Op zondag 27 april waren we hier om precies 11:00 binnen. Entree was 20 euro aangezien happy hour nog van kracht was. Het was een aangename verrasing om nieuwe gezichten te zien rondlopen. We hoopten in ieder geval dat de service goed zouden zijn als bij de oude garde. Mijn oog viel op Madalina op bank nr 5. Een mooie lekkere dame. Probleem was dat aan de hand van wat ik tot nu toe had gezien, zij een paar mannen had afgewimpeld na een paar minuten conversatie. Het kon maar 1 ding betekenen: ''geen full service''. Aangezien ik geil was, waagde ik toch een poging. Ik zat naast haar en ik stelde me voor. Full service of niet kwam niet ter sprake. Na een tijdje vroeg ik : ''zimmer''? Zij was akkoord gegaan en we gingen naar boven. In de kamer vroeg zij"alles ohne''? Verrast dat alles ohne wel mogelijk was, zei ik ja. Haar pijpwerk kon beter vergeleken met Bahar. Na een tijdje mij te hebben gepijpt, zei ik dat het tijd werd om te neuken. Zij pakte mijn lul vast en zat op en neer, daarna begon ik doggy, waarna ik kwam in haar. Mooie dame met heerlijk poesje.
Mijn 2e ronde wou ik met Bahar. Zij keek me de hele tijd aan terwijl zij zichzelf volspoot met parfum en zei": ''sex is gut''. Ik dacht ok, maar helaas zei ze dat een klant me voor was, ik mocht erna, maar ja ik had weinig geduld en ik besloot om mijn 2e ronde weer met Madalina.
Mijn 3e ronde wou ik echt met Bahar, maar zij was met een stamgast urenlang en was zolang in de kamer gebleven, dat ik dacht dit werd niets, dus ik ging mijn 3e ronde weer met Madalina.
Mijn maat deed het met ene Alina. Bij haar moest hij extra betalen voor: ''klaarkomen in poesje, tongzoenen etc''. Hij vond haar wel een lekker ding, maar extra, extra deed zijn libido niet ten goede. 2e ronde deed hij het met Michaela. Hij vermaakte zich met haar. 3e rond deed hij met Jasmin. Hij vond haar ook uitstekend.
Om 21:00 besloten we om naar huis te gaan na een dagje ontspanning bij deze tent, die ons nooit heeft teleurgesteld.
Mijn 2e ronde wou ik met Bahar. Zij keek me de hele tijd aan terwijl zij zichzelf volspoot met parfum en zei": ''sex is gut''. Ik dacht ok, maar helaas zei ze dat een klant me voor was, ik mocht erna, maar ja ik had weinig geduld en ik besloot om mijn 2e ronde weer met Madalina.
Mijn 3e ronde wou ik echt met Bahar, maar zij was met een stamgast urenlang en was zolang in de kamer gebleven, dat ik dacht dit werd niets, dus ik ging mijn 3e ronde weer met Madalina.
Mijn maat deed het met ene Alina. Bij haar moest hij extra betalen voor: ''klaarkomen in poesje, tongzoenen etc''. Hij vond haar wel een lekker ding, maar extra, extra deed zijn libido niet ten goede. 2e ronde deed hij het met Michaela. Hij vermaakte zich met haar. 3e rond deed hij met Jasmin. Hij vond haar ook uitstekend.
Om 21:00 besloten we om naar huis te gaan na een dagje ontspanning bij deze tent, die ons nooit heeft teleurgesteld.