Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Huhh ?? Samira er weer? Dat is raar.... Melli zei paar weken geleden dat ze naar Verena was vertrokken... Zou echt super zijn als ze terug zou zijn!!

Qua omschrijving en plaats lijkt het erop dat zij het wel is ja! Binnenkort maar even langsgaan dan :cool:

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Robbie zei:
Ik weet het ook niet meer Mike hoe het nou zit met Samira.

We moeten maar zelf eens gaan kijken dan denk ik ;)

Maarja die theke geloof ik niet meer... toen ik belde of Selina er was zei ze ja terwijl die vrij had. Dus ik ga niet bellen om te vragen of Samira er is. Ik ga wel een keer kijken.

Zijn die werkzaamheden bij die snelwegen inmiddels klaar? Mega files gehad laatste 2 keer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Weet je ook de naam van die Theke die jou verkeerd informeerde over Samira? Als je haar weer aan de lijn krijgt zou je kunnen zeggen als ze ja zegt:

Wissen Sie das sicher? Voriges Mal haben Sie gesagt das Samira anwesend war aber dass war nicht so.

Als ik jou was zou ik toch bellen; misschien een vergissing toen of krijg je nu een andere (eerlijke) Theke aan de lijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Heb verder geen auto dus kan niks zeggen over de werkzaamheden op de weg. Doe alles met OV

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Robbie zei:
Heb verder geen auto dus kan niks zeggen over de werkzaamheden op de weg. Doe alles met OV

Ah oke! Geeft niks..

Ik weet niet meer hoe die theke toen heette..
Ik zal wel ff kijken of ik eerst bel voordat ik ga.

Thnx voor het voorbeeld duits ;) Ik kan wel een beetje duits.. woon 5km ofzo van de duitse grens af, dus komt wel goed

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Er is een Duitse AO-site en die heet ao-bordell.com. Die raadpleeg ik ook regelmatig. Zo lees ik dat een beer op 20 april jl Samira heeft bezocht en daar hou ik mij aan vast. Heb wel zin om morgen naar venus te gaan en ga dan voor de 3-sss (Samira, Selina en Sonja).

Eerst morgenvroeg maar bellen met de theke.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Even naar Samira geïnformeerd en ze schijnt al enkele dagen niet aanwezig te zijn in verena te Dortmund. Jammer want stond juist op het punt af te reizen. Even afwachten dus.

Iemand die meer weet waar ze verblijft graag een reactie?

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
MikeRoss zei:
Robbie zei:
Ik weet het ook niet meer Mike hoe het nou zit met Samira.

We moeten maar zelf eens gaan kijken dan denk ik ;)

Maarja die theke geloof ik niet meer... toen ik belde of Selina er was zei ze ja terwijl die vrij had. Dus ik ga niet bellen om te vragen of Samira er is. Ik ga wel een keer kijken.

Zijn die werkzaamheden bij die snelwegen inmiddels klaar? Mega files gehad laatste 2 keer.

Op de 40 wordt nog altijd gewerkt. In de spits kan je daar lang vaststaan. Je kan ook bij Kreuz Moers de afslag naar de 57 richting Kamp Lintfort nemen. En vervolgens bij Kreuz Kamp-Lintfort de 42 richting Oberhausen. Wanneer alles filevrij is, is die route 1 minuut langzamer. Zelf zet ik altijd Google Maps aan tijdens het rijden. Die waarschuwt voor files en berekent automatisch de snelste route.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Maedhros zei:
Op de 40 wordt nog altijd gewerkt. In de spits kan je daar lang vaststaan. Je kan ook bij Kreuz Moers de afslag naar de 57 richting Kamp Lintfort nemen. En vervolgens bij Kreuz Kamp-Lintfort de 42 richting Oberhausen. Wanneer alles filevrij is, is die route 1 minuut langzamer. Zelf zet ik altijd Google Maps aan tijdens het rijden. Die waarschuwt voor files en berekent automatisch de snelste route.

