Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
"op vakantie", is dat te lezen als op verlof naar thuisfront of aan de zware antibiotica voor één of andere SOA?

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
dirkA zei:
"op vakantie", is dat te lezen als op verlof naar thuisfront of aan de zware antibiotica voor één of andere SOA?
Op vakantie = op vakantie, of moet de vakantiebestemming er nu ook nog bij worden vermeld?
Tjonge wat een vraag, pfff...

.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Arbez zei:
dirkA zei:
Op vakantie = op vakantie, of moet de vakantiebestemming er nu ook nog bij worden vermeld?

.

Ome DirkA heeft een goed punt!
Deze dames krijgen van hun vriendjes geen 25 vakantiedagen per jaar om geregeld de zon aan de Zwarte Zee op te zoeken. Remember... De dikke Mercedes moet wel onderhouden worden.

Op vakantie betekend bij Venus 9 op de 10 keer een korte pauze wegens ongemakken waar alleen een antibiotica tegenop gewassen is.

Steek je kop niet in het zand Arbez!

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Niet zo doorzeuren beste mart1980.
Laat dit nu eens die 1 op de 10 keer zijn dat er echt sprake is van vakantie.
Soms wordt ik hier erg moe van al die beterweters die maar wat hineininterpretieren, pfff...

.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
mart1980 zei:
Arbez zei:
dirkA zei:

.

Deze dames krijgen van hun vriendjes geen 25 vakantiedagen per jaar om geregeld de zon aan de Zwarte Zee op te zoeken. Remember... De dikke Mercedes moet wel onderhouden worden.

Op vakantie betekend bij Venus 9 op de 10 keer een korte pauze wegens ongemakken waar alleen een antibiotica tegenop gewassen is.

mart1980 , het lijkt wel of je niks meer met de fkk scène hebt sinds 1 juli en je opgelopen ongemak
ook de dames hebben recht op vakantie net als jij , en als je zo goed op de hoogte bent ?
'

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
In deze periode is het niet uitzonderlijk als de dames op vakantie gaan. En in andere periodes ook niet. Niet vergeten dat deze dames vele uren kloppen, veel meer dan de gemiddelde werkmens. Bovendien ver van huis, het lijkt me niet meer dan normaal wanneer ze een keer of 3 per jaar op vakantie trekken naar hun thuisland.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
katwesel zei:
mart1980 zei:
Arbez zei:

.

mart1980 , het lijkt wel of je niks meer met de fkk scène hebt sinds 1 juli en je opgelopen ongemak
ook de dames hebben recht op vakantie net als jij , en als je zo goed op de hoogte bent ?
'

Ik kom nog wekelijks twee maal in verschillende FKK clubs, ken de wereld beter dan de gemiddelde bezoeker hier.
Vele dames ken ik ook buiten de club! Voor clubs als Venus heb ik inderdaad geen goed woord over.

De bittere waarheid is zoals hierboven beschreven. Dat is geen verzinsel of uiting van frustratie.
Clubs als Venus buiten een vrouw volledig uit. Ieder moet daar zelf zijn conclusies aan verbinden, laat mij de feiten benoemen!
En eigenlijk is dit nog een afgezwakte vorm, veel dames krijgen bij een soa'tje helemaal geen vakantie, doorwerken want het valt allemaal best mee!!

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
mart1980 zei:
mart1980 zei:
(...) Steek je kop niet in het zand Arbez!
Ik kom nog wekelijks twee maal in verschillende FKK clubs, ken de wereld beter dan de gemiddelde bezoeker hier.(...)
Ben héél benieuwd welke verschillende FKK-clubs jij allemaal bezoekt als je er wekelijks tweemaal eropuit trekt en waar blijkbaar geen uitbuiting plaatsvindt waar jij Villa Venus van beticht...

Dan kan ik tenminste dáár volgende week met een gerust hart naartoe.
Dus haal mijn kop uit het zand en voor de dag ermee met jouw lijstje "
goedgekeurd door kenner mart1980" !!!
.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
mart1980 zei:
katwesel zei:
'

Ik kom nog wekelijks twee maal in verschillende FKK clubs, ken de wereld beter dan de gemiddelde bezoeker hier.
Vele dames ken ik ook buiten de club! Voor clubs als Venus heb ik inderdaad geen goed woord over.

