Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
152
178
Dertig.... da's dan écht lopende band....
Met een half uurtje per klant heb je dan 15 uur per dag nodig. Non stop, zonder onderbreking, geen tijd om te piesen of even iets te eten. Veel minder dan een half uurtje per klant kan ook haast niet, want als ze te snel beneden komen van een afspraakje krijgen ze commentaar van de Theke. En ze zijn maar 13 uur per dag open, dus 15 uur is sowieso niet eens haalbaar. Ik vind het niet heel geloofwaardig klinken.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
En gratis is het zeker niet bij de GGD want eind 2024 kreeg ik voor een gonnoroebehandeling achteraf wel een rekening.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Zag dit weekend tot mijn stomme verbazing dat de rode pluche banken zijn vervangen door zwarte kuntleder examplaren!
(oude banken staan opgestapeld op de binnenplaats mocht je ze eens bij daglicht willen bekijken)

Selena - jong, knap, vrolijk, energiek. Voorzien van wat extra vlees op de botten en dikke jetsers. Heb me uiterst goed vermaakt op de kamer, haar BJ is van zeer goed niveau, maakt veelvuldig oogcontact.

Cosmina - mooie borsten. Geen chemie en service helaas niet best: omakus, eentonige handjob, 1cm diepe BJ; na poosje neuken hield ik het voor gezien.

Lori - sympathiek, teder, goede service en maakt praatje achteraf.
De oude rode banken waren echt wel toe aan vervanging. Sommige hadden geen poten meer of stonden op stenen. Binnenkort maar eens gaan kijken hoe de zwarte kunsleder banken zitten met een van de dames. Hopelijk zijn de oude banken wel van de binnenplaats (buiten). Al mag dat meubilair ook wel een opknapbuurtje hebben.
De beschrijving van Selena spreekt mij wel aan. Op welke bank zit zij? Tot snel in Duisburg.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
De oude rode banken waren echt wel toe aan vervanging. Sommige hadden geen poten meer of stonden op stenen. Binnenkort maar eens gaan kijken hoe de zwarte kunsleder banken zitten met een van de dames. Hopelijk zijn de oude banken wel van de binnenplaats (buiten). Al mag dat meubilair ook wel een opknapbuurtje hebben.
De beschrijving van Selena spreekt mij wel aan. Op welke bank zit zij? Tot snel in Duisburg.
Laatste keer dat ik er was zat ze op 3

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Habe ich gemacht; leider nur einmal. Vanochtend in de villa om 10 uur en Bahar deed voor me open. Bij de balie waren veel meisjes bezig met de handdoeken. Selina keek me lief aan en kreeg een knuffel van haar. Herkende me nog van bijna 9 jaar geleden. Ziet er nog steeds erg aantrekkelijk uit. Grote borsten en een lekkere kont.

14 dames aanwezig: Lori(1), Gabriels(2), Andrea(3), Anka(4), Selina(5), Larissa(6), Bahar(7), Michaela(8), Cosmina(9), Delia(10), Adelina(12), Maria(13), Elif(14), Laura(15).

Larissa begroette me nog en zei dat ik lang niet was geweest en of ik op vakantie was geweest.

Buiten een troosteloze aanblik van al het afgedankte meubilair wat staat opgeslagen maar je kunt binnen nu tenminste fatsoenlijk zitten.

Naast Selina gaan zitten. Kreeg gelijk zin in haar toen ik haar zag. Erg vriendelijk en in voor een praatje en ze herkende me nog goed. Kamer 3 opgezocht en haar heerlijk geneukt. Ze spreidde haar benen zo wijd mogelijk dus ik kon haar diep neuken. Zolang proberen uit te stellen maar uiteindelijk toch mijn zaad in haar lekkere kut gespoten. Tongzoenen is ze niet vies van en in de missio zoog ze lekker aan mijn tepels. Daarna nog AST en beneden kreeg ze haar beloning.

Nog wat openbare pijpacties gezien en in het zitgedeelte werd Laura in staand doggy door een gast gepenetreerd.

Omdat ze zo lekker is Selina voor de tweede maal genomen. Helaas nu een mindere kamer want minder ruimte en geen spiegel. Heb mijn best gedaan maar een tweede maal volspuiten zat er niet meer in. Wel na afloop een poos met haar gepraat. Ze vertelde nog eergisteren haar verjaardag te hebben gevierd en ik vond het op zijn plaats haar extra te belonen.

