Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

kareltje40

Snuffelaar
1 mei 2022
24
40
Afgelopen zondag bij de villa geweest, was er pas om 14.30 kamer gehad met sabrina( op aanraden van robbie ) vond het niet echt super had er meer van verwacht, kan me niet voorstellen dat het een zus van bahar is, 2 de kamergang voor een zekerheidje gekozen ( maria ) sex met haar blijft altijd super gaat een half uur door😉 totdat je leeg bent,

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Gisteren de villa bezocht. Er waren 12 dames aanwezig: Lori (1), Andra (2), Miruna (3), Lucy (4), Gaby (5), Michaela (8), Cosmina (9), Delia (10), Anais (11), Adelina (12), Maria (13) en Sonja (14). Het was niet druk maar ook niet rustig. De dames hadden genoeg te doen, sommige meer dan andere. Ik moet zeggen met alle nieuwe dames van het afgelopen half jaar was het visueel een aantrekkelijke bezetting. Maar looks is niet alles dus ik had me voorbereid door veel recensies te lezen.
Eerste sessie was Lucy, voor mij een all time favoriet. Helaas dat ze slechts af en toe aanwezig is. Op de kamer een full GFE sessie gehad waarbij we ook nog leuk gekletst hebben. We waren iets over de tijd maar met €60 was ze tevreden.
Na wat rust de tweede sessie, wie was beschikbaar. Het werd Adelina, vandaag met dreadlocks. Zoenen op de bank maar vrij snel volgde de kamer-vraag. Prima, laten we daar verder gaan. Op de kamer vond ik haar heel passief. Ja, ze deed mee maar ik had het idee dat ze er niet bij was met haar hoofd en dan wordt het bij mij ook moeilijk om opgewonden te raken. Toch geprobeerd te neuken, dat moest in missio. Ik had grote moeite binnen te komen want ze is erg nauw. Uiteindelijk wel gelukt en inspiratieloos afgemaakt. Voor mij niet direct voor herhaling vatbaar.
Kleine pauze genomen en toen op zoek naar de volgende. Ik wilde of Miruna of Lori proberen. Het werd Miruna na enige tijd op haar bank gewacht te hebben. Dit was de drukste dame en ze werd regelmatig al boven weggekaapt, maar uiteindelijk kwam ze na een rookpauze bij me zitten. Op de bank aanraken, zoenen, dat doet ze met overgave. Wel kwam snel de kamervraag waar ik mee instemde. Op de kamer had ik me nauwelijks van mijn berenvel ontdaan of ze lag als een bezetene aan kleine Frank te zuigen wat ze zeer verdienstelijk deed terwijl ik nog naast het bed stond. Nadat ik op bed was gekropen gezoend en haar gebeft waarbij ze een aantal maal klaarkwam. Het neuken was wild maar met gevoel. Na afloop samen blijven liggen en haar nog gestreeld; als je het te zachtjes doet is ze kietelig op haar rug, dus wat harder. Zo kon Miruna wat ontspannen. Op deze wijze de tijd volgemaakt.
Het was al wat later op de middag en ik twijfelde over naar huis gaan of toch nog een sessie. Ik besloot te kijken of een goede dame op een bank zou zitten en die dan gelijk te nemen maar niet te gaan wachten. Lori was vrij dus op haar bank geploft. Niet dat ik mijzelf nog in staat achtte te presteren maar een knuffelsessie leek me ook leuk als afsluiting. Lori viel niet tegen, op de bank tongzoenen en in de kamer ging dat verder. Haar in 69 gemanoeuvreerd en zo elkaar verwend waarbij Lori klaarkwam. De sessie afgerond in missio, waarbij ik toch nog een orgasme kon bereiken. Een geslaagde kamer.
Het was een goede dag. Adelina viel uit de toon maar met Lucy, Miruna en Lori wil ik graag nogmaals kameren. Tevreden op weg naar huis gegaan.

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Afgelopen zondag weer naar VV afgereisd. Al veel positiefs over Lucy gelezen, maar haar nog nooit ontmoet omdat ze maar af en toe aanwezig is. Nu had ik gelezen dat ze langer aanwezig is. Ik vind een mooie donkere dame erg geil, dus ik was heel erg nieuwsgierig naar haar.

