Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

VleeschHouwer

Toogplakker
27 jul 2016
38
42
Heren, dit weekend ga ik voor het eerst naar VillaVenus, al meerdere pogingen gedaan maar nu gaat het eindelijk gebeuren.

Ik heb alleen twee vragen...........Zijn er dames die rimmen en welke dames van de huidige line-up doen het alleen met condoom?

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
78
94
Ik was er vandaag iets na 10 uur. Straat vol geparkeerd dus maar bij een bedrijf verderop in de straat neergezet. Eerste kamer met Cosmina, lekker lijf en geblondeerde Roemeense. Helaas niet echt een klik en alles een beetje plichtmatig. Begon te klagen dat mijn pik te groot was (niet dus) en ik snel moest spritzen. Haar kutje was wel lekker strak maar ik hebbde sessie voortijdig beeindigd. Daarna met Delia, wat een leuk en lekker knap jong ding zeg. Prima kamer met haar gehad en toen ik haar hard nam werd ze enorm nat. Gefinished in haar mond voor 20 euro extra. Na een pauze nog een fijne gfe met goed old Michaela en toen was het wel weer mooi geweest. Volgende keer Anais eens proberen en de dame die echt heel veel op Bahar lijkt. Na vertrek nog een verrassing op de parkeerplaats. Werknemers van het bedrijf hadden een serviceauto achter mijn auto geparkeerd en speelden via een speaker een liedje af met de tekst 'applaus voor de beste neuker van de straat'. Ik heb ze vriendelijk toegelachen en kon gelukkig vooruit vertrekken via een looppad. Los van het parkeren een prima bezoekje aan de Villa.

Tinto91

Snuffelaar
16 jan 2026
7
20
Vandaag de villa weer bezocht. Eerst 10 minuten lang naar een vrij parkeerplekje zoeken.
Afijn. 20,- afgetikt bij de bali en ben toen gaan douchen. Naar boven op een van de bankjes gaan zitten en even aftasten wat er allemaal gebeurde onder het genot van een drankje.
Het was nog vrij rustig met dames en heren. Maar er werden wel al wat kamertjes gedaan. Uiteindelijk viel mijn oog op een jonge slanke dame op bankje 10 en stelde zich voor als Delia. Op de bank kreeg ik er nog niet echt een warm gevoel van. Geen gefriemel maar recht voor zich uit starend een kille blik. Zimmer? Zei ze. Nouja de druk moet eraf dusja gezecht. Eenmaal boven geen tongzoen maar alleen kussen. Was niet bijzonder haar maar naar mn genotsknots laten afdalen. Pijpen deed ze best lekker. Ze heeft me een minuutje of 5 lekker doorgepijpt. Daarna haar gelikt, ze werd wel nat en haar klit zwelde op maar ze staarde recht omhoog. Toen mn knots er maar blanko ingestoken in missio. Paar keer flink doorgestoot (wat is zij ontzettend strak) en mijn zaadjes vol in haar kut gespoten. Het droop er flink uit. Het was 11 uur en was gedoucht. Toen even bijgekomen en het was al drukker geworden met heren. Sorry maar wat stinken sommige hier, de dames keken sommige heren erg vies aan.

Hoorde op het bankje naast me 2 nederlandse heren met elkaar praten en ondertussen zaten op bankje 14 en 15 2 aantrekkelijke dames die met de heren op hun bankjes aan het spelen waren. Ook werden die vrij veel meegenomen naar de kamers. Nadat een nederlandse heer de dame had meegenomen ben ik op bankje 14 gaan zitten. Naast me kwam een dame zitten met een klein buikje en lang zwart haar tot aan haar geweldige kont. Haar naam weet ik niet. Weet een van jullie deze?. Kon helemaal geen gesprek met haar voeren omdat zij geen duits en engels kan. Maar de sekstaal kent ze heel goed. Op de bank begonnen we flink te tongen en ondertussen maakte ze mn knots met haar handen weer op sterkte. Met haar naar kamertje 3. Daar op bed staan knuffelen en tongen. Haar op de knietjes gezet en haar lange haar vastgepakt en ik kon zo het pijptempo bepalen. Haar daarna nog in missio geneukt met veel tongen. Daarna haar nog doggy gepakt en uiteindelijk plat doggy. Ik wilde dat ze zich omdraaide en na een haar keer stoten spoot mijn zaad vol haar kutje in. Alles bleef er netjes in tot ze ging staan. Toen gleed het bij haar benen langs.

Toen gedoucht en de sleutel ingeleverd. De dame met zwart haar kwam nog naar de deur gerend om nog even bij de voordeur buiten tongend afscheid te nemen.

Terug
Naar boven