Thnx! Zijn er ter hoogte van kreuz moers nog geen wegwerkzaamheden? Dan zal ik binnenkort eens kijken of die route beter werkt.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Hoi Mannen,

Heeft iemand Samira al gezien bij Venus of zit zij nog steed in verena te Dortmund

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
underkoffer zei:
Hoi Mannen,

Heeft iemand Samira al gezien bij Venus of zit zij nog steed in verena te Dortmund

Heb gisteren al met verena gebeld. Ze is al een aantal dagen daar niet gesignaleerd. Hoop niet dat ze nu aan het "zwerven" is of nog erger gestopt want dan wordt het in het 1e geval zoeken geblazen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Robbie zei:
underkoffer zei:
Hoi Mannen,

Heb gisteren al met verena gebeld. Ze is al een aantal dagen daar niet gesignaleerd. Hoop niet dat ze nu aan het "zwerven" is of nog erger gestopt want dan wordt het in het 1e geval zoeken geblazen.

Daarom ook mijn vraag hier, mocht er iemand de komende tijd Venus bezoeken, misschien kan die dan ff uitkijken of Samira inmiddels er weer aanwezig is.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik ga morgen weer een poging doen om te achterhalen of Samira weer terug is in venus en vraag de theke gelijk of Selina aanwezig. Wat zou het mooi zijn om Selina en Samira beiden weer te treffen.

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
underkoffer zei:
Daarom ook mijn vraag hier, mocht er iemand de komende tijd Venus bezoeken, misschien kan die dan ff uitkijken of Samira inmiddels er weer aanwezig is.

Ik ga waarschijnlijk vrijdag even langs, ik zal m'n ogen open houden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Heb nogmaals met de theke gesproken en nog steeds geen Selina. Ze zei er wel bij dat theke Barbara donderdag weer aanwezig is en mij meer zal kunnen vertellen.

Zou erg jammer zijn mocht Selina, net als Samira, ook de club zou hebben verlaten waardoor de zin om naar venus te gaan danig doet temperen :(

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Robbie zei:
Heb nogmaals met de theke gesproken en nog steeds geen Selina. Ze zei er wel bij dat theke Barbara donderdag weer aanwezig is en mij meer zal kunnen vertellen.

Zou erg jammer zijn mocht Selina, net als Samira, ook de club zou hebben verlaten waardoor de zin om naar venus te gaan danig doet temperen :(

Ik was er maandag heel even (tussen het werk door). Selina en Samira waren er allebei niet...

Jasmin gedaan, maar was een erg passief meisje. Gebruikte ook glijmiddel. Zoenen deed ze wel erg goed trouwens. Geen herhalingsgevaar.

Als selina en samira allebei niet meer terugkomen, dan krijg ik steeds minder zin om naar Venus te gaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik had weer eens zin om een potje te neuken in een saunaclub. Zag op de site van Arabella een leuke aanbieding want tussen 10 en 12 maar 15€ entree.
Ik kon ook naar venus gaan en dan 30€ aftikken.

Ik nam de trein vanaf Arnhem centraal van 08.44 uur en dan zou ik 10.07 uur op Oberhausen hbf zijn Daar stapte ik uit en op het perron belde ik venus met de vraag of Selina aanwezig was want die wilde ik beslist bezoeken. Ik kreeg als antwoord: "Alle sind da". Ik dacht bij mezelf wat moet ik daar nu mee. Geen duidelijk antwoord en ik twijfelde eventjes maar besloot toch voor venus te gaan en ik was een beetje huiverig geworden van Arabella omdat ik daar kortgeleden een SOA heb opgelopen en Sabrina weer kiezen is dan toch een risico maar elmarco gaf al aan dat ze al 3 weken afwezig was dus had ik haar sowiezo misgelopen.

Rond 11.15 uur was ik binnen. Vroeg gelijk aan de theke of Sonja en Selina er waren en dat laatste vroeg ik want MikeRoss vroeg er ook naar waarop de theke een positief antwoord gaf wat later niet bleek te kloppen. Ze zei dat Selina er was maar ik zag haar maar niet dus ik dacht gelijk dat de theke had gelogen. Een meid naast me op de bank zei dat ze bezet was. Mijn geduld werd danig op de proef gesteld maar uiteindelijk zag ik haar voorbij lopen. Ze zag er weer heerlijk uit met haar mooie kop met lekkere tieten en kont. Overigens waren er behoorlijk wat dames maar geen Melli, Sonja en helaas nog steeds geen Samira. Ook veel mannen maar het was vandaag dan ook hemelvaartsdag/vaderdag.

