Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Robbie zei:Ik weet het ook niet meer Mike hoe het nou zit met Samira.
Robbie zei:Heb verder geen auto dus kan niks zeggen over de werkzaamheden op de weg. Doe alles met OV
MikeRoss zei:Robbie zei:Ik weet het ook niet meer Mike hoe het nou zit met Samira.
We moeten maar zelf eens gaan kijken dan denk ik![]()
Maarja die theke geloof ik niet meer... toen ik belde of Selina er was zei ze ja terwijl die vrij had. Dus ik ga niet bellen om te vragen of Samira er is. Ik ga wel een keer kijken.
Zijn die werkzaamheden bij die snelwegen inmiddels klaar? Mega files gehad laatste 2 keer.
Maedhros zei:Op de 40 wordt nog altijd gewerkt. In de spits kan je daar lang vaststaan. Je kan ook bij Kreuz Moers de afslag naar de 57 richting Kamp Lintfort nemen. En vervolgens bij Kreuz Kamp-Lintfort de 42 richting Oberhausen. Wanneer alles filevrij is, is die route 1 minuut langzamer. Zelf zet ik altijd Google Maps aan tijdens het rijden. Die waarschuwt voor files en berekent automatisch de snelste route.
underkoffer zei:Hoi Mannen,
Heeft iemand Samira al gezien bij Venus of zit zij nog steed in verena te Dortmund
Robbie zei:underkoffer zei:Hoi Mannen,
Heeft iemand Samira al gezien bij Venus of zit zij nog steed in verena te Dortmund
Heb gisteren al met verena gebeld. Ze is al een aantal dagen daar niet gesignaleerd. Hoop niet dat ze nu aan het "zwerven" is of nog erger gestopt want dan wordt het in het 1e geval zoeken geblazen.
underkoffer zei:Daarom ook mijn vraag hier, mocht er iemand de komende tijd Venus bezoeken, misschien kan die dan ff uitkijken of Samira inmiddels er weer aanwezig is.
Robbie zei:Heb nogmaals met de theke gesproken en nog steeds geen Selina. Ze zei er wel bij dat theke Barbara donderdag weer aanwezig is en mij meer zal kunnen vertellen.
Zou erg jammer zijn mocht Selina, net als Samira, ook de club zou hebben verlaten waardoor de zin om naar venus te gaan danig doet temperen![]()