ik dat Monika een gast op de bank had zitten. Wat rondgekeken en op een gegeven moment bij Monika gaan zitten die weer terug was. Heel kort op de bank en wat vluchtige kusjes en toen wilde ze al naar boven. Dat gelukkig nog heel even weten te rekken. Op de kamer vroeg ze of ik de standaard routine wilde of alles (likken, pijpen, nzc, anaal) voor €100. Dit was even nieuw voor mij omdat ik dat bij geen van de andere vrouwen had meegemaakt. Wetende dat de eerste lading snel komt bij mij voor standaard gekozen. Al met al een OK ervaring, niet bijzonder als ik sommige verhalen lees maar wellicht zijn mijn "collega's" wel voor het uitgebreide pakket gegaan en doet ze dan meer haar best Na een korte douche weer heerlijk buiten gezeten waar even later nog twee andere meisjes kwamen en een andere man gevolgd door Monika. De man liet zich uitgebreid staand voor Monika pijpen en later in doggie nemen waarbij ik de "kreun" geluidjes van miijn kamergang herkende. Naast mij op de bank buiten kwam een andere vrouw zitten omdat er geen plek meer vrij was. Weet niet hoe ze heet maar even gezellig gekletst. Ze vroeg of wij samen mee zouden gaan doen maar ik was nog even herstellende van mijn kamergang..... Uiteindelijk geen tweede kamer gehad en weer richting NL gereden.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag in VV geweest, had niet echt lang de tijd. Veel dames aanwezig en allemaal makkelijk boekbaar. Verder liep het met mannen ook goed door. Uiteindelijk een gokje met Alexa gewaagt. Zag al mannen bij haar weglopen. Geen Duits en geen Engels, vandaar waarschijnlijk. Roemeens is ook niet mijn taal, maar heb wel meerdere meiden geneukt zonder de taal te spreken, zelfs in China. Ze zat toch al wel een tijdje droog. Lief tegen haar gedaan, en kreeg dat dubbel terug. Ze is gewoon lief. Op de kamer kwam een 'ballon' tevoorschijn, met een knikje was die weer weg. We hebben daarna lekker samen de liefde bedreven, ik miste alleen de tz. Voor de rest teder gedaan, ik stond op knappen, dus relaxed de tijd genomen. Voor mij is er zeker herhaling mogelijk, maar dan pak ik ze als tweede of derde. Heb er vaak de rem op moeten gooien om langer te genieten. 🤣🤣

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Na mijn recensie te hebben geschreven lees ik net de binnengekomen recensie van toughlove en wat ik lees over Alina kan echt niet door de beugel en kan reden zijn dat een dame moet vertrekken als je de theke hiermee confronteert want heb dit ook bij een andere dame meegemaakt die extra's vroeg en klanten hebben dit kenbaar gemaakt waardoor desbetreffende dame moest vertrekken. Alleen voor anaal mogen dames meer geld vragen en wellicht ook voor CIM.

Trouwens nog even over Bahar. Mijn timing (even na 14 uur) met haar was goed maar later in de middag bleef ze wel heel lang weg; minstens 2 uur wat toughlove ook opviel en bij mijn vertrek even na 17 uur was Bahar nog steeds niet terug van haar kamer.

Mijn tip met Bahar; neem de tijd als je perse met haar wil maar je kunt geluk hebben want begin van de zondagmiddag duurden haar kamergangen zeker niet (te) lang.
Kijk maar in mijn eerdere bericht geving heb ook wel een 2-3uur gekamert maar daar hoor wat extra bij

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Gisteren in VV geweest. Ik was er precies om 10 uur maar de Theke was er nog niet dus ff wachten. 5 minuten laten stond ik binnen. Ik wilde Monika anaal gaan neuken en zij was er ook gelukkig. Helaas zag zij er verwilderd uit en kreeg ik ook totaal geen contact met haar. Uiteindelijk maar besloten haar vandaag links te laten liggen. Ondertussen een kleine jonge meid op bank 2 waargenomen. Uiteindelijk er naar toe gelopen en naast haar gaan zitten. Wat een jong ding. Zij gaf aan 18 jaar te zijn. Ik was redelijk geil dus op haar verzoek naar de kamer te gaan. Ze heeft mee licht gepijpt stelde niet zo veel voor. Is wel geil te zijn hoe dat kleine mondje over je pik beweegt. Zij gaf aan dat neuken zonder kon maar niet klaarkomen in haar. Dat laatste is wel moeilijk omdat ze super strak is. Het kost ook even moeite maar uiteindelijk tot de stam in haar kutje. Soms zag je dat het niet lekker voor haar was dus langzaam bewogen. Haar daarna in Doggy gedraaid ja dan zie je dat kleine kontje je dan is het niet meer te houden.... op haar kontje rug gekomen. Terug naar onderen kreeg ik oogcontact met Edda. Wat een mooie meid. ze zat gehurkt op de grond en bezig haar kutje te voorzien van een crème. Toen ze weer op de bank zat ben ik naast haar gaan zitten. Mooie ogen, ,mooi figuur. Het duurde ook niet lang of haar hand zat onder de handdoek. Ik heb de handdoek weggedaan en haar gevraagd mij te pijpen. Zonder probleem is zij mij heerlijk gaan pijpen. Het duurde ook niet lang of wel lagen op bed en ik heb lekker mogen neuken. Tz was goed en uiteindelijk een mooie lading uit mijn pik geperst. Ik heb gevraagd of zij ook vorbesamt doet en het antwoord was ja. Dat wordt het dus de volgende keer.

Terug
Naar boven