De bittere waarheid is zoals hierboven beschreven. Dat is geen verzinsel of uiting van frustratie.
Clubs als Venus buiten een vrouw volledig uit. Ieder moet daar zelf zijn conclusies aan verbinden, laat mij de feiten benoemen!
En eigenlijk is dit nog een afgezwakte vorm, veel dames krijgen bij een soa'tje helemaal geen vakantie, doorwerken want het valt allemaal best mee!!
[/quote]

En dat moeten wij geloven zien er niets van terug op dit forum na je " ongelukje" wat ik je overigens niet gun hoor

A

Anonymous

Guest
Het lijkt wel alsof het op dit forum niet gewenst is wanpraktijken te benoemen.
Of het nou de club zelf is, of de pooiers die erachter zitten, niemand kan toch meer zo naïef zijn om te denken dat een overvloed aan Roemeense dames die alles aanbieden niet duidt op de aanwezigheid van maffiavriendjes die er 'achter steken.
In Nederland niet anders bij het Roemeense aanbod.
Maar goed, zal me wel niet in dank worden dat ik dit zeg. Jammer dat zonder rubber bij sommigen betekent: wat interesseert ons het welzijn van die dames nou...als ik maar van mijn zaad afkom.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
GBfun zei:
Het lijkt wel alsof het op dit forum niet gewenst is wanpraktijken te benoemen.
Of het nou de club zelf is, of de pooiers die erachter zitten, niemand kan toch meer zo naïef zijn om te denken dat een overvloed aan Roemeense dames die alles aanbieden niet duidt op de aanwezigheid van maffiavriendjes die er 'achter steken.
In Nederland niet anders bij het Roemeense aanbod.
Maar goed, zal me wel niet in dank worden dat ik dit zeg. Jammer dat zonder rubber bij sommigen betekent: wat interesseert ons het welzijn van die dames nou...als ik maar van mijn zaad afkom.

Als je zoveel problemen hebt met de maffia achter deze dames dan bezoek je ze toch niet meer ,
Valt me toch altijd weer erg op dat een aantal personen ook altijd heel veel van de diverse dames weten

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
GBfun zei:
Het lijkt wel alsof het op dit forum niet gewenst is wanpraktijken te benoemen.(...)
Die mening deel ik niet. Juist dit forum biedt alle ruimte zaken te benoemen. Bij het Kinky-forum worden bijvoorbeeld gemelde signalen van mensenhandel meteen gecensureerd als niet te verifiëren beschuldigingen en de schrijver verwezen naar de politie of anoniem op Meld Misdaad Anoniem.

Wat me stoort, is dat als ik een informatief berichtje schrijf over welke dames met vakantie zijn/gaan, er vervolgens 10 (!) posts lang gebakkeleid wordt met interpretaties dat er weleens wat anders achter kan steken.
Op mijn bevestiging dat er dit keer gewoon sprake is van vakantie, wordt er vervolgens afgedwaald met erbij gesleepte platitudes en de beschuldiging dat ik mijn kop in het zand steek.

Nu wil ik graag het licht zien en mijn kop uit het zand halen. Vandaar mijn verzoek aan mart1980 om te laten weten welke FKK-clubs hij dan allemaal bezoekt als hij tweemaal per week eropuit trekt.

Want ik ben heel benieuwd welke FKK-clubs tegenstelling tot Villa Venus wél het predicaat kunnen krijgen
"goedgekeurd door kenner mart1980".
Dus mart1980, voordat ik volgende week misschien wéér de fout in ga bij een andere volgens jou verkeerde FKK-club, kom op met jouw lijstje!!!
.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik deel helemaal geen lijstjes meer op het forum.
Voor mijn laatste oproep en lijstje met dames zou ik eens kijken in het Acapulco Gold topic.
Typisch dat er inhoudelijk 0,0 reacties komen en het mij duidelijk is dat er vooral veel lezers zijn die de bij mij bekende snopejes graag volspuiten, echter delen is er niet bij. Dan houdt dat feestje voor mij ook op!
Daar komt bij dat ik persoonlijk zoveel dames ken en steeds weer leer kennen, dat dit forum onderdeel voor mij geen toegevoegde waarde heeft.