Zag nog een nieuwe meid "Kati" genaamd op bank 10. Ze had een vlotte babbel net als Loredana trouwens. Kati was mooi gebruind met tattoos en een beste kont en lichaam. Ze had wat weg van Selina maar haar gezicht was minder mooi en ze was lichter gebouwd en haar borsten waren duidelijk kleiner en waren slap.

Ik wilde eigenlijk voor Sonja en Selina gaan maar Sonja was er niet. Ik weet dat Sonja niet bepaald strak is dus ik zou eerst Sonja nemen en dan Selina die een nauw kutje heeft. Michaela is ook ruim dus goed voor een eerste bezoek want dan hou je het langer vol dus na een uur verblijf in venus een kamergang met Michaela.

Ze is dan wat ouder maar heeft een heerlijk lichaam met beste kont en tieten. Op de bank weer heftig tongzoenen en wat gepraat. Ze stelde nog een trio voor. Ik denk dat ze graag Maria erbij zou hebben gehad maar ik had de vorige keer geen klik met haar en on top wilde ze toen ook al niet. Sowiezo ga ik liever 1 op 1 en multitasken gaat me niet zo goed af:lol: Prima kamergang; Heb haar een tijdlang liggen beffen waar ze heftig op reageerde. Daarna pijpte ze mij maar echt bijzonder was dit niet. De standjes cowgirl, lepeltje, (plat) doggy en missio gedaan. Ze kreunde er vaak lekker bij en dat geilde mij behoorlijk op. Kostte me nog best moeite om klaar te komen omdat ze zoalsgezegd niet bepaald strak is. Trouwens naast onze kamer werd ook hevig geneukt en het gekreun was soms goed te horen maar dat stoorde mij geheel niet.

Mijn tweede en ook gelijk mijn laatste kamergang met schoonheid Selina. Ze heeft een leuk karakter. Is gelukkig niet zo bijdehand als Kati/Loredana. Iets voor 15.00 nam ik op haar bank plaats. Haar plek was trouwens bank 15. Ze was nog bezig met een beer maar ik ging alvast plaatsnemen want de bel ging voortdurend. Toen ze uiteindelijk kwam zei ze dat ze een douche ging nemen en daarna kwam ze naast me zitten. Vindt haar bijzonder aantrekkelijk. Jong en mooi gezicht. Mooie rondingen (curvy) en beste tieten en een leuke gezellige meid. Kan goed met haar kletsen en ze is wat ondeugend en houdt van een lolletje Ze wist zelfs mijn naam nog. Ze vertelde 1 week vrij te zijn geweest en vandaag was het dus haar eerste dag en het viel haar niet mee want veel mannen (druk) en geen tijd om te roken.

Kamergang was erg lekker en het was een goede zet haar als tweede te nemen want ze is behoorlijk strak en bij een eerste wip werkt dat tegen je en nu kon ik het lang volhouden. Eerst haar een tijdlang gebeft en zo te horen kon ze dat wel waarderen. Pijpen is voor verbetering vatbaar en je ziet er niks van omdat ze met haar rug naar me toe ligt. Ze was een tijdje bezig en ze zei weer "grosse Schwanz" waarop ik zei "anaconda" :D Maar neuken is een feest met haar. In doggy moest ik hem er met kracht induwen; zo strak was ze en daarna plat doggy met haar gedaan want zo ga je heerlijk over haar billen heen. Cowgirl deed ze gevarieerd en heftig en het blijft een geil standje als ze je gehurkt berijdt. In de missio lange tijd liggen stoten en heerlijk klaargekomen. Rond 16.15 uur de club verlaten en Selina begeleidde me naar de uitgang en kreeg daar nog 2 vette zoenen. Wordt vervolgd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Heeft iemand een idee waar Bulgaarse Samira gebleven is? Vorig jaar was ik haar ook even kwijt en werkte ze even in club Luderland. Daarna kwam ze weer terug in villa venus. Op een gegeven moment ging ze op vakantie en begin maart denk ik zo ging ze naar club verena. Kort geleden gebeld en de theke zei dat ze al een poosje niet meer kwam. Als iemand weet waar deze zwartharige en iets vollere dame nu werkt graag een reactie? Bvd

Terug
Naar boven