Rond 11.15 uur aanwezig. Na het bekende ritueel een kop koffie gepakt en op een lege bank gaan zitten. Ik zag Lucy nergens zitten, dus wellicht op de kamer. Na een kwartier aan Barbara gevraagd op welke bank Lucy zat (bank 4). Haar bank was vrij dus daar plaatsgenomen. Normaal gesproken wil ik eerst de dame een keer gezien hebben voordat ik haar uitkies. Maar collega wandelaar De Grote XXX had mij vtv overtuigend verzekerd dat ze meer dan 100% de moeite waard is. Vertrouwend op zijn informatie dus gewacht op haar. Na een half uur tot drie kwartier kwam ze aan. Wat een mooie verschijning zeg, vrolijk en spontaan gezicht en een heerlijk figuur! 😍
Na het opfrissen kwam ze naast me zitten. Even leuk gekletst en tussendoor wat zoenen wat overging naar tongzoenen en gefriemel onder mijn handdoek. Dat voelde wel goed, dus snel genoeg een kamer samen opgezocht. Op bed samen wat liggen vrijen en strelen en na een tijdje standje 69 ingenomen. M'n pik was vanwege de lichte spanning vtv en de opwinding met haar wel gevoelig. Ze pijpte zo lekker en diep dat ik al snel genoeg het voelde borrelen. Haar nog net op tijd gestopt 😅.... Haar op haar rug gelegd en ben ik haar gaan verwennen. Haar lekkere poesje lekker gebeft wat ze wel waardeerde en van genoot. Toen m'n pik wat rust had gehad langzaam naar boven gegaan en met haar lekkere tepels beginnen spelen. Dat vond ze blijkbaar lekker, want ze kreunde lekker en begon zelf ook haar borsten te kneden. Ondertussen zette ik m'n stijve pik tegen haar kutje aan en schoof 'm langzaam binnen. Vervolgens heb ik haar een half uur lang langzaam geneukt, gebeft en afwisselend tongzoenen en aan haar tepels gezogen. Een heerlijke gfe ervaring! Nadat ik haar uiteindelijk heb volgespoten in missio nog even wat na liggen genieten samen. Ze vroeg of ik later die dag nog een keer wilde. Maar ik was zo voldaan en wilde in dat gevoel blijven. En omdat het zo druk was met mannen en ze heel populair is zou het wel eens lastig kunnen worden weer met haar te kameren. Aangegeven dat ik binnenkort weer kom en dan weer met haar op de kamer wil. 😍
Al met al een klein uurtje met haar plezier gehad. Na het afhandelen van de financiën gedouched en omgekleed en met een big smile weer naar huis gereden!

@De Grote XXX dank voor je goede advies!

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
396
Wat een topbezetting vandaag, Sabrina en Miruna staan op mijn to-do lijstje, hoop in ieder geval dat een van beide morgen aanwezig is

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Mooie positieve ervaring van Roykewilwel.
Vandaag ook maar een bezoekje gebracht. Arriveerde wat later, rond 10.30. Bij de douche en omkleden al een viertal mannen die zich gereed maakten om weer te vertrekken. Dat was dus hun vroege ochtend wip. Een 13 14 tal dames aanwezig. Vandaag Sabrina en Lucy op mijn vizier. Er waren best veel leuke dames aanwezig, ook diverse oude bekende.
Na een koffie bij Sabrina gaan zitten. Tja woorden hebben we niet nodig, gewoon lekker lief op de bank. Al snel richting kamer en daar hebben we een super gfe neergezet. Al staande hebben we gezoend (ook tz) alsof we twee dortelduifjes waren. Al vrijend zijn we op bed gevallen, waar we verder gingen. Zoenen, liefdoen, gestrengelde benen, super super. Op een gegeven moment toch maar beiden elkaar bij de gevoelige delen gepakt. Het duurde dan niet lang of xxl verdween in allerlei plekken. Na de explosie nog lekker gestrengeld blijven liggen. Dit was tot nu toe, de super gfe van het jaar. Zat te twijfelen of ik nog een sessie wilde doen na deze super ervaring.
Als tweede wilde ik mijn favo Lucy pakken, heb een zwak voor donkere dames. Echter welbekende Robbie adviseerde mij Miruna te proberen. Super mooie meid, teeny body, sterke A+ tits, gebruind lichaam en misschien maar 150 groot. Zou ook gfe ervaring geven. Hier voor gegaan. Gelijk lekkere sex gehad, alles wat de man maar begeerd. Zo lekker om je xxl in zo'n teeny te voelen en zien. Ze wilde wat ruiger, nou dat heeft ze gehad. Ook haar kan ik aanbevelen, naast de goede looks, ook een super service. Qua gfe ging Sabrina beter, minders looks, maar meer gevlogen.
Tussendoor en einde lekker in de warme sauna gepauzeerd.
VV bied nog steeds mooie en goede meiden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie in navolging van Grote XXX ook villa venus bezocht en hem gekopieerd in zijn keuze van dames maar dan omgekeerd want wilde eerst Miruna want zij is het moeilijkst te pakken te krijgen.