Mijn tandpunt rondom de RTC clubs is duidelijk. Deze clubs buiten dames volledig uit!!
Voor wie dat niet geloofd moet zijn gezonde verstand een raadplegen.
NZC met jan en alleman, 30 euro inclusief volspuiten, dan doen ze vast graag :roll:
Voor wie daar graag misbruik van maakt moet dat vooral niet laten...... Wait Till Judgement Day :!:

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Gevraagd is niet welke dames jij allemaal zo goed kent mart1980 en zo lekker nzc neemt,
maar welke verschillende FKK-clubs jij tweemaal per week bezoekt en die blijkbaar niet jouw kritiek hebben zoals je over Villa Venus ligt te spuien.

mart1980 zei:
Ik kom nog wekelijks twee maal in verschillende FKK clubs
Nu schrijf je echter dat jouw kritiek op Villa Venus opgaat voor álle RTC-clubs.
Dan ben ik hélemaal benieuwd in welke FKK-clubs jij tweemaal per week komt en die dus wél jouw kritiek kunnen doorstaan. Want de enige andere FKK-club die overblijft, is top-club Babylon, en dáár kan je nzc wel vergeten...
Bezoek jij soms tweemaal per week FKK-clubs die wij niet kennen?

Zoals ik al schreef, ik laat me door jou graag mijn kop uit het vermeende zand halen.
Maar dan moet jij wél over de brug komen naar welke FKK-clubs jij tweemaal per week gaat, zodat ik en anderen die met een gerust hart kunnen bezoeken zonder meteen de wind van voren te krijgen van jou.
En wie weet kom ik je daar dan wel gezellig tegen, zonder te hoeven vrezen voor uitbuiting en Judgement Day.

Dus kom op met jouw lijstje, niet van dames, maar van FKK-clubs die van jou het predikaat kunnen dragen
"goedgekeurd door kenner mart1980".
.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Relax! Een meningsverschil. Mart heeft nu eenmaal vervelende ervaringen over gehouden aan het RTC circuit. Op basis daarvan heeft hij een zeer gegronde mening. Daar kan je het misschien niet geheel mee eens zijn maar hij heeft zijn punt met de RTC clubs waar alle dames zich door iedereen vol laten spuiten voor 30 euro. Maakt het risico een stuk groter dan als je zoals hem contacten hebt gevonden in reguliere club die het bij wijze van uitzondering bare doen. Ik heb veel aan zijn Posts gehad omdat ik een betje uitgekeken was op de reguliere clubs. Jammer dat hij niet meer schrijft ...

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Zaterdag nog eens in Villa Venus beland. Had gehoord dat Diana terug zou zijn na vakantie. Was er pas vrij laat rond 20 uur 30. Na het omkleden op het lege bankje van Diana gaan zitten. Er was best veel volk aanwezig al een geluk dat er geen andere wandelaar op haar bankje klaar zat.

Er waren voor mij heel wat nieuwe dames aanwezig. Sinds het vertrek van Marianne had ik niet zoveel zin meer in Villa Venus. Maar ik wou absoluut nog eens kameren met Diana die ik ook top vind.

Ik moet zeggen dat bezetting in villa venus momenteel redelijk goed is. In tegenstelling tot vroeger waren de meeste dames vrij slank. Ik ga niet zeggen dat er echt super knappe dames tussen zaten, maar toch redelijk wat dames die wel iets hadden. Daar ik voor Diana ging hier wel verder geen aandacht aan geschonken.

Na zo'n 20 minuten kwam Diana plots te voorschijn. Op het bankje wat bij babbelen, spelen en wat zoenen. Diana zag er trouwens erg lekker uit, echt een lekker klein popje.

