Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Bank 6 is meestal vaste plek van Roemeense Larissa

De naam leek in ieder geval niet op Jasmin.
Ze is Bulgaarse, 35 jaar oud en zwart haar.

Nu twijfel ik of de dame van bank 6 wel Elena heette die voor werd gesteld voor de trio door Gabi.

Dus de enige waarvan ik het zeker weet is Maria.
maakt voor de rest niet uit, je hebt je vermaakt en lekker gespoten.

kareltje40

Snuffelaar
1 mei 2022
24
40
Vandaag sinds lange tijd ook weer eens naar de villa geweest, was niet druk met mannen, was erzelf rond 12.30 had op freiercafe gelezen dat bahar er was maar zei werd de hele dag (ik was er tot 16.30) geclaimd door een man, heb 2 gedaan 1 met anka was zeer goed zoals altijd en voor mij de eerste keer met maria wat een lekker ding volop tongen en pijpen op de bank daarna naar kamer 4 en weer verder tongen pijpen neuken lang kunnen volhouden want was een half uur daarvoor met ankageweest, daarna nog gezellig gekletst over vanalles en nog wat, daarna buiten nog een sigaretje samen toen ben ik gaan douche en weer naar huis, zeer geslaagde middag

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@kareltje40

Had die vent die Bahar minstens 4 uur claimde veel haren op zijn rug want deze gast claimde haar ook een halve dag toen ik er 2 maal op een zaterdagen was?

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Dit bericht is gerapporteerd.
En wat is het probleem als mensen een dvp een halve of een hele dag claimen? Als ze betalen is dat toch geen zaak van een ander?

Die dame is van niemand bezit ook al denken sommigen van wel...hahaha geobsedeerd van iemand die denkt dat de evenaar door zijn gat loopt en alles volgens zijn plan moet verlopen...no way... Van zo iemand ben ik zeker niet geobsedeerd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Laat ik het zo zeggen: een dame is vrij in de tijdsduur van haar kamergang. Als er (te) weinig dames zijn kan de theke besluiten een maximum van 1 uur aan te houden wat ik eens heb ondervonden.

Maar als een dame bijvoorbeeld een halve dag of langer wil doorbrengen met een bepaalde klant zou ik zeggen: neem een hotel of doe het lekker thuis. Een AWL op freiercafe heeft anders geen waarde meer als een dame aanwezig is maar voor lange tijd niet beschikbaar. Bovendien wekt het irritatie op als dames overdreven lang worden geclaimd en daar maak je geen reclame mee en mannen zullen dan wegblijven als het onzeker is als jouw dame niet te boeken is tijdens hun aanwezigheid.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Ik was er gisterochtend om 09:55 openingstijd en toen lag er al geen handdoek op de bank van Bahar en haar verder ook niet gezien. Ik weet wel van een dikke maand geleden dat ze deze kale man met behaarde rug ontliep en er niets van moest weten. Ik heb niets meer met Bahar met haar rare gedrag. Ik heb weer een kamer gehad met Larissa en Maria en dat is gewoon altijd top wel een beetje saai aan het worden , want wil ook weleens wat anders op mijn lul;). Larissa is of volgend weekend al weg of anders vanaf Maandag voor ongeveer een maand op vakantie.

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Ik was er gisterochtend om 09:55 openingstijd en toen lag er al geen handdoek op de bank van Bahar en haar verder ook niet gezien. Ik weet wel van een dikke maand geleden dat ze deze kale man met behaarde rug ontliep en er niets van moest weten. Ik heb niets meer met Bahar met haar rare gedrag. Ik heb weer een kamer gehad met Larissa en Maria en dat is gewoon altijd top wel een beetje saai aan het worden , want wil ook weleens wat anders op mijn lul;). Larissa is of volgend weekend al weg of anders vanaf Maandag voor ongeveer een maand op vakantie.
Ik mag hopen dat als ik er volgende week langs ga dat niet bijna heel de ville leeg gelopen is vanwege de vakanties 😉

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
indien mogelijk zou iemand kunnen informeren of Mandalina maandag aanwezig is. Super dank. Ik ga maandag dan er heen en zal zeker goed verslag schrijven hier.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik zou als ik jou was zondag villa venus even bellen en vragen naar Madalina en als ze er niet is de theke vragen of ze met vakantie is en zo ja tot wanneer.

