Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noorman zei:Omdat ze geen BH dragen! :lol:
Noorman
Noorman zei:De laatste keer heeft Michaela mij nog op de bank helemaal stijf gepijpt!
En haar bankje is niet 2 hoog achter . . . .![]()
Noorman
Noorman zei:De laatste keer heeft Michaela mij nog op de bank helemaal stijf gepijpt!
Noorman
ggd zei:mmmm ze doen het wel nog zonder maar dan ff kort.... niet meer open en bloot en tot het einde als je wil zonder.
in sauna laatst nog wel een heerlijk job gehad tot het einde....
Flappie zei:Ik was vandaag in de buurt en voor € 90 incl entree een een leuk verblijf gehad.
Eerst Samira gehad, best een leuk popje, maar alleen wat karig tongzoenen. Iets te snel maar wel lekker haar kutje volgespoten.
Daarna van de sauna gebruik gemaakt, om vervolgens op het bankje van Michaëla plaats te nemen(?). Maar omdat na 30 minuten ze nog niet (?) terug was, plaatsgenomen naast Maria nadat ze iemand van haar bankje had weggejaagd. Ze zoent een stuk beter dan haar collega. Geen GFE, maar de seks was goed genoeg. En ook haar voor € 30 lekker volgespoten. Ben ik in de buurt en heb ik gelegenheid, dan ga ik vast nog wel eens langs, zeker voor zo'n prijs
ggd zei:klopt mag eigenlijk niet maar soms doen ze het wel.... ik had mazzel was alleen en dame had koud... ff opwarmen zij ze..... en toen had ze mijn kleine al in haar mond.... wie houd dat tegen :lol:
Robbie zei:Flappie zei:Ik was vandaag in de buurt en voor € 90 incl entree een een leuk verblijf gehad.
Eerst Samira gehad, best een leuk popje, maar alleen wat karig tongzoenen. Iets te snel maar wel lekker haar kutje volgespoten.
Daarna van de sauna gebruik gemaakt, om vervolgens op het bankje van Michaëla plaats te nemen(?). Maar omdat na 30 minuten ze nog niet (?) terug was, plaatsgenomen naast Maria nadat ze iemand van haar bankje had weggejaagd. Ze zoent een stuk beter dan haar collega. Geen GFE, maar de seks was goed genoeg. En ook haar voor € 30 lekker volgespoten. Ben ik in de buurt en heb ik gelegenheid, dan ga ik vast nog wel eens langs, zeker voor zo'n prijs
Bedoel je Samira helemaal links achterin? Heeft ze zwarte haren en vrij stevig qua postuur?
Flappie zei:Robbie zei:Flappie zei:Ik was vandaag in de buurt en voor € 90 incl entree een een leuk verblijf gehad.
Bedoel je Samira helemaal links achterin? Heeft ze zwarte haren en vrij stevig qua postuur?
Stevig postuur vind ik een groot word, zou zeggen vrouwelijk gevormd met klein buikje of 'Rubens-light'. Met gezicht naar de Theke, zit ze inderdaad helemaal links en zwarte haren.