Op de kamer heel wat zoenen en knuffelen, echt een toppertje om mee te tongzoenen. Hierna een pijpbeurt niet slecht maar zeker niet top. Het was natuurlijk niet meer ver voor sluitingstijd en Diana zag er mij vermoeid uit. Niet verwonderlijk aangezien ze hier zeer populair is en waarschijnlijk constant bezet is geweest. Het neuken voelde zeer lekker, in verschillende standjes. Eerst leek tijdens het neuken nogal vroeg te gaan komen, maar door het verwisselen van standjes kunnen uitstellen maar plots lukte het al neukend niet meer om klaar te komen. Dan heb ik mij maar klaar laten pijpen. Niet mijn beste kamergang met haar maar toch nog altijd veel beter dan gemiddeld

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
laatste donderdag tegen 10:15 daar gearriveerd en toen de woonkamer binnenging, kwam Mina al naar beneden met een klant.
Ze zag er weer lekker uit maar mijn doel was deze keer een 30+ meid met zwarte lange haren. Ik had haar de vorige keer gezien en
ook de laatste paar jaar meerdere keren. Naast haar gaan zitten en ze heet Maria.
Even bijpraten en gaf aan dat ik in de VV al een enkele jaren er kom.
Dan weet ze dat ik geen nieuwkomer ben na de wetswijziging. Beetje kussen en tongzoenen en naar boven.
Ging liggen en ze ging mijn hele geslachtsdeel pijpen en likken. Ook rond mijn anus weerd uitgebeid gelikt. Pijpen was heel lekker en
ik moest al aangeven dat ik wilde neuken. Haar in missionaris genomen en ben heerlijk klaar gekomen. Ik had het gevoel dat ze veliefd
op mij was. Illusie compleet. Zag pas daarna dat er een niet uitgepakt condoom naast ons lag.
Jammer dat ik haar nu pas ontdekt heb. Beter laat dan nooit. Volgende keer bezoek aan VV ga ik haar zeker weer nemen.

Mina was aan flirten toen ik naar de cola automaar liep. Ik noemde haar naam en ze was blij dat ik naam wist.
Of ze mij herinnderde van vorig jaar denk ik niet. Achter in de kamer wat uitrusten van Maria en hielt altijd Mina in de gaten.
Lekker slank lichaam en lekkere borsten. Na 5 minuten pauze bij haar gaan zitten en na 1 minuut naar boven.
Wilde meteen aan de slag maar achteraf toch te vroeg. Op bed ging ze mij deepthroat pijpen en likte mijn anus.
Ze pakte een condoom en deed het over haar vinger en dan de vinger in mijn anus. Heb daar niks mee en na korte tijd aangegeven de
vinger uit mijn anus te halen. Haar service is sinds vorig jaar flink verbeterd. Haar in missonaris genomen en daarna weer pijpen en
dan weer neuken. Helaas kon ik niet komen. Had geen geduld in een langere pauze na Maria. Toch van Mina genoten en ook haar wil ik zeker
volgende keer weer nemen.

De (jonge) Thekendame gevraagd waar Larissa is. Ze komt (mag) niet meer terug in VV. Teveel onverschuldigd verzuim of te laat.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ben er 12 dagen geleden geweest op een zaterdagochtend.
(weekendje in NRW en de avond ervoor met de chinese Lina in Wuppertal-Sonnborn gedaan)
Het was tegen 10 uur en aan de receptie was een gast die vraagde of Mina er is. Nee, ze is op vakantie.
Jammer. Was mijn beurt en gevraagd of Maria er was. Ze is op vakantie, maar er zijn toch nog zo vele andere mooie dames ?
Tja. Ik was er toch en de 30€ entree betaald en beneden snel uitkleden en douchen. Boven eerst langs de cola automaat en
bij de receptie rondgekeken waar een leuke meid is of waar ik kon zitten. Zag plotseling een hele kleine slanke jonge meid met grote borsten
voor de receptie rondlopen. Ze ging zich gereed maken voor haar werkdag en ging op haar bankje voor de receptie zitten.
Wow. Toen ze net ging zitten ging ik naast haar zitten. Het duurde een paar seconden en haar tong was in mijn mond en ik tongde terug.
Ze ging meteen voelen tussen mijn benen. Ik heb haar nog nooit gezien. Ze zei dat ze in januari was begonnen. Gevraagd naar haar naam en
ik verstond Liana, maar na nog een keer vragen (na de kamer met haar) na haar naam en bleek (de al beroemde) Diana te zijn.
Ze vraagde op de bank of ik al eerder in VV was. Uitgelegd dat ik enkele jaartjes er af en toe daar kom. Op de kamer beetje warm maken
met tongzoenen en toen ging ze langzaam tussen mijn benen en pijpte zalig en likte alles tussen de benen af.
Na zo'n 5 minuten draaide ik mij om en zij ging meteen met gespreidde benen liggen en wachtte rustig af dat ik hem erin stak.
Heerlijk zacht kutje en strak ook al heeft ze al een kindje.Tussendoor een pauze gedaan want ik was iets moe.
Ze pijpte mij weer heerlijk en langzaam aan was het weer tijd om haar in missionaris te neuken en
deze keer duurde niet lang dat ik in haar klaar kwam. Diana is een toppertje.
Daarna douchen en even bijkomen in de woonkamer

