Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bogozz zei:vrdk is geen scenario schrijver. Ik heb dezelfde ervaring, niet op seeking maar op mysugardaddy.eu
Daar moet je natuurlijk sorteren want je vindt daar vanalles en ook zogenaamde meisjes :lol: die alleen hun foto's willen verkopen![]()
Maar er zijn ook een mooi aantal echte studenten of heel jonge meisjes die geen professionele hoeren zijn en een vaste "sugar daddy" zoeken die hen niet alleen geld kan geven maar ook, zoals vrdk zeer goed beschrijft, en heel andere ervaring dan hun dagelijkse leven.
...........
Dank u voor mijn "perfect" NederlandsZoro zei:In de andere rubrieken waar je vragen stelt of opmerkingen maakt hanteer je nochtans een " perfect" Nederlands.![]()
Hou vooral dat cliché goed in ere, van 'de hoer' die haar geld aan haar pooier geeft of dure onnodige dingen koopt. Zet dat maar dik in de verf, zodat de mensen hun negatief beeld van 'de hoeren' bevestigd zien worden. En wees fier dat je een jong meisje er toe kon bewegen om met jou een hele nacht samen te zijn voor de belachelijke prijs van 300 euro. Echt een gentleman...bogozz zei:Ik geef dat geld veel liever aan een jonge moedige studente die daarmee haar studies betaald en mij ook brengt wat ik verlang (niet alleen op het gebied van sex), dan aan gewoon welk hoer die het aan haar pooier zal geven of het direct zal uitgeven voor duren kledingstukken, juweel, of weet ik wat.
albert indepoes zei:En wees fier dat je een jong meisje er toe kon bewegen om met jou een hele nacht samen te zijn voor de belachelijke prijs van 300 euro. Echt een gentleman...
300 euro is duur, maar we praten hier wél over een ganse nacht. En dan is 300 euro peanuts. De gemiddelde prijs zal tegenwoordig ergens liggen rond de 150 of 200 euro voor een uur, waarbij dan in veruit de meeste gevallen géén nzc aangeboden wordt, tenzij tegen een meerprijs. Een bezoek aan sites als RedLights bevestigt dit.dirkA zei:300 eur belachelijke prijs ? Als de aanbieder van de diensten (het meisje) zich akkoord verklaarde hiermee, wat is het probleem?
Niemand betaalt graag meer dan noodzakelijk. Zij was akkoord.
Het toont ook nog maar eens aan hoe bezoedeld onze geest is als we 300 eur al niet veel geld meer durven vinden.
300 eur is veel geld voor enkele uren. Zal ze later nooit meer verdienen met regulier werk.
Ik zeg dus: goed gedaan!
Voor een paar uren is die prijs marktconform, maar niet voor een hele nacht + zonder condoom.HerbertO zei:300 euro voor een paar uren is gewoon marktconform als ze er goed uitziet,
Pastoors worden zeldzaam, én ambtshalve moeten zij betaalde seks afraden van hun hogere overheid :mrgreen: :mrgreen:Zoro zei:Ik krijg meer en meer de indruk dat jij je roeping als pastoor echt gemist hebt....met al jouw gepreek hier![]()
HerbertO zei:hahahahaha ok wacht,
Je eerste 2 berichten hier na 1 jaar stilte, en die gaan over dat je iemand kent die het voor 600-700 euro wel zou doen.
Jij hebt dit niet betaald aan haar, maar alleen een afspraak over iets van natura.
Die 600-700 is een uit de lucht gegrepen bedrag die je zelf wel ok vond klinken o.i.d.?
Daarnaast, wie wil er nu zoveel geld neer leggen voor een nerveus kipje?
Voor dat geld wil je toch een ras echte slet, die je ballen tot de laatste druppel uitwringt, tot haar maag en kut gevuld is met zaad :?:
Ik zeg dat je bericht riekt naar apekool