Ging op haar bank zitten en vanuit een ooghoek zag ik haar zitten in het eetgedeelte. Na zo'n 20 minuten kwam ze tevoorschijn en kwam naast me zitten. Haar nog gefeliciteerd met haar 30e verjaardag want de 18e was ze jarig. Wat gekletst, geknuffeld en gezoend en vervolgens kamer 3 opgezocht. Heerlijke seks met gfe en nu wel haar van een lading voorzien en daarna samen een tukkie gedaan op de kamer.

Het was erg rustig met mannen en met 14 dames hoefden de mannen niet lang te wachten op een dame. Zelfs Miruna en Lucy hadden het rustig. Zag op een gegeven moment Sabrina op de grond zitten voor de bank van Lucy die vlechten zette en er een tijd zoet mee was; een aandoenlijk gezicht. Andra zag ik ook weer en het blijft een lekker, blond wijf dus ik vroeg haar nog naar de service en die is helaas nog steeds hetzelfde m.a.w. pzc en nmc.

Het was binnen erg aangenaam want de deuren stonden open en het waaide lekker door. Meer dames droegen nu zwarte kousen. Ik nam pauze en via google translate liet ik Sabrina zien dat ik met haar wilde kameren. Ze gaf me een zoen en nadat Lucy klaar was met vlechten bij Sabrina ging ik naast haar zitten. Ik was net boven geweest en zag dat kamernummer 3 vrij was dus ik zei nummer 3 tegen haar. We liepen naar boven en vervolgens ging ze linksaf naar kamer 1. Had ze de sleutel van kamernummer 1 meegekregen. Ik zei we nemen 3 en deden de deur dicht. Het was weer erg genieten. Ze pijpt geweldig en krijgt echt het gfe gevoel bij haar. Volop (tong) zoenen en ze neukt erg lekker. Maakt veel contact en ook mijn tepels nam ze mee. Ze doet lekker mee en haar armen regelmatig om mijn lichaam en je hoort haar genieten en ze maakt lekkere geluidjes. Opeens ging de deur open. Miruna komt binnen. Ze had natuurlijk de sleutel van kamer 3 en ze bleef even kijken en zag hoe ik Sabrina in missio neukte. Ze wisselde vervolgens de sleutel om en vertrok vervolgens met haar klant naar kamer 1. Verschillende standjes gedaan en in plat doggy haar lekker volgespoten. Vervolgens liet ze op haar smartphone haar kinderen zien en ze liet me ook afbeeldingen van tattoages zien die ze op haar lichaam wil hebben.

Jammer dat Medea niet aanwezig was. Hoop dat ze nog terugkomt want naast een aantrekkelijk uiterlijk echt gfe ervaring vergelijkbaar met Sabrina maar wel een stuk jonger met haar 21 jaar en ook onervaren voor mijn gevoel. Lucy is altijd goed maar qua lichaam vind ik Zara echt geweldig maar alleen haar gedrag is voor verbetering vatbaar en ze is niet altijd even betrouwbaar als het om haar service gaat dus dat op de bank al bespreken want wil op de kamer niet voor verrassingen komen te staan. Anais zat ook even met me te dollen en trok mijn handdoek weg waardoor mijn pik tevoorschijn kwam.

