Wippertje09
Ervaringsdeskundige
- 3 mei 2021
- 433
- 258
Ik heb geen ervaring met Grimberg. Zie online dat entree gelijk is aan Villa Venus. Geldt dat ook voor de vergoeding aan de dames (€40)Lucy is uitgeweken naar Grimberg sauna!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen ervaring met Grimberg. Zie online dat entree gelijk is aan Villa Venus. Geldt dat ook voor de vergoeding aan de dames (€40)Lucy is uitgeweken naar Grimberg sauna!
Zou ook lekker voor de villa kiezenGoede keuze Milfaddict. VV is niks voor jou. Miruna is te wild voor jou en geeft je geen kans om te verslappen, je zult veel te snel klaar komen. Tja en Sabrina. Vandaag ook, hoe te langer ik penetreerde, des te natter ze werd. Als ze dan ook nog een glimlach weggeeft dat ze het lekker vindt, Tja dan valt het niet mee om op zo'n spekgladde ondergrond klaar te komen en moet je dus lang doorhalen. En als je voor Aylin wilt gaan, je kan ze niet meer lekker bij haar lange extensions vastpakken. En zo kan ik voor jou nog wel wat redenen verzinnen om niet naar VV te gaan maar lekker lang in de auto zitten naar Leverkusen en ook lekker lang in de file bij Duisburg naar de radio luisteren.
Veel plezier met Eveline![]()
Zijn er echt zoveel files richting duisburg ?Goede keuze Milfaddict. VV is niks voor jou. Miruna is te wild voor jou en geeft je geen kans om te verslappen, je zult veel te snel klaar komen. Tja en Sabrina. Vandaag ook, hoe te langer ik penetreerde, des te natter ze werd. Als ze dan ook nog een glimlach weggeeft dat ze het lekker vindt, Tja dan valt het niet mee om op zo'n spekgladde ondergrond klaar te komen en moet je dus lang doorhalen. En als je voor Aylin wilt gaan, je kan ze niet meer lekker bij haar lange extensions vastpakken. En zo kan ik voor jou nog wel wat redenen verzinnen om niet naar VV te gaan maar lekker lang in de auto zitten naar Leverkusen en ook lekker lang in de file bij Duisburg naar de radio luisteren.
Veel plezier met Eveline![]()
Als je door rijd naar Grimberg, kan het inderdaad door de werkzaamheden daar regelmatig tot filevorming lijden.Zijn er echt zoveel files richting duisburg ?
Of zijn er wegwerkzaamheden richting daar in de buurt ?
Rimmen weet ik niet zou je moeten vragen, maar Andra doet het pzc en nmcHeren, dit weekend ga ik voor het eerst naar VillaVenus, al meerdere pogingen gedaan maar nu gaat het eindelijk gebeuren.
Ik heb alleen twee vragen...........Zijn er dames die rimmen en welke dames van de huidige line-up doen het alleen met condoom?
Entree 20€ tot 13:00 uur daarna 30€
Bijna alle dames hanteren een milieuvriendelijk beleid, zelf vragen op de bank.
40€ voor 30 min. 80€ voor 60 min