Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Van Gabriela heb ik een 'mooi cadeau' gekregen: ik heb namelijk weer balanitis (een eikelontsteking). In februari heb ik dit ook al van haar gekregen, dus ik weet nu heel zeker dat zij vaginitis heeft.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
82
95
Balanitis kan ook zonder sex. Komt veel voor bij oudere mannen. Ik heb Gabriella pas ook gehad en geen last. Het is ook niet besmettelijk. Ik heb het een paar jaar geleden gehad en kreeg een zalf. Meestal geven ze een cortison zalf. Ook gevraagd of ik mijn vrouw kon besmetten en dat kon niet volgens de arts. Lijkt me dus niet dat het van Gabriella komt.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Balanitis kan ook zonder sex. Komt veel voor bij oudere mannen. Ik heb Gabriella pas ook gehad en geen last. Het is ook niet besmettelijk. Ik heb het een paar jaar geleden gehad en kreeg een zalf. Meestal geven ze een cortison zalf. Ook gevraagd of ik mijn vrouw kon besmetten en dat kon niet volgens de arts. Lijkt me dus niet dat het van Gabriella komt.
Balanitis kan worden veroorzaakt door gisten, schimmels, bacteriën of een soa. Vanwege mijn gele afscheiding vermoedt de huisarts een bacterie of gonorroe. Hopelijk blijkt het dat laatste niet te zijn. Volgende week krijg ik de uitslag, die me wel mooi 200 euro eigen risico kost. Een duur grapje door Gabriela.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Gele afscheiding is 99,9% gonorroe. Spuit in de bil (Ceftriaxon) en je bent er binnen paar dagen vanaf. Ik weet niet waarom jij 200 kwijt bent maar bij mij waren de kosten 140 via de huisarts. .

4fun

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Sterkte met behandeling. Onze hobby brengt risico's met zich mee. Kan je de dame ook niet echt verwijten. Tip voor de volgende keer is om je bij ZIZ te laten testen en behandelen. Die hebben een inloop en snelservice.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Sterkte met behandeling. Onze hobby brengt risico's met zich mee. Kan je de dame ook niet echt verwijten. Tip voor de volgende keer is om je bij ZIZ te laten testen en behandelen. Die hebben een inloop en snelservice.
Ik ben zaterdag binnengelopen bij ZiZ in Rotterdam om me te laten testen op gonorroe. Voor 30 euro had ik na twee uur de uitslag al. Helaas is de uitslag positief. Ik heb er behoorlijk veel last van; er zitten nu ook zweertjes op mijn eikel die een stekende pijn veroorzaken. Gelukkig kan ik maandag direct terecht voor de behandeling.

Dus ja, bang40 heeft helemaal gelijk: ga langs bij ZiZ om je te laten testen. Je krijgt snel de uitslag en kunt daardoor ook veel sneller behandeld worden. Dat is belangrijk, want als je te lang met gonorroe rondloopt, kun je op de lange termijn een prostaatontsteking of bijbalontsteking oplopen. Dit kan uiteindelijk tot onvruchtbaarheid leiden, wat heel ingrijpend is als je nog een kinderwens hebt.

LuppoNienhuis

Snuffelaar
10 okt 2018
9
6
Ik ben zaterdag binnengelopen bij ZiZ in Rotterdam om me te laten testen op gonorroe. Voor 30 euro had ik na twee uur de uitslag al. Helaas is de uitslag positief. Ik heb er behoorlijk veel last van; er zitten nu ook zweertjes op mijn eikel die een stekende pijn veroorzaken. Gelukkig kan ik maandag direct terecht voor de behandeling.

Dus ja, bang40 heeft helemaal gelijk: ga langs bij ZiZ om je te laten testen. Je krijgt snel de uitslag en kunt daardoor ook veel sneller behandeld worden. Dat is belangrijk, want als je te lang met gonorroe rondloopt, kun je op de lange termijn een prostaatontsteking of bijbalontsteking oplopen. Dit kan uiteindelijk tot onvruchtbaarheid leiden, wat heel ingrijpend is als je nog een kinderwens hebt.
Kon je niet gelijk zaterdag behandeld worden? (Want dat bieden ze geloof ik wel aan).

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Ja, onder andere...
Bij de meesten is bare standaard, maar er zijn altijd uitzonderingen. Of je mag niet intern doneren bij sommige.