Bij het het afgeven van de sleutel zei theke Barbara lachend "bis morgen" en dat zou best wel eens kunnen kloppen.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Inderdaad Robbie, gisteren zeer veel dames. Keuze was reuze, dus best wel keuzestress. Mannen potentiaal was relatief laag en er was goed aan alle dames te komen. Sauna was regelmatig leeg, en mag eigenlijk wel wat heter of bakje water er bij.
Ik denk dat met deze bezetting het heel druk wordt met mannen in het weekend.

DePiet

Toogplakker
3 jan 2020
104
39
Mooie recensies weer! Is er nog openlijke sex in de club? Open deuren, gb? Of maak je dan in de Grim meer kans?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik had gisteren bij Miruna de deur open gelaten, vond ze goed. Echter kwamen geen beren langs. Anders hadden we met meerdere beren dit teeny look poppetje netjes aangepakt.

Nickniice

Snuffelaar
2 jul 2023
5
0
Haha dat snap ik. Maar je moet dus op een stoel of bank plaatsnemen of komen de vrouwen ook naar jou toe? Wat is de kwaliteit van de dames qua looks. Nog tips?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Een korte samenvatting van wat je had kunnen lezen in de afgelopen maanden...

Banken zonder handdoek zijn vrij voor bezoekers. Je kan plaatsnemen om een bakkie te doen of roken, of een gesprek met een andere bezoeker te hebben of iets lezen. En natuurlijk de dames bekijken om een een keus te maken. Je hoeft niet te zitten, maar echt een plek om 'te hangen' is er ook niet. Ik heb wel mannen gezien die constant een rondje lopen door de kamer. Tis maar wat je wil.

Initiatief gaat van jou uit. De dames zullen je niet actief benaderen, zelfs niet als je een stamgast bent. Ze maken dan natuurlijk wel een praatje met je over ditjes/datjes.

Als je een keus hebt gemaakt ga je bij de dame zitten en begint het spel. Als ze net weg is, kan je op haar bank zitten tot ze weer terug is.

Eric_W

Snuffelaar
22 dec 2024
13
56
Vandaag een bezoekje gebracht aan de Villa, het verkeer viel mee dus ik was er 10 minuutjes voor opening, helaas werd ik niet binnengelaten omdat Barbara er nog niet was en zolang zij er niet is mag niemand binnenkomen, de dames mochten natuurlijk wel naar binnen.

Ik had van tevoren mijn zinnen een beetje gezet op Lucy , gezien mijn eerdere ervaring met haar en op Miruna gezien de positieve berichten over haar.

Na binnenkomst betalen, omkleden en douchen, en naar boven , het was al aardig druk met dames en weinig beren, maar ik kon geen Lucy of Miruna zien, ik besloot op bank 3 te gaan zitten de bank waar volgens de laatste berichten Miruna zou moeten gaan zitten.

Na een tijdje gewacht te hebben kwam Lucy binnnenlopen en ging zitten op haar bank #4 , ik besloot maar naast haar te gaan zitten, omdat ik mijn zinnen ook een beetje op haar had gezet en ik niet te lang wilde wachten voordat er iemand anders plaats zou nemen en ik weer de hele ochtend achter de feiten aanloop.

De kamergang met Lucy vind ik erg goed, ik heb haar al eerder omschreven , een goede GFE met een hoop gegiegel, en nog een leuk gesprek (Duits) op het einde over wat ik leuk vind kwa dame.

Na het financiële afgehandeld te hebben ben ik gaan douchen en kwam bij de lockers Robbie tegen , ik herkende hem aan zijn Sudoku boekje, ik heb even wat info gevraagd over de dames , aangezien hij een ervaringsdeskundige is, maar het horen van al de namen werd het mij een beetje duizelig , ik weet niet wie wie is, dus blijft het lastig een goede keuze te maken.

Terug naar boven en wat gedronken, rondgelopen en op wat bankjes gezeten, ik zag niet echt een dame waar ik mee zou willen gaan kameren, ik moet een beetje getriggerd worden door de dame zelf en dat gebeurde niet echt, alleen de dame op bank 1 trok wel mijn aandacht en elke keer als ik dacht ik ga er naast zitten was ik te laat en was iemand mij voor, wachten op een lege bank tot de dame terugkomt vind ik niet pretttig.