Even afwachten voor volgend weekend want het blijft uiterst hoogzomers in Duisburg met van woensdag t/m vrijdag temperaturen tot zelfs 38 graden en het weekend rond 34 graden terwijl het vandaag maar 32 graden was.

Bahar heeft dan zeker weer mijn grote aandacht want ze kon het goed met me vinden maar er zijn meerdere dames als Michaela, Maria, Anka, Elif en Selina uiteraard.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Hebben ze airco of andere wijze van verkoeling in huis. Was afgelopen weekend bij Mabuhay maar daar was geen verkoeling aanwezig

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Na morgen de komende 3 dagen sowiezo niet te harden in Duisburg met temperaturen tot 38 graden. Pas na zaterdag wordt het draaglijker.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Na morgen de komende 3 dagen sowiezo niet te harden in Duisburg met temperaturen tot 38 graden. Pas na zaterdag wordt het draaglijker.
Met die temperaturen overhit ik en sta ik als een gek te zweten dan vind ik seks hebben moeilijk vroeger had ik dat niet en kon ik zwetend doorgaan, geen airco of ventilator word deze week een no go

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Je hebt in ieder geval nooit een recensie geschreven over jou ervaringen in VV
We moeten dus even geduld hebben @Sephiroce
Ik ben er ook nooit geweest! Wel in de magnum sauna club alleen daar was geen bare ervaringen aanwezig, deze staat wel op het lijstje, als je goed mijn posts lees weet je goed dat ik overal mijn ervaringen deel en vragen beantwoord, ik ben hier niet alleen om te profiteren zoals vele en die vervolgens niets delen. Zodra ik hier ben geweest, deel ik wat ik heb ervaringen. Ik heb nog veel vragen over deze plek maar ik denk dat ik er gewoon heen moet gaan en het zelf moet ervaren hoe en wat. Ik ben namelijk niet bekend met dit soort clubs, meer van het prive afspraken.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Gewoon gaan en ervaren. Entree tot 13.00 uur en 17.00 uur €20. Tijden er tussenin €30. Bij binnenkomst krijg je 2 handdoeken en sleutels van een locker + kluisje. Meestal vind je op de dag zelf op freiercafe.net een overzicht met de aanwezige dames van die dag. En nog meer info en recensies

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Afgelopen zondag vroeg naar VV-Duisburg. Om ongeveer 10 voor 10 uur de auto geparkeerd. Enkele dames werden net afgezet voor de deur. Dus ook snel naar binnengegaan met een van de dames. De entree voldaan en naar de om(uit)kleedruimte. Even douchen en naar boven. Inderdaad nieuwe banken en het ziet er direct beter uit. Gezien het mooie weer ook nog even een blik buiten geworden. Trist die opgestapelde banken. Tijd om ze af te voeren en het buitenplaatsje wat op te vrolijken.
Uiteindelijk binnen begonnen aan een vast rondje. Eerst bij Michaela op de bank aangeschoven. Na wat kletsen en een "onderzoek door haar" naar een kamer boven. Een heerlijke kamergang ....... Beneden afgerekenen en me even opgefrist.
Een tijdje de verschillende dames aanschouwd. Ai... wie is nu wie. Gelukkig heeft Robby een beschrijving van de aanwezigen op zondag gegeven, dus nu heb ik een beeld en een naam.
Andrea zat mij al weer verleidelijk aan te kijken. Vaak met haar een tweede kamergang gedaan. Dus ook nu kon ik haar verleiding niet weerstaan.
Een ontspannen kamergang. De pauze was niet voldoende lang, maar we hebben de tijd genomen. Uiteindelijk heerlijk verwend en haar gemasseerd. En ... ja ook "Janes" wou een toegift doen. Dus Andrea tot slot lekker in een doggy-stijl geneukt.
Rond 12.30 uur begon het warmer te worden en besloten om toch maar eerder terug te gaan. Een fijne ochtend met twee fantastische vrouwen.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Ik heb drie weken lang last gehad van balanitis door gonorroe, dus ik heb al die tijd geen seks gehad. Mijn zaadbank zit inmiddels dus behoorlijk vol. Mijn huisarts heeft me na het herstel gelukkig officieel groen licht gegeven. Nu zie ik dat Emilia en Mira van Arabella al weg zijn. Ik heb eigenlijk geen zin om naar VV te gaan voor Gabriela en Delia, want zij leveren allebei slechte service. Bovendien houd ik niet van seks met vrouwen boven de 35. Zal ik het eens bij Michaela en Andrea proberen? Wat raden jullie aan?

Terug
Naar boven