Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
398
Vandaag de villa maar weer eens aangedaan.

Rond 10:45 de entree van 10€ overhandigd aan Barbara.
Naar de dungeon, omkleden, douchen, handdoekje om en naar boven.

Aanwezig waren Maria, Anka, Madalina, Monika, Nicoletta, Melissa ('Smeerlap' zijn schatje), Evelyn, Bahar en voor mij onbekende dame, helaas gen Sibel.

Monika was weer aanwezig, op haar bankje plaatsgenomen, haar Duits gaat haar beter af.
Ze vertelde mij dat ze een maand in Bulgarije was geweest i.v.m. een operatie, ze heeft me verteld wat voor en operatie, maar dat houd ik voor me.

Op het bankje begon Monika al lekker te tongzoenen en na een aantal minuten de vraag 'zimmer?'.
Uiteindelijk op nummer 5 belandt en hier ook weer een hoog GFE gehalte, uiteindelijk in missionaris al tongzoenend in haar klaargekomen.
Monika geld overhandigd met een flinke fooi, zeker voor herhaling vatbaar.

Nog even een rondje sauna gedaan, gesproken met een aanwezige NL'er en rond 14:00 'poel des bederf' verlaten.

Laatst bewerkt:

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
439
187
Vandaag de villa maar weer eens aangedaan.

Rond 10:45 de entree van 10€ overhandigd aan Barbara.
Naar de dungeon, omkleden, douchen, handdoekje om en naar boven.

Aanwezig waren Maria, Anka, Madalina, Monika, Nicoletta, Melissa ('Smeerlap' zijn schatje), Evelyn, Bahar en voor mij onbekende dame, helaas gen Sibel.

Monika was weer aanwezig, op haar bankje plaatsgenomen, haar Duits gaat haar beter af.
Ze vertelde mij dat ze een maand in Bulgarije was geweest i.v.m. een operatie, ze heeft me verteld wat voor en operatie, maar dat houd ik voor me.

Op het bankje begon Monika al lekker te tongzoenen en na een aantal minuten de vraag 'zimmer?'.
Uiteindelijk op nummer 5 belandt en hier ook weer een hoog GFE gehalte, uiteindelijk in missionaris al tongzoenend in haar klaargekomen.
Monika geld overhandigd met een flinke fooi, zeker voor herhaling vatbaar.

Nog even een rondje sauna gedaan, gesproken met een aanwezige NL'er en rond 14:00 'poel des bederf' verlaten.
Is toch 60 entree ipv 10 euro?

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Waar heb jij 60 euro gelezen dat zal niet best zijn. Vaak tot 12:00 20 euro en van 12:00 tot 15:00/16:00 30 euro en daarna vaak weer 20 euro.
Wellicht handig om de juiste informatie te geven. De normale prijs is 30 euro. Tot 13:00 en na 17:00 gelden happy hour prijzen, doorgaans 20 euro maar momenteel 10 euro.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie wilde vandaag naar villa venus. Ik wilde niet al te vroeg vertrekken en rond half 11 de trein nemen vanaf Arnhem centraal om rond 12.45 uur in de villa te zijn maar op het station aangekomen reed de trein niet ivm een seinstoring welke tot ongeveer 12 uur zou duren en de trein van 11.29 uur zou dus ook niet rijden. Ik baalde enorm want volgens freiercafe mijn schatje "Melissa" aanwezig en ook Monika, Bahar en Evelin. Dacht wat nu want kan wel lang wachten maar voor hetzelfde duurt de storing nog langer wat maar al te vaak voorkomt dus ben maar naar Den Haag gegaan. Daar maar kort gebleven want niks van mijn gading voor onze hobby en de treinstoring was gelukkig weer voorbij dus vanaf Den Haag de trein richting Arnhem genomen om vervolgens naar Duisburg af te reizen.