Hoe dan ook, navragen naar haar service kan teleurstelling voorkomen.

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Zag dit weekend tot mijn stomme verbazing dat de rode pluche banken zijn vervangen door zwarte kuntleder examplaren!
(oude banken staan opgestapeld op de binnenplaats mocht je ze eens bij daglicht willen bekijken)

Selena - jong, knap, vrolijk, energiek. Voorzien van wat extra vlees op de botten en dikke jetsers. Heb me uiterst goed vermaakt op de kamer, haar BJ is van zeer goed niveau, maakt veelvuldig oogcontact.

Cosmina - mooie borsten. Geen chemie en service helaas niet best: omakus, eentonige handjob, 1cm diepe BJ; na poosje neuken hield ik het voor gezien.

Lori - sympathiek, teder, goede service en maakt praatje achteraf.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Ik vind Cosmina overschat. Ze wil niet tongzoenen en is enkel gefocust op een snelle klaarkompartij. Haar definitie van een blowjob is niet meer dan wat likken aan de eikel; ik heb het twee keer met haar gedaan en ben beide keren niet klaargekomen. Daarnaast weigert ze als ik haar wil optillen tijdens de seks, wat erg jammer is. Ze heeft overigens wel prachtige benen.

Alexandra heeft flink in zichzelf geïnvesteerd, onder andere door middel van een borstvergroting en het dragen van dure merkkleding en lingerie. Hierdoor is ze erg terughoudend in de tijd die ze met klanten doorbrengt; ze heeft namelijk een strak schema om per dag dertig klanten te ontvangen. Het is voor haar puur een kwestie van snel geld verdienen; het voelt als lopendebandwerk.

Delia, De eerste keer dat ik bij haar was, wilde ze helemaal niet zoenen met een nieuwe klant. De tweede keer ging het wel een beetje, maar nu beweert ze dat ze niet kan zoenen vanwege een bezoek aan de tandarts. De service voelt bovendien erg plichtmatig aan. Ik ben drie keer bij haar geweest en ben twee keer klaargekomen, maar de laatste keer lukte dat niet. Voor mij is het nu klaar; ik ga niet meer naar haar

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Lucy / Michaela zo te zien
Lucy komt alleen langs als ze extra geld nodig heeft. ze had ook verteld tegenwoordig een kantoorbaan heeft en daarnaast als ondernemer actief is met haar eigen webshop. Omdat ze vloeiend Duits spreekt, beschouwt ze dit werk waarschijnlijk gewoon als een snelle bijverdienste wanneer ze wat extra geld wil verdienen.

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Ik vind Cosmina overschat. Ze wil niet tongzoenen en is enkel gefocust op een snelle klaarkompartij. Haar definitie van een blowjob is niet meer dan wat likken aan de eikel; ik heb het twee keer met haar gedaan en ben beide keren niet klaargekomen. Daarnaast weigert ze als ik haar wil optillen tijdens de seks, wat erg jammer is. Ze heeft overigens wel prachtige benen.

Alexandra heeft flink in zichzelf geïnvesteerd, onder andere door middel van een borstvergroting en het dragen van dure merkkleding en lingerie. Hierdoor is ze erg terughoudend in de tijd die ze met klanten doorbrengt; ze heeft namelijk een strak schema om per dag dertig klanten te ontvangen. Het is voor haar puur een kwestie van snel geld verdienen; het voelt als lopendebandwerk.

Delia, De eerste keer dat ik bij haar was, wilde ze helemaal niet zoenen met een nieuwe klant. De tweede keer ging het wel een beetje, maar nu beweert ze dat ze niet kan zoenen vanwege een bezoek aan de tandarts. De service voelt bovendien erg plichtmatig aan. Ik ben drie keer bij haar geweest en ben twee keer klaargekomen, maar de laatste keer lukte dat niet. Voor mij is het nu klaar; ik ga niet meer naar haar
Dat van Alexandra herken ik totaal niet is altijd heel relaxed en absoluut niet gehaast, Vaak als ik klaargekomen ben en dat duurt altijd wel even dan ben ik gewend bij de meesten op te staan handdoekje om en weer naar beneden. Als ik dat bij haar doe dan zegt ze altijd relaxed ga nog even liggen een beetje bijkomen en praten.

Terug
Naar boven