Entree is ook op de site aangepast.Bekijk bijlage 25236
Op het freiercafe lees ik dan de entree tijdens de happy hour weer is aangepast naar 20€ maar hier lees ik nog steecs 10€.
Ik twijfelde om naar de villa te gaan vandaag want voelde me niet echt happy maar toch gegaan want was toch in Duisburg. Kwam pas iets na 12 uur aan en op de AWL die deze keer laat verscheen maar 7 dames te weten: Maria, Andra, Anka, Madalina, Monika, Bahar en Evelin.
Ik wilde maar één kamergang doen aangezien ik zeker niet fit was. Monika of Evelin. Tussen die twee wilde ik kiezen. Het was best druk met mannen en met maar 7 dames hadden de dames geen klagen.
.
Een Duitser deed nog een trio met Evelin en Andra in het zitgedeelte op de bank in het rechter zitgedeelte uit het zicht van theke Barbara en dat zag er zeker geil uit met uiteraard het nodige gekreun. Dit werd boven verder voortgezet gelijk rechts na de bovenste trede op de kleine bank/poef waar hij met Evelin en Andra aan het seksen was. Uiteraard wat omstanders die toekeken. Aangezien Andra met condoom neukt toch iets om rekening mee te houden of ze doet het bij een trio wel zonder?
Monika werd vaak geboekt; zat eerst op bank 6 maar ging daarna naar het rechter zitgedeelte met bank 14. Hield het een beetje in de gaten en zag er wel geil uit met volop zoenen. Het eerste uur heb ik alleen geobserveerd en toen Monika met een gast naar een kamer ging op de bgg ging ik op haar bank zitten. Hoefde niet lang te wachten en ze kwam naast me zitten en gelijk haar tong in mijn mond. Jammer dat ze maar heel weinig Duits spreekt/begrijpt maar de seks was prima. Op de kamer staand pijpen en daarna heb ik haar gelikt. In de missio haar flink genomen en ze liet zich goed horen en gelukkig geen opmerking van haar zijde van nicht reinspritzen. Ging niet vanzelf want echt strak is ze niet maar zo'n mooie meid neuken en volspuiten die gedachte al deed mij uiteindelijk toch klaarkomen in haar Musschi.
Iets voor 14 uur vertrokken want gisteren driemaal en vandaag eenmaal gekamerd en zeker niet fit deed mij besluiten de villa vroegtijdig te verlaten.
En nu maar hopen dat Melissa, Michaela, Samira en Lucy spoedig weer terugkeren want 7 dames voor vandaag is weinig alhoewel er gisteren 10 dames aanwezig waren met Nicoletta, Sandrina en Sonja erbij.