Na wat rondgelopen te hebben en nog een keer gedoucht te hebben dacht ik rond 12 uur dat het wel goed geweest was en ik weer huiswaarts moest gaan. Ik stond bij bank 5 nog even een praatje te maken met een andere Hollander die ik al eerder was tegengekomen en zei tegen hem, dat ik het wel welletjes vond en naar huis zou gaan, toen kwam in 1 keer vanuit het niets Miruna aanlopen, haar bank was vrij en de medewandelaar zei tegen me, ga er zitten, daar had je je zinnen toch op gezet, kom op ga zitten zei hij nog eens.
Lucy die op bank 4 zat , keek me lachend aan en zei tegen mij: die moet je nemen, die is goed, dat is wat je zoekt, en ja dat advies kon ik niet naast me neer leggen, in plaats van naar huis te gaan ben ik gaan zitten op bank 3 . Miruna kwam naast me zitten en zei dat ze zich verslapen had en daarom zo laat was, ze wou eerst nog een sigaret roken en dan gaan kameren, en dat vond ik geen probleem.

Miruna geeft net als Lucy een echte GFE, Miruna kan er echt wel van genieten, haar tongzoenen zijn nat diep en lekker wild, pijpen doet ze goed,we hebben verschillende standjes gedaan, maar afgemaakt in yoga doggy, het uitzicht over haar mooie lichaam in dat standjevind ik enorm geil en ik hield het niet lang.

Toen we de kamer hadden verlaten en we beneden aan kwamen stonden er een paar beren haar al op te wachten om een kamergang met haar te maken, ik ben blij dat ik het advies van de andere Hollander en Lucy heb opgevolgd , ik had de kamergang met Miruna niet willen missen.

De volgende keer ga ik toch kijken of ik met de dame die vandaag op bank 1 zat kan gaan kameren, weet iemand die er vandaag was , hoe zij heet?

Blij en voldaan ben ik huiswaarts gereden, helaas zat het verkeer niet zo mee als in de ochtend, maar dat maakte me niet zoveel uit, kon ik nog rustig lekker op mijn gemak nagenieten.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
381
396
Leuk om jou gesproken te hebben, tipgever bankje Miruna.
#1 is Anais vandaag geweest
Tot een volgende keer Arjen Robben 😛

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie rond 11.30 uur in de villa waar Sabrina voor mij de deur opende. Zag MilfAddict samen met een gast op bank 3 zitten maar hij was zo in gesprek dat ie mij niet zag binnenkomen.

15 dames deze keer dus 1 meer als gisteren. Bijna dezelfde samenstelling als gisteren met dienverstande dat Zara en Maria nu ontbraken en Adalina, Medea en een nieuw meisje "Alice" genaamd erbij waren gekomen. Adalina had een heel andere haarstijl als gebruikelijk. Ik vond het haar goed staan die dreadlocks maar goed geboekt werd ze daardoor zeker niet. Was erg blij met de onverwachte komst van Medea met wie ik onlangs een geweldige gfe ervaring heb gehad op de kamer. Het nieuwe meisje, welke op bank 6 zat, had qua lichaam wat weg van Medea maar haar bovenbenen waren forser en toch meer buik en een minder fraai gezicht als Medea.

Toen ik me had gedouched en naar boven liep richting drankautomaat merkte MilfAddict me pas op. Ging gelijk op bank 6 zitten ervan uit gaande dat Medea daar zou zitten maar vernam dat Medea nu op bank 11 zat dus gelijk naast de enige niet beschikbare kamer op de bgg.

Wat meer mannen dan de donderdag ervoor maar toen was het ook heel erg rustig. Zittend op bank 11 kwam MilfAddict naast me zitten. Wat met hem gekletst en toen Medea kwam moest ie er wel vanaf. Wat een leuke en heerlijke meid. Heb weer een geweldige gfe behandeling van haar gekregen waarbij ze regelmatig haar armen om mijn lichaam sloeg. Ik doe altijd een lekker luchtje op en toen ze met haar gezicht tegen de mijne kwam was haar reactie erg leuk want ze liet blijken mijn eau de toilette erg aangenaam te vinden. Na de geweldige seks de tijd nog wat volgemaakt met google translate.

