Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Een rare vraag misschien, maar waarom hebben dendames bij villa Venus en freude39 van die hangende borsten??

Rotterdammer

Toogplakker
16 feb 2018
57
31
Toch zijn er best een hoop leuke meiden daar! De sfeer is er tamelijk ongedwongen en als je een aantal keren geweest bent, gaan de meiden je herkennen en ontstaat er met een aantal van hen zelfs een klik. Jammer dat het zover weg is, want anders zou ik er ongetwijfeld veel vaker te vinden zijn.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Gisteren een tijdje doorgebracht in VV. Ik was er al even niet geweest, dus relatief voor mij veel nieuwe gezichten.
Een heerlijke ongedwongen sfeer. Na ontvangst, douchen en even met een kop koffie observeren heb ik een keuze gemaakt.
Ik ben maar eens bij Monica op bank 1 aangeschoven. Een leuke meid, jong en lief koppie. Op de bank ging het al direct van tongzoenen.
Na wat wederzijds streel en voelwerk werd het tijd om naar een kamer te gaan. Daar gingen wij heerlijk verder. Pzc doet ze lekker.
Uiteindelijk e.e.a. afrond met nzc. Daarna nog even nagenieten.

De tussentijd even opgevuld met de sauna en een krantje. Ik zat in de buurt van kamer 11 (beneden) op een bank. Maria had deze kamer veelal in gebruik en maakt duidelijk .. ik ken jou :roll: . Nadat ze weer vrij was even bij haar gaan zitten. Ik vind het bij Maria goed en dus al snel naar kamer 11.
De derde sessie met een dame waar ik helaas de naam van ben vergeten. Afsluitend nog even met Maria een kamer gedeeld.
Komt om geslaagde tijd. Voor een uurtje enkele reis zou ik vaker tijd in moeten ruimen om VV Duisburg te bezoeken.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
63
41
Wat ik erg jammer vind is dat er geen openbare actief meer plaatsvindt bij de RTC clubs. Is het mogelijk dat wij daar een actie voor opzetten om het als klant te eisen van het management? Wie doet er mee en hoe pakken wij dat aan?

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
De laatste keer heeft Michaela mij nog op de bank helemaal stijf gepijpt!

Noorman

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Noorman zei:
De laatste keer heeft Michaela mij nog op de bank helemaal stijf gepijpt!

Noorman

Maar met condoom waarschijnlijk aangezien blasen ohne niet is toegestaan en met is toch niet evht opwindend?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
mmmm ze doen het wel nog zonder maar dan ff kort.... niet meer open en bloot en tot het einde als je wil zonder.
in sauna laatst nog wel een heerlijk job gehad tot het einde....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
ggd zei:
mmmm ze doen het wel nog zonder maar dan ff kort.... niet meer open en bloot en tot het einde als je wil zonder.
in sauna laatst nog wel een heerlijk job gehad tot het einde....

In de sauna; daar mag toch helemaal geen sex plaatsvinden en geen dame komen? Dacht dat dat ergens stond vermeld.

A

Anonymous

Guest
Ik was vandaag in de buurt en voor € 90 incl entree een een leuk verblijf gehad.
Eerst Samira gehad, best een leuk popje, maar alleen wat karig tongzoenen. Iets te snel maar wel lekker haar kutje volgespoten.
Daarna van de sauna gebruik gemaakt, om vervolgens op het bankje van Michaëla plaats te nemen(?). Maar omdat na 30 minuten ze nog niet (?) terug was, plaatsgenomen naast Maria nadat ze iemand van haar bankje had weggejaagd. Ze zoent een stuk beter dan haar collega. Geen GFE, maar de seks was goed genoeg. En ook haar voor € 30 lekker volgespoten. Ben ik in de buurt en heb ik gelegenheid, dan ga ik vast nog wel eens langs, zeker voor zo'n prijs

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Flappie zei:
Ik was vandaag in de buurt en voor € 90 incl entree een een leuk verblijf gehad.
Eerst Samira gehad, best een leuk popje, maar alleen wat karig tongzoenen. Iets te snel maar wel lekker haar kutje volgespoten.
Daarna van de sauna gebruik gemaakt, om vervolgens op het bankje van Michaëla plaats te nemen(?). Maar omdat na 30 minuten ze nog niet (?) terug was, plaatsgenomen naast Maria nadat ze iemand van haar bankje had weggejaagd. Ze zoent een stuk beter dan haar collega. Geen GFE, maar de seks was goed genoeg. En ook haar voor € 30 lekker volgespoten. Ben ik in de buurt en heb ik gelegenheid, dan ga ik vast nog wel eens langs, zeker voor zo'n prijs

Bedoel je Samira helemaal links achterin? Heeft ze zwarte haren en vrij stevig qua postuur?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
klopt mag eigenlijk niet maar soms doen ze het wel.... ik had mazzel was alleen en dame had koud... ff opwarmen zij ze..... en toen had ze mijn kleine al in haar mond.... wie houd dat tegen :lol:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
ggd zei:
klopt mag eigenlijk niet maar soms doen ze het wel.... ik had mazzel was alleen en dame had koud... ff opwarmen zij ze..... en toen had ze mijn kleine al in haar mond.... wie houd dat tegen :lol:

Niemand uiteraard maar je moet het maar net treffen dat er niemand in de sauna is, de dame het koud heeft en er niemand beneden is want daar bevinden zich ook de kluizen en douches waardoor je bijna nooit alleen bent.

A

Anonymous

Guest
Robbie zei:
Flappie zei:

Bedoel je Samira helemaal links achterin? Heeft ze zwarte haren en vrij stevig qua postuur?

Stevig postuur vind ik een groot word, zou zeggen vrouwelijk gevormd met klein buikje of 'Rubens-light'. Met gezicht naar de Theke, zit ze inderdaad helemaal links en zwarte haren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Flappie zei:
Robbie zei:
Flappie zei:

Stevig postuur vind ik een groot word, zou zeggen vrouwelijk gevormd met klein buikje of 'Rubens-light'. Met gezicht naar de Theke, zit ze inderdaad helemaal links en zwarte haren.

Das vreemd omdat MikeRoss zegt dat Samira naar club Verena (Dortmund) is vertrokken.

Terug
Naar boven