Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of hij overdrijft wat.Je neukt heel wat af per maand in de villa en op andere plekken
Veel vrije dagen en
![]()
@Nickniice We zijn erg benieuwd naar je ervaring van gisterenVandaag wil ik hier voor het eerst naar toe! Wat kan ik verwachten en is het een goede da
plus je hebt je tips van Shortnick gehad.Een korte samenvatting van wat je had kunnen lezen in de afgelopen maanden...
Banken zonder handdoek zijn vrij voor bezoekers. Je kan plaatsnemen om een bakkie te doen of roken, of een gesprek met een andere bezoeker te hebben of iets lezen. En natuurlijk de dames bekijken om een een keus te maken. Je hoeft niet te zitten, maar echt een plek om 'te hangen' is er ook niet. Ik heb wel mannen gezien die constant een rondje lopen door de kamer. Tis maar wat je wil.
Initiatief gaat van jou uit. De dames zullen je niet actief benaderen, zelfs niet als je een stamgast bent. Ze maken dan natuurlijk wel een praatje met je over ditjes/datjes.
Als je een keus hebt gemaakt ga je bij de dame zitten en begint het spel. Als ze net weg is, kan je op haar bank zitten tot ze weer terug is.
Je schrijft wel de nuttigste reviews en je gaat nooit mee in nutteloze discussiesWord niet voor niets voor een smeerlap uitgemaakt![]()
In Sixsense zijn er ook een paar die nzc doen, zelfs eentje in Le Grand (Kersey)??? naar Sixsense ... dit is nzc forum ... dat have geen sin.
Thx; voer voor de moderatorJe schrijft wel de nuttigste reviews en je gaat nooit mee in nutteloze discussies
Begrijp niet waarom het forum je als smeerlap labelt![]()
of cryptomiljonair ?Je neukt heel wat af per maand in de villa en op andere plekken
Veel vrije dagen en
![]()
Net aangekomen nu effe banknr checkenBen onderweg naar VV. Is er nog iemand vandaag die Sabrina, Lucy of Miruna MMF willen testen?
Laat maar van je horen zit op nr9Ben onderweg naar VV. Is er nog iemand vandaag die Sabrina, Lucy of Miruna MMF willen testen?l