Iets na 17.30 uur in de villa waar Melissa voor me opendeed. Maar 10€ hoeven af te rekenen en toen ik startklaar was theke Barbara gevraagd naar de bank van Melissa die net met een klant was gaan kameren. Lang hoefde ik niet te wachten. Opeens zei ze dat ze me alleen maar wilde pijpen en niet neuken want ze gaf aan dat haar kutje het zwaar te verduren had door de vele kamergangen. Ze had natuurlijk al aardig wat uren erop zitten maar om even voor 18 uur niet meer te kunnen neuken vond ik wat overdreven. Ik zei het rustig aan te doen en ze weet dat ik geen harde neuker ben dus ze stemde toe. Dat is ook de reden dat ik niet graag zolaat ga want sommige dames hebben dan minder energie en/of zin om te ksmeren. Enfin; we namen de kamer op de bgg. Ze heeft een geweldig lichaam met goede kont en ik vroeg of ik de eerste Hollander was vandaag maar er waren meerderen mij voorgegaan. Melissa is chubby en daar houden veel Hollandse mannen van blijkt maar weer. Ze heeft me gepijpt en daarna ging ze op haar buik want ze weet dat ik plat doggy lekker vind. Raar vond ik wel dat ze even met haar smartphone bezig was tijdens de seks. Vervolgens missio en dan weer plat doggy. Ze had liever niet dat ik in haar klaarkwam maar na wat aandringen mocht het toch maar ze heeft wel wat angst voor bacteriën bij het spuiten. Daarom denk ik ook dat ze er een tijd uit is geweest om in een gewone club met condoom seks te bedrijven. Haar zitplek is in het rechter zitgedeelte en op de bank waar normaliter Amanda zit.

Evelin zat een beetje met me te flirten en ik zie gelijk dat het een leuke en spontane meid is. Ik zei haar dat ik pauze nam want had net gekamerd. Ben een paar maal boven geweest maar geen openbare acties. Zelfs Maria zag ik deze keer geen enkele maal een pijpsessie geven op de bank. Monika had ik het eerste uur niet gezien maar daarna was ze vrij vaak beschikbaar. Ze heeft een mooie gebruinde huid maar deze keer droeg ze geen sexy witte kousen zoals wel de laatste keer. Ik dacht zal ik voor Monika gaan of Evelin want las dat die laatste van seks houdt en aan TZ doet. Bahar zag ik beneden in de sauna. Ik keek even en zag haar prachtige lichaam en dacht jij komt morgen wel aan de beurt.

Ik hakte de knoop door na ongeveer een anderhalf uur pauze te hebben genomen. Ging naast Evelin zitten want was nieuwsgierig hoe ze zou presteren en Isabel had ook mijn aandacht want die ziet er eigenlijk nog beter uit dus ik stelde een trio voor en beide dames kennen elkaar want ze komen beiden van Dietzenbach dus ik dacht een goede wisselwerking verzekerd wellicht. Evelin riep Isabel die op haar bank zat en ze plofte vervolgens op me neer. We liepen daarna met zijn drieën naar boven waar kamernummer 4 ons deel werd. Evelin vroeg nog met of zonder condoom en uiteraard voor het laatste gekozen. Ik kan zeggen dat ik Isabel niet meer zal nemen want ze komt wel over als een afwerkstertje en toen ik Evelin onder handen nam gaf ze aan om te spuiten maar niet op een manier om me op te geilen maar om de kamergang te bespoedigen. Evelin is heel relaxed en geeft geen tijdsdruk; dit in tegenstelling tot Isabel. Een ingespeeld koppel vormen ze niet want als ik met de één bezig was deed de ander niet echt mee. Omdat ik Evelin beter vond haar in missio en overdwars gepositioneerd waardoor goed uitzicht op de spiegel en haar met haar benen omhoog volgespoten. Met Evelin is communicatie uitsluitend in het Engels en Isabel spreekt wat Duits.