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Ik ga aankomende week heen. Ben benieuwd hoe de vrouwen eruit zien.
Sommige vinden ze niet al te knap lees ik…..
Sommige roemen ze wel qua uiterlijk

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Na mijn privébezoek bij een dame in Gelsenkirchen naar de villa afgereisd.
Op freiercafe 12 dames met Maria, Andra, Andrea, Anka, Larissa, Michaela, Samira, Zara, Edda, Jasmin, Madalina, Elena. Na het middaguur kwam Bahar nog tevoorschijn. Ik hoorde Barbara door de telefoon 14 dames zeggen. De 14e dame heb ik niet gezien in mijn aanwezigheid van 13.30 uur tot 17 uur maar van een Duitse gast kreeg ik te horen dat er een nieuw meisje was met een slank postuur. Jammer dat ik haar niet heb gezien of weer zo iemand die deze dame urenlang heeft geclaimd. Ook jammer dat Veronika ontbrak want gisteren was ze er wel.

Ik had mijn zinnen eigenlijk op Bahar gezet maar vaak zat er iemand op haar bank of bleef ze lang buiten na een kamergang. Heb voor Zara gekozen. Ze heeft een pracht lichaam met een goede kont. De seks was prima maar desondanks niet gelukt te spuiten.

Kwam nog wat bekenden tegen waarvan 2 Duitsers en één Hollander. Met laatsgenoemde best lang gepraat en opgetrokken. We waren beiden boven op een gegeven moment en getuige van openbare acties. Larissa werd links van ons op de bank verwend door een gast en haar blik en gekreun liet blijken dat ze ervan genoot. Rechts van ons op kamer 8 stond de deur open en werd Samira goed geneukt en dat was te horen ook. De man was al een poosje bezig want juist toen ik wilde opstaan kwam hij klaar en kwam keukenpapier tevoorschijn.

Omdat ik niet had gespoten wilde ik nog wel een kamergang maken maar zat in dubio welke dame en kon geen besluit maken. De tijd tikte maar door en op een gegeven moment besloot ik maar te gaan want wilde niet te laat thuis zijn.

Kellystafford1080

Toogplakker
15 sep 2023
71
98
Gister van 09;51 tot 11;30 in de VV geweest. Ook ik had mijn zinnen gezet op Bahar maar ze was er toen ik er was nog niet. Michaela vroeg of ik een trio wilde en ik koos voor Anka. Wat een feest om met deze twee dames tegelijk een kamergang te mogen hebben. Ik vond het heel geil om met de 1 te mogen neuken en met de ander te mogen tongen. Het duurde dan ook niet lang of ik had mijn kruid alweer verschoten.

De tweede kamergang was met Anka alleen en deze lachte ook triomfantelijk toen ik haar voor de tweede keer koos. Ook met haar alleen is het een feest op de kamer en ook hier ben ik heerlijk klaargekomen.

Het werd tegen 11;30 al lekker druk met beren en ik besloot om huiswaarts te gaan.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Moet je slippers en handoek meenemen of krijg je die daar ? Ik ga maandag of dinsdag

Lopen de dames er naakt rond ?

@Robbie bedankt voor je advies 😇👍

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Larissa weet wat een man wil en speelt het spel goed, want dat is het voor haar en ze zal denk ik vandaag op vakantie gaan en haar mama rol weer voor een maand invullen. Vorige week nog een trio met Larissa en Anka gehad waar beide een super service bieden. Om de beurt gaan ze op je lul zitten en dan merk je goed dat Larissa een strakker kutje heeft dan Anka.

kareltje40

Snuffelaar
1 mei 2022
24
40
Gister ook in de villa geweest van 10.30 tot 14.30 gekamerd met maria en bahar
Bahar had er duidelijk zin in haar pijpkunsten zijn echt van de buiten categorie, volop tongen en heeft zich bovenop mij klaargerden ze was goed nat daarna hield ik het ook niet lang meer vol en haar goed gevuld,

Terug
Naar boven