Ik zag daar een leuke meid met een heel mooi gezicht (kort haar) waar normaal altijd Mina zit. Ndat ze klaar was met haar lunch in de eetkamer,
ging ik naast haar zitten. Erg lieve meid (wel 3 knderen) maar nog een zeer aantrekkelijk strak lichaam. Ze heet Christina (Roe) en
na wat tongzoenen en voelen naar de kamer. Ze heeft haar best gedaan maar ik kon niet meer komen.
Ze wilde ook dat ik niet in haar klaar kom en op haar buikje spuit. Ben helaas niet klaar gekomen en
had al zo'n voorgevoel dat ik na Diana beter niet een tweede dame neem.

Ben de volgende op terugweg naar NL weer in de Venus geweest tegen 12 uur.
Geplant was dat ik het weer met Diana ga doen maar weerd andere dame.
Nadat ik van douchen boven kwam zag ik Maria (van 2 weken ervoor) bij de receptie langslopen. Wist even niet of ze een klant had of net klaar.
Gelukkig was ze net klaar met vorige gast en wij gingen samen op haar bankje zitten. Ze was heel blij om mij weer terug te zien.
Ik zei dat ik de eerder was maar ze was er niet. Tja, een dagje vrij. Ze vraagde naar collega een bankje voor haar (die grote oudere dame met hele grote borsten en lang haar; weet haar naam niet maar denk iederen weet wie ik bedoel), of ik echt de dag ervoor was en ze bevestigde.
Marie vraagde met wie ik gekamerd heb en zei dat ik Diana had. Is ze goed ? Ik zei dat ze het goed doet maar toch erg jong en
meer van dames houd meer in richting van mij leeftijd (oh wat kan ik toch liegen en dames doen het niet slechter).
Na haar sigaret naar boven en ze ging mijn van anus likken, pik likken en pijpen en lekker haar genomen,
Heb zeker 2 keer pauze gehouden met tussendoor weer pijpen en weer neuken. Voelde mij moe maar gelukkig bij derde keer neuken kon ik diep
in haar komen en daarna nog een paar keer heen en weer. Ze laat mij rustig mijn gang gaan. Mijn natte pik uit haar natte kut en
ze pakte snel een doukje. Dat was het voor haar (weer klaar voor volgende klant). Deze keer vond ik ze teveel uhah geluidje maken,
maar goed, ik vind ze toch een leuke vrouw maar,
voor mij was dit was voorlopig (je weet maar nooit) de laatste dame die geneukt heb en er voor betaald heb.
Binnenkort ga ik samenwonen en wacht dat mijn duifje naar mij vliegt en
dan gratis (nou ja, het zijn andere lopende kosten) elke dag of meerdere keren per week kan neuken.
Dus mijn wandelcarriere is voorlopig (of voor altijd?)in de ijskast.
Ik zal nog af en toe hier kijken en als ik nog iets weet, nog een berichtje schrijven.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Hoe zit het met de entreeprijzen van fkk Venus en wat betaal je voor een kamergang en is NZC nog mogelijk en zo ja; hoeveel moet daarvoor worden bijbetaald? Bvd

Terug
Naar boven