Even voor 20.30 uur de villa verlaten want ik was moe maar voldaan en gegeten had ik nog niet en morgen is er weer een dag.

kareltje40

Snuffelaar
1 mei 2022
24
40
Vandaag naar de villa geweest was wat later dan geplant rond 12.30 naar binnen barbara de 10€ overhandigd en naar onder voor om tekleden en te douche, toen ik bovenkwam kwam bahar net van de kamer met een klant ze zag er weer lekker uit😳, met een koffie even een sigaretje in het rokershol toen kwam bahar even gedag zeggen met een knuffel en een kus ( ich warten auf dir ) ik zeg over 5 min kom ik en zo geschiedde een hele tijd op de bank gezeten wat gepraat en gelachen toen kwam ze voor mij zitten op dr kniëen en gaf een geweldige blowjob, toen naar de kamer en hebben we een geweldige sexpartij gehad😳😳mijn god wat had ze dr zin in, daarna haar het geld overhandigd + een dikke fooi, daarna zeker 2,5 uur pauze gepakt en daarna nog een zeer goede kamer gehad met maria, toen rond 17.00 de villa verlaten nog even getankt en rookwaar gehaald en daarna weer richting NL kortom een zeer geslaagde middag

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Melle; super mooi schrijft iemand maar dat is subjectief. Ik heb meer aan bepaalde kenmerken als cupmaat, lichaamsbouw, kont etc. Hopelijk volgen er binnenkort recensies zodat ook de service kan worden meegenomen en als ook dat dik in orde is dan mag ze van mij lang blijven.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
1770568802752.jpeg
Op het freiercafe lees ik dan de entree tijdens de happy hour weer is aangepast naar 20€ maar hier lees ik nog steecs 10€.

Ik twijfelde om naar de villa te gaan vandaag want voelde me niet echt happy maar toch gegaan want was toch in Duisburg. Kwam pas iets na 12 uur aan en op de AWL die deze keer laat verscheen maar 7 dames te weten: Maria, Andra, Anka, Madalina, Monika, Bahar en Evelin.

Ik wilde maar één kamergang doen aangezien ik zeker niet fit was. Monika of Evelin. Tussen die twee wilde ik kiezen. Het was best druk met mannen en met maar 7 dames hadden de dames geen klagen.
.
Een Duitser deed nog een trio met Evelin en Andra in het zitgedeelte op de bank in het rechter zitgedeelte uit het zicht van theke Barbara en dat zag er zeker geil uit met uiteraard het nodige gekreun. Dit werd boven verder voortgezet gelijk rechts na de bovenste trede op de kleine bank/poef waar hij met Evelin en Andra aan het seksen was. Uiteraard wat omstanders die toekeken. Aangezien Andra met condoom neukt toch iets om rekening mee te houden of ze doet het bij een trio wel zonder?

Monika werd vaak geboekt; zat eerst op bank 6 maar ging daarna naar het rechter zitgedeelte met bank 14. Hield het een beetje in de gaten en zag er wel geil uit met volop zoenen. Het eerste uur heb ik alleen geobserveerd en toen Monika met een gast naar een kamer ging op de bgg ging ik op haar bank zitten. Hoefde niet lang te wachten en ze kwam naast me zitten en gelijk haar tong in mijn mond. Jammer dat ze maar heel weinig Duits spreekt/begrijpt maar de seks was prima. Op de kamer staand pijpen en daarna heb ik haar gelikt. In de missio haar flink genomen en ze liet zich goed horen en gelukkig geen opmerking van haar zijde van nicht reinspritzen. Ging niet vanzelf want echt strak is ze niet maar zo'n mooie meid neuken en volspuiten die gedachte al deed mij uiteindelijk toch klaarkomen in haar Musschi.

Iets voor 14 uur vertrokken want gisteren driemaal en vandaag eenmaal gekamerd en zeker niet fit deed mij besluiten de villa vroegtijdig te verlaten.

En nu maar hopen dat Melissa, Michaela, Samira en Lucy spoedig weer terugkeren want 7 dames voor vandaag is weinig alhoewel er gisteren 10 dames aanwezig waren met Nicoletta, Sandrina en Sonja erbij.

Terug
Naar boven