Ik zat een beetje in dubio welke dame hierna te nemen. Dacht aan Zara maar die was er niet en aan Sabrina en Lucy. Het werd uiteindelijk Lucy. Eerst vroeg ze mij haar rug te masseren en dat pleziertje gunde ik haar wel. Lucy staat ook garant voor een topkamer. Ze pijpte me deepthroat tot ze er bijna van moest kokhalzen. Ze deed weer lekker mee en genoot zichtbaar. Ze wilde me perse laten klaarkomen en toen ik liet blijken het op te willen geven zei ze dat ik nog tijd had om haar alsnog vol te spuiten maar het lukte helaas niet. Daarna nog wat AST want het Duits beheerst ze goed en ze weet het nodige over de dames te vertellen.

Ik ging gelijk met MilfAddict naar beneden om ons aan te kleden en te vertrekken. Rond 16.30 uur de villa verlaten en heb momenteel het hele leuke vooruitzicht om de zeer aantrekkelijke en populaire Bianca in Gelsenkirchen morgen prive te mogen bezoeken op haar eerste werkdag na een maandenlange vakantie.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
437
187
Robbie rond 11.30 uur in de villa waar Sabrina voor mij de deur opende. Zag MilfAddict samen met een gast op bank 3 zitten maar hij was zo in gesprek dat ie mij niet zag binnenkomen.

15 dames deze keer dus 1 meer als gisteren. Bijna dezelfde samenstelling als gisteren met dienverstande dat Zara en Maria nu ontbraken en Adalina, Medea en een nieuw meisje "Alice" genaamd erbij waren gekomen. Adalina had een heel andere haarstijl als gebruikelijk. Ik vond het haar goed staan die dreadlocks maar goed geboekt werd ze daardoor zeker niet. Was erg blij met de onverwachte komst van Medea met wie ik onlangs een geweldige gfe ervaring heb gehad op de kamer. Het nieuwe meisje, welke op bank 6 zat, had qua lichaam wat weg van Medea maar haar bovenbenen waren forser en toch meer buik en een minder fraai gezicht als Medea.

Toen ik me had gedouched en naar boven liep richting drankautomaat merkte MilfAddict me pas op. Ging gelijk op bank 6 zitten ervan uit gaande dat Medea daar zou zitten maar vernam dat Medea nu op bank 11 zat dus gelijk naast de enige niet beschikbare kamer op de bgg.

Wat meer mannen dan de donderdag ervoor maar toen was het ook heel erg rustig. Zittend op bank 11 kwam MilfAddict naast me zitten. Wat met hem gekletst en toen Medea kwam moest ie er wel vanaf. Wat een leuke en heerlijke meid. Heb weer een geweldige gfe behandeling van haar gekregen waarbij ze regelmatig haar armen om mijn lichaam sloeg. Ik doe altijd een lekker luchtje op en toen ze met haar gezicht tegen de mijne kwam was haar reactie erg leuk want ze liet blijken mijn eau de toilette erg aangenaam te vinden. Na de geweldige seks de tijd nog wat volgemaakt met google translate.

Ik zat een beetje in dubio welke dame hierna te nemen. Dacht aan Zara maar die was er niet en aan Sabrina en Lucy. Het werd uiteindelijk Lucy. Eerst vroeg ze mij haar rug te masseren en dat pleziertje gunde ik haar wel. Lucy staat ook garant voor een topkamer. Ze pijpte me deepthroat tot ze er bijna van moest kokhalzen. Ze deed weer lekker mee en genoot zichtbaar. Ze wilde me perse laten klaarkomen en toen ik liet blijken het op te willen geven zei ze dat ik nog tijd had om haar alsnog vol te spuiten maar het lukte helaas niet. Daarna nog wat AST want het Duits beheerst ze goed en ze weet het nodige over de dames te vertellen.

Ik ging gelijk met MilfAddict naar beneden om ons aan te kleden en te vertrekken. Rond 16.30 uur de villa verlaten en heb momenteel het hele leuke vooruitzicht om de zeer aantrekkelijke en populaire Bianca in Gelsenkirchen morgen prive te mogen bezoeken op haar eerste werkdag na een maandenlange vakantie.
Je neukt heel wat af per maand in de villa en op andere plekken
Veel vrije dagen en 💰💰
😬😬😬

Terug
Naar boven