Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op vakantie = op vakantie, of moet de vakantiebestemming er nu ook nog bij worden vermeld?dirkA zei:"op vakantie", is dat te lezen als op verlof naar thuisfront of aan de zware antibiotica voor één of andere SOA?
Arbez zei:Op vakantie = op vakantie, of moet de vakantiebestemming er nu ook nog bij worden vermeld?dirkA zei:"op vakantie", is dat te lezen als op verlof naar thuisfront of aan de zware antibiotica voor één of andere SOA?
Tjonge wat een vraag, pfff...
.
mart1980 zei:Arbez zei:Op vakantie = op vakantie, of moet de vakantiebestemming er nu ook nog bij worden vermeld?dirkA zei:"op vakantie", is dat te lezen als op verlof naar thuisfront of aan de zware antibiotica voor één of andere SOA?
.
Ome DirkA heeft een goed punt!
Deze dames krijgen van hun vriendjes geen 25 vakantiedagen per jaar om geregeld de zon aan de Zwarte Zee op te zoeken. Remember... De dikke Mercedes moet wel onderhouden worden.
Op vakantie betekend bij Venus 9 op de 10 keer een korte pauze wegens ongemakken waar alleen een antibiotica tegenop gewassen is.
Steek je kop niet in het zand Arbez!
katwesel zei:mart1980 zei:Arbez zei:Op vakantie = op vakantie, of moet de vakantiebestemming er nu ook nog bij worden vermeld?
.
Ome DirkA heeft een goed punt!
Deze dames krijgen van hun vriendjes geen 25 vakantiedagen per jaar om geregeld de zon aan de Zwarte Zee op te zoeken. Remember... De dikke Mercedes moet wel onderhouden worden.
Op vakantie betekend bij Venus 9 op de 10 keer een korte pauze wegens ongemakken waar alleen een antibiotica tegenop gewassen is.
Steek je kop niet in het zand Arbez!
mart1980 , het lijkt wel of je niks meer met de fkk scène hebt sinds 1 juli en je opgelopen ongemak
ook de dames hebben recht op vakantie net als jij , en als je zo goed op de hoogte bent ?
'
Ben héél benieuwd welke verschillende FKK-clubs jij allemaal bezoekt als je er wekelijks tweemaal eropuit trekt en waar blijkbaar geen uitbuiting plaatsvindt waar jij Villa Venus van beticht...mart1980 zei:Ik kom nog wekelijks twee maal in verschillende FKK clubs, ken de wereld beter dan de gemiddelde bezoeker hier.(...)mart1980 zei:(...) Steek je kop niet in het zand Arbez!
[/quote]mart1980 zei:katwesel zei:mart1980 , het lijkt wel of je niks meer met de fkk scène hebt sinds 1 juli en je opgelopen ongemak
ook de dames hebben recht op vakantie net als jij , en als je zo goed op de hoogte bent ?
'
Ik kom nog wekelijks twee maal in verschillende FKK clubs, ken de wereld beter dan de gemiddelde bezoeker hier.
Vele dames ken ik ook buiten de club! Voor clubs als Venus heb ik inderdaad geen goed woord over.
De bittere waarheid is zoals hierboven beschreven. Dat is geen verzinsel of uiting van frustratie.
Clubs als Venus buiten een vrouw volledig uit. Ieder moet daar zelf zijn conclusies aan verbinden, laat mij de feiten benoemen!
En eigenlijk is dit nog een afgezwakte vorm, veel dames krijgen bij een soa'tje helemaal geen vakantie, doorwerken want het valt allemaal best mee!!
GBfun zei:Het lijkt wel alsof het op dit forum niet gewenst is wanpraktijken te benoemen.
Of het nou de club zelf is, of de pooiers die erachter zitten, niemand kan toch meer zo naïef zijn om te denken dat een overvloed aan Roemeense dames die alles aanbieden niet duidt op de aanwezigheid van maffiavriendjes die er 'achter steken.
In Nederland niet anders bij het Roemeense aanbod.
Maar goed, zal me wel niet in dank worden dat ik dit zeg. Jammer dat zonder rubber bij sommigen betekent: wat interesseert ons het welzijn van die dames nou...als ik maar van mijn zaad afkom.
Die mening deel ik niet. Juist dit forum biedt alle ruimte zaken te benoemen. Bij het Kinky-forum worden bijvoorbeeld gemelde signalen van mensenhandel meteen gecensureerd als niet te verifiëren beschuldigingen en de schrijver verwezen naar de politie of anoniem op Meld Misdaad Anoniem.GBfun zei:Het lijkt wel alsof het op dit forum niet gewenst is wanpraktijken te benoemen.(...)
Nu schrijf je echter dat jouw kritiek op Villa Venus opgaat voor álle RTC-clubs.mart1980 zei:Ik kom nog wekelijks twee maal in verschillende FKK clubs