Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afgelopen donderdag langs geweest in Duisburg. Eerst even rondgekeken en zag in het gedeelte rechts achterin een dame met grote borsten (type BBW). Deze dame liep met iemand mee naar boven. Aangezien ik de club niet kende vervolgens boven ook even gekeken en daar kwam ik haar weer tegen. Direct maar even naar haar naam gevraagd en zij was inderdaad Jasmin en zij is dus zeker wel mijn type. In eerste instantie was zij bezet maar ben even boven blijven zitten waar op de bank vlak naast de trap een dame door meerdere heren werd verwend (goed om te zien). Jasmin meteen aangesproken toen zij klaar was en mee naar de kamer gegaan. Zelf ben ik iets meer van het uitgebreidere menu dus tongzoenen, deepthroat pijpen, beffen, rimmen, etc etc dat mag er wel bij zitten wat mij betreft (wil daar ook voor betalen). Ik begreep dat Jasmin niet alles doet maar in eerste instantie maar even de kat uit de boom gekeken en kijken waar het op uit zou draaien. In principe wel een goede ervaring met Jasmin gehad maar zoals vaker moet je wellicht een tweede keer doen om wat meer een klik te krijgen. Ben vervolgens beneden een half uurtje gaan zitten, wat gaan drinken en ben toen weer bij Jasmin gaan zitten. De tweede keer beneden op de bank nog even bezig geweest en was ook best wel weer een fijne ervaring. De club kende ik dus niet maar vanwege Jasmin was dit wel een positieve ervaring en mooi om te zien dat je zowel op de bank als boven of in een kamer (privé) los kunt. Voor mij wel 2 nadelen, parkeren was donderdag een ramp (weet niet of dit altijd zo is?) en het gross van de dames is voor mij niet geschikt (simpelweg te slank). Begreep dat Michaela er niet was dus dat is voor mij zeker een reden om terug te komen, wellicht ook wel voor Jasmin. Al met al wel een positieve ervaring gehad en dus een geile donderdagochtend kunnen aftikken. Bedankt voor de tip !!Jasmin is dik
| Banknr | Naam | Herkomst | Cup | Leeftijd | Haarkleur | Lichaam | Handelingen |
| 1 | Michaela | Roemenie | DD (natural) | 45 | Zwart | Mollig | Zoenen |
| 2 | Jasmin | ... | C (natural) | 40 | .. | ... | |
| 3 | xx | ... | A | 25 | BLond | Slank | Anaal, MMF, FMM |
| 4 | etc | ||||||
Op de eerste lijkt me niet zo handig daar er wel eens kamerdeuren open staan. Ik zie het daar ook niet zo vaak. Ik ga daar zelf "tussen de bedrijven door" graag met boek of e-reader zitten bijkomen. Dat laatste apparaat moest ik boven wel even uitleggen toen er open deur gekamerd werd.Telefoon in het rookhol, buiten of bankje op 1ste verdiep kan je gerust gebruiken, in de zaal zou